maanantai 9. helmikuuta 2015

Winter Break

Moikka ♥
Kerroinkin jo täällä aikaisemmin että mulla oli tässä talviloma viikko, ja viikonloppuna oltiin ihan vaan rentoutumassa meiän "mökillä", eli mun rakkassa mummolassani. Jossa ei ole tosin enää mummoa... No mutta anyhow. Sitä paikkaa on välillä outoa sanoa ees mökiksi, kun se on ihan normaali asuintalo, missä toimii sisä wc, juokseva hanavesi ja normaalit valot/lamput :D Se on ihana paikka, kertakaikkiaan. Nyt vielä hieman vanhempana sitä paikkaa arvostaa enemmän kun nuorempana, silloin kun se oli "pahin" rangaistus joutua sinne kokonaiseksi viikonlopuksi Helsingistä. Voi niitä aikoja... :D

Siellä oli paaaaaaaaaaaljon paljon lunta, ja perjantaina olikin niin nätti talvikeli että olin aivan häkeltynyt. En ollut nähnyt aurinkoa noin paljon pitkään aikaan. Lisäksi tein hieman lumitöitä ja yksinkertaisesti nautin tosta ilmasta ja fiiliksestä.


Käytiin joka ilta saunassa, ihanassa puu saunassa tietenkin. Lauantaina saatiin hyvä idea lähteä kyläkaupalle potkukelkalla, matkaa sinne on reilu 5km. Meillä ei siis ollut autoa tuolla käytössä, joten muuta mahdollisuutta ei ollut kuin kävellen lähteä! Mikäs siinä, matka olikin yllättävän raskas ja siinä kesti yli tunti ainakin ja kyllä se ihan kiitettävän koville otti. No, päästiin kaupalle viimein, tehtiin ostoksia ja lopulta pummattiin kyyti kauppatädiltä takaisin. Potkuri jäi kaupalle säilöön seuraavaan kertaan......

"Se on seuraavan mutkan jälkeen!!!" Potki potki...
Sunnuntaina mun kummitäti tuli hakemaan meiät ja käytiin syömässä Mikkelissä sijaitsevassa Bistro Vileessä, ja ai että mikä makuelämys sen sunnuntai brunssi olikaan! Oon siellä käynyt joskus useampi vuosi sitten lounaalla, mutta nyt se oli uusissa tiloissa ja edelleenkin laadultaan mainio. Pelkkä jälkkäri pääs nyt kuvauksen kohteeksi, voin sanoa että ei ollut siinä valokuvaus ekana mielessä kun ruuat saapuivat pöytään ♥


Aivan ihana lopetus loisto viikonlopulle. Osa teistä on ehkä nähnytkin osan näistä mun fiilistely kuvista jo Instagramissa, ja sieltä voikin ehkä parhaiten seurailla mun elämää realiajassa :) Tästä voit käydä vilkuilemassa ja seurailemassa jos siltä tuntuu.
Nyt oonkin täällä kotona ja mietin tässä että mitähän tänään keksis tehdä... Oon viime viikolla kuurannut asunnon lattiasta kattoon  ja tehny kaikkea mummomaista eli en tod aio alkaa siivoomaan ainakaan! Meen vasta keskiviikkona töihin ja siellä meneekin sitten kivasti koko loppu viikko eli nyt jotain actioniiiii kiitos. Salille pitäs ainakin raahatua viimein ja huomen meneekin mun lemppari jumppa illalla :)

Mutta nyt, pusut teille ja ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!
♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Oi kuulostaa ihanan rentouttavalta viikonlopulta!! Kelpais mullekki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on kyllä aina ihan parasta ja etenkin rentouttavaa ♥

      Poista