keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Question & Answers part. 3

No niiin, moikka kaikille ♥ Tässä siis viimeinen osa vastauksia kysymyksiinne :) Pahoittelut pienestä toistosta (jos ootte siis ees huomanneet) kysymysten suhteen, jotkut kysymykset ovat olleet niin lähellä toisiaan niin oon vaan silti vastannut uudelleen enkä sen ihmeemmin ajatellut asiaa! Ja iso kiitos teille kysymysten laittajille, musta tää oli tosi kivaa ja avartavaa! Huomenna lähden viikonlopuksi mökille, jumalan selän taakse, metsän keskelle kaaaaaaaaaaaaaauas täältä Helsingin vilskeestä, joten teki mieli tulla nopeasti höpöttelemään tänne ja samalla julkaista tämä kolmas osa niin saadaan kaikki kysymykset ja vastaukset päivän valoon. Sellanen pikku juttu vaan, että en täällä blogissa / muissakaan julkisissa hommeleissa ala kommentoimaan vanhoja parisuhteita, eroja ja sen semmosia. Ne on henk.koht juttuja jotka ei mun mielestä kuulu tänne :) Anyhow... Tässä siis viimeinen osa, enjoy, ja hyvää (kohta) alkavaa viikonloppua ♥
Tea

Miksi hait aikoinaan Big Brother taloon? - Hain sinne hetken mielijohteesta, mulla oli sellainen elämäntilanne, että halusi tehdä jotain ihan hullua kun kerrankin voi. Oikeesti mä vaan kokeilin, ja mietinkin silloin että ei hemmetti miten tää nyt tänne asti menikin :D Mutta todellakin aattelin että musta on siihen ja jos mut sinne halutaan niin ilman muuta lähden mukaan. Jos en olisi lähtenyt mukaan bb:seen, oisin lähtenyt maailmalle esim. au pairiksi tai jotain muuta.

Mitä mieltä perheesi oli siitä? - Äiti suuttu aluksi mutta leppyi melko nopeasti ja hyväksyi asian. Koko perhe ja suku oli tosi ylpeitä musta kun palasin kotiin eikä kukaan ollut mistään vihanen. Ei edes ukki ja mummo vaikka sellasta varmaan suurin osa vihaajista toivoikin.

Onko kukaan niistä bb 2012 henkilöistä sun kaveri, jos on niin kuka/ketkä? - Joni, Tomi, Teija, Jonna... En oo heitäkään nähnyt nyt aikoihin :/ Niin se vaan menee, että vaikka kuinka lupailtiin että nähään sitten paljon ja juhlitaan yhdessä välillä niin kyllä se on vaan jäänyt :D Meitä oli niin monta ja jokasella se omakin elämä + asutaan eri puolilla Suomea, niin harvemmin tulee treffattua.

Tykkäätkö siitä että sinua lähestytään kadulla/baarissa yms.bb:n vuoksi? tunnistetaanko ylipäätänsä usein ku liikut ulkona? - Ei se haittaa, jos ihan asiallisesti tulee juttelemaan. Harvemmin semmosta tapahtuu tosin enää, enemmin jotkut ihmiset (tuntemattomat) kun mun kanssa juttelevat, luulevat että me tunnettais jostain entuudestaan ja ne kyselee "mistä oot niin tutun näköinen". Ja tässä tilanteessa en koskaan ota sitä bb-korttia esille, mutta sanon että ei me kyllä olla koskaan tavattu ennen. Se on ehkä eniten ärsyttävintä kun jotkut kyselee oonko tyyliin niiden tyttären kanssa ollut samassa koulussa tai jtn... Kun tietää ite täysin mistä he mun kasvot saattaa muistaa, mutta ei viitti/halua sanoakaan siitä. Jos joku kysyy oonko ollut jossain tv-ohjelmassa, saatan sanoa että oon ollut Big Brotherissa. Kerran sanoin että joo, oon meteorologi ja teen säätiedotuksia, en oo varma uskoko se XD

Kattoko sun nykynen poikaystävä bb:tä? - Ei kai se kauheesti kattonut... Ei tunnettu vielä sillon eikä sitä koko ohjelma kiinnostakaan ihmeemmin.

Millanen sun poikaystävä on luonteeltaan? - Se on tosi huumorintajuinen ja hauska ihminen. Heittää paljon läppää! Hyväntuulinen ja sosiaalinen, hyvä sydäminen ja lojaali kavereille sekä tietty mulle ♥

Voisko sun poikaystävä joskus vastata suhun koskeviin kysymyksiin? - Kyl se varmaan vois suostua :D Se varmaan pistäs kyl ihan ranttaliksi et en tiedä kyllä millanen postaus siitä mahtaisi tulla...

Kuin usein juhlit alkoholin kera ?
- Joku 3x/ kuukausi. Tai sitten toisinaan tulee oltua joka viikonloppu ulkona vähän, jos on synttäreitä ja muita rientoja, riippuen tietty töistä ja näin koska sillon jään mieluusti kotiin vaan että on pirteenä seuraavana päivänä.

Seuraatko muita blogeja? - Olen nyt alkanut seurailemaan enemmän viime aikoina. Luen ainakin Natalia Oonan blogia, koska hän on vanha tuttuni lukioajoilta ja hän on kyllä saanut aikaan hienon blogin ja uran sen saralla. Sitten luen yhtä kauneus/meikkausblogia nimeltä Beauty By Ella P. ja silloin tällöin "selailen" joitain sisustusblogeja. Hmmm... luenkohan ees muita XD Aika randomisti tulee kateltua milloin mitäkin... Ja ainiin Asking For Trouble on mielestäni myös kivaa luettavaa, mutta en tiedä onko sen kirjoittaja lopettanut sen vai mitä kun "uusin" postaus on jo aikoja sitten julkaistu :/ Blogin kirjoittajalla on jotenkin ihana, huoleton ja omaperäinen kirjoitustyyli ja hän tuntuu kiinnostavalta persoonalta :) 

Mitä piirrettä et voi sietää ihmisissä? - Ylimielisyyttä! Enkä semmosta et puhutaan päälle ja kovaa. Ja sitä ettei saa omaa sanaa minnekkään väliin. Myöskään nää maailman pahimman luokan pätijät ei oo mitään mun lemppareita.

Voisitko kuvitella olevasi kasvissyöjä? Välitätkö eläinten oikeuksista? -
Välitän todellakin eläimistä, ne on ihania ja viattomin asia päällä tän maan ♥ Nyt kettutytöt älkää kuitenkaan hyökätkö mun kimppuun. Vaikka eläimet ja luonto ovat molemmat arvostamiani asioita, niin silti tohdin omasta puolestani sanoa, että ihminen on aina kuitenkin eläinten yläpuolella, eli voin ihan hyvällä omalla tunnolla käyttää esim. Uggeja, nahkaa vaatteissa tai asusteissa ja syödä lihaa. Mutta tykkään myös kasviksista hyvin paljon ♥ En yhtään arvosta tietenkään eläinten turhaa kiduttamista, mutta monet eläimet hyötykäytetään tekemällä niistä lihaa ihmisille, sekä myös käyttämällä se nahka esim. vaatteisiin. Mun mielestä se on ihan ok...Uggien valmistuksesta olen lukenut joskus että ne olisivat eettisesti valmistettuja, eli ei kiduttamalla, vaikka sellasta ikävä kyllä tuolla internetin ihmeellisessä maailmassa väitetään jonkin videon perusteella. Itse en tuollaista edes pystyisi katsomaan, kuten en muitakaan kidutus/nylkemisvideoita. Anyway, sanoisin tollasen sivuston (nyt puhun ainoastaan tästä Ugg-lammasvideosta) haluavan lietsota turhaa vihaa näitä saappaita kohtaan, ja se uskoo ken haluaa. Ja voihan se olla ihan oikeekin, mutta itse olen välillä melkoisen kriittinen sen suhteen mitä netissä eteen tulee, enkä usko jokaista (etenkään provosoivaa) juttua. Mulle on ihan turha tulla tästä asiasta valittamaan/raivoomaan, koska mä todellakin uskon ilmankin, että aiheesta voi olla montaa mieltä. Mun henkilökohtainen katsomus on se, että ne saappaat on täällä Suomen pakkasissa todella hyvät, lämpimät ja mukavat, ja pystyn myös hyväksymään sen, että eläimen nahkaa käytetään vaatteissa (esim. nahkatakki, nahkahansikkaat, laukut ym....).Ymmärrän senkin täysin, jos joku toinen ei sitä hyväksy.

 Kerro joku hauska muisto sun lapsuudesta? - Niitä on paljon.... Kerran kiharsin mun hiuksia ala-asteen discoon ja se kiharrin juuttu mun tukkaan kiinni. Ei muutaku mutsille soitto duuniin ja se tuli pelastamaan mut. Saksilla tietenkin ♥ Sit kerran kun mun äiti oli jollain työmatkalla ja ukki oli hoitamassa mua sillä välin, oli mulla yhtenä päivänä tarhassa valokuvauspäivä. Äiti oli kattonu mulle vaatteet valmiiksi ja sanonut ukille, että laitat sitten Tealle nämä vaatteet silloin päälle (jotain perussiistiä asukokonaisuutta...). No sitten kuvauspäivä koitti, valitsin itelleni kaapista oikeen kunnon värikkäät vaaleanpunaiset vaatteet, päähän paljon hiuspinnejä, korviin napsautettavat timattikorvikset, käsissä rannekoruja ja sormuksia, of course. Ukki ei varmaan yksinkertaisesti voinut sanoa yhtään mitään, koska mä halusin laittaa ne ja mun mielestä näytin paljon paremmalta siinä omavalitaisessa asussa. Tietty! Ois vaan tullut riita ja draamashow jos olisin joutunut pukemaan jotain tylsää ja ei mun tyyliä, aattelin varmaan että nyt on mun tilaisuuteni kun ei oo äiti vahtaamassa! Sitten mentiin ja kun ajan kuluessa ne kuvat viimein saapu, ni pieni järkytys valtasi varmaankin rakkaan äitini mielen kun näki lopputuloksen :D Hitto kun ei oo kuvaa siitä tähän.

2 kommenttia:

  1. Kivoja vastauksia eikä mun mielestä ollu liikaa toistoa :) nää kysymyspostaukset on huippuja ku vastausten avulla "tutustuu" suhun vähä paremmin :) saako kysyy et missä oot töissä, ei siis tarttee sanoo liikkeen nimeä tms vaa et ootko ruokakaupassa vai millasessa? :)

    VastaaPoista