torstai 12. helmikuuta 2015

Looking Back...

Tänään olikin taas se abien, varmasti koko lukioajan kohokohta, nimittäin Penkkarit!! Ja tietenkin (niinkuin joka vuosi kun näitä isoja juttuja tulee...) muistaa ne omat aikansa ja miten kivoja muistoja onkaan jäänyt noilta ajoilta ♥ Mulle lukio aika oli alkuosalta täyttä kakkapökälettä mutta loppuosa taas aivan super kiva. Ekana vuotena sitä tunsi joskus olevan ulkopuolella kun koulu oli jossain aivan muualla missä olin aikaani ennen viettänyt ja kamuja tuntui olevan aika vähän siellä... Mutta sitten tulikin just kaikkea siistiä lukio tsembaloa kuten Vanhat ja tällaset niin alkokin tuntumaan omalta tuo paikka. Ja etenkin abivuosi oli mulla unohtumaton niiden lukiokavereiden kanssa, ja aloinkin siinä jossain vaiheessa tykkäämään mun koulusta. Ja tulikin haikee fiilis kun se kaikki olikin jo hetken kuluttua ohi :( 
Aloin tietty nostalgia päissäni selailemaan koneelta Penkkarikuvia, ja niitä löytykin aika paljon. Pakko jakaa teillekin tuota talven 2012 meininkiä ♥ Sori kamut teki näytte vähän!


  
Tajuutteko kuka olin sillon??? Olin tietty Snooki. I'm leaving the Lykki Shoooore BITCH!

 
....Ja niin lähettiin Tallinaan bailaamaan! Meiän "risteily" kesti sen pari tuntia ja Tallinnassa meillä oli hotellit ja tommoset eli ei oltu millään ällö-risteilyllä 100 muun koulun kanssa :)
Miten musta tuntuu että oon vanhentunut....... Oon tossa kuvassa niin siloposkinen ja nätti. Hitto. Ai nytkö se tapahtuu?? Vaikka oon luullut etten ikinä vanhene. Anyway, toi oli kivaa aikaa kyllä, ja siitä se elämä vasta oikeesti alkaa, I'm telling you. 

Nyt tähän loppuun haluun laittaa yhen viisun joka on mun mielestä tosi hyvä. Kuuntelin matkalla mökille Nicki Minajin uusinta tuotantoa ja oikeesti sen perusteella voisin sanoa tykkääväni siitä jopa ihan oikeena artistina :D Ekat pari biisiä riipiviä ja sitten tämä ihanuus. Tätä mä kuuntelisin jos oisin nyt Penkkaroimassa. 
Pus!
 
 ♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Haha huippu asu!! :D oliks kukaa jwoww? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah kiitos! :) Ei ollut kyllä :D Oiskin ollut hyvä.

      Poista