keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Flunssan kourissa

Moikka pitkästä aikaa tänne!
Otsikosta huomaakin mitä postakseni koskee pääosin, elikkä olen taas sairaana. Tai no olihan siitä edellisestä kerrasta jo aikaakin, varmaan lokakuussa olin viimeksi kipeänä. Olin maanantaina aivan poikki aamuvuoron jälkeen, ja tietenkin syy siihen selvisi seuraavana aamuna: hirvee flunssan tunne rööreissä ja edelleenkin kamala väsymys. No, aamun mittaan nuhakin alkoi tehdä tuloaan ja tässä sitä ollaan :/ Koitan nyt parannella itteäni pari päivää ainakin kotona, ja teen kyllä aivan varmasti kaikkeni että tästä parantuisin mahdollisimman pian...


Kun viimeksi tulin kipeeksi, päätin etten aio pitkään aikaan sairastua. Aloin oikeesti vetämään vitamiineja päivittäin ja syömään enemmän kasviksia ja hedelmiä. En tajuu miten sain tän taas... No nyt oonkin sit eilisestä lähtien taas ollut mahdollisimman terveyspainotteinen, ostelin kaappiin just melonia, banaania, kylmäpuristettua karpalomehua, sinkkitabletteja ym... Tässä on mun parhaimmat aseet tätä flunssaa vastaan!


 Mun parhaimmat ystävät noiden lisäksi on tällähetkellä Vicksin nenäsumute ja nenäliinat... Oon muuten vetänyt jo puolet tosta mehupullosta vuorokauden sisällä, ja uskon kyllä että noissa Aten Marja-Aitan mehuissa on potkua, hintaa tolla pullolla oli meinaan yli 6 euroa, että luulis olevan oikee terveyspommi! Illalla teen vielä kunnon kasvissosekeiton niin eiköhän pöpöt lähde pian... :) 

Muuten mulle kuuluu kyllä ihan super hyvää, tää tuleva kevät näyttää todella hyvältä mun osalta ja kerronkin teille toki vielä myöhemmin lisää näistä uusista tuulista :) Sen voin kertoa, että olen tosi onnellinen ja iloinen tulevasta! Vielä kun vaan pääsis tästä nuhasta eroon... Ei voi muuta sanoa kun että ihmiset rakkaat muistakaa: hedelmiä, vihanneksia, vitamiineja, hyvät yöunet, ulkoilu, liikunta, käsien huolellinen pesu ym ym näistä asioista ei voi liikaa muistuttaa kun haluaa pysyä erossa tästä olotilasta!! :) Kun olisi vaan ite muistanut eikä vaan huidellut menemään... Oon nyt vähän skippaillut salia ja mehulinkoakaan en ollu vähään aikaan käyttänyt kun se oli huollossa, niin on oma puristamat mehutkin olleet tauolla :/ Tosta sinkistä olen lukenut, että on kuulemma tosi hyvä flunssan torjunnassa. Ostinkin sen heti eilen apteekista noiden aikasempien vitskujen lisäksi kun näin yhessä flunssa-aiheisessa hyllyssä! Sitä kandeis ihan muutenkin syödä vitamiinilisänä, ja aionkin ottaa sen tavaksi tulevaisuudessa.

Mutta murut, palaillaan pian. Anteeksi kun en ole kirjoitellut aikoihin, on ollut lomani jälkeen paljon töitä ja muutakin elämää. Pus pus ja varokaa flunssaa ♥
Terkuin, kipeä Tea

4 kommenttia:

  1. Niin, ihmiset rakkaat lopettakaa myös tupakointi :)))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, hienoahan sekin ois, vaikkakin tää mun nuha on kyllä tod.näk tullut aivan muuta kautta :)

      Poista
  2. Pikaista paranemista! :)

    VastaaPoista