maanantai 2. helmikuuta 2015

Questions & Answers part. 1

Käytkö koulua, töissä tms? - Käyn töissä kyllä ja samassa paikassa ollut vuodesta 2012 asti. Kouluun haen taas keväällä, kauneudenhoitoalalle.

Millasen todistuksen sait lukiosta? Entäpä mitä kirjotit ja millä arvosanoilla? - Päättötodistuksen keskiarvo on jotain 7 luokkaa. Kirjoitin äidinkielen, terveystiedon, enkun, ruotsin ja uskonnon :D Kuvitelkaa... Aattelin yrittää kun hyvät arvosanat siitä yleensä saanut ja hyvää yleissivistystäkin. Sain C:tä aika paljon, terveystiedosta M ja sit ruotsista ja uskonnosta vähän huonommat. Mutta läpi meni :D Ruotsissa meni kirjallinenkoe tosi hyvin, mutta kuuntelut ikävä kyllä aika paljon huonommin mikä tietty sitten vaikutti arvosanaan....

Ootko minkä pitunen? 160cm

Luokitteletko itsesi ennakkoluuloiseksi, esim. estävätkö ulkoiset seikat sinua tutustumasta muihin ihmisiin? Mitä luonteenpiirteitä arvostat ihmisissä (en tarkoita niitä ehkä yleisimpiä rehellisyys,luotettavuus vaan jotain mitä ei ehkä ensimmäisenä tajuaisi sanoa mutta huomaakin hakevansa toisessa)? - Eivät ulkoiset seikat vaikuta. Luonne etusijalla tietenkin... Arvostan sitä että toista ihmistä yksinkertaisesti arvostetaan :D Niin ystävyydessä kuin parisuhteessa. Vaikka olis kuinka hyvä toiselle, ja toinen on vaan ihan hällä väliä -meiningillä niin eihän sellanen oo kivaa. Esim. sovituista jutuista pidetään kiinni, molemmat on kiinnostuneita toistensa elämästä ym... Jos toinen vaan läyhää omasta elämästä pelkästään eikä oo kiinnostunut toisen osapuolen jutuista niin onhan siinä ristiriita. Sit ainakin yks asia mitä en todellakaan arvosta, on ystävien/kavereiden hyväksikäyttö. Vaikkapa taloudellisesti: lainataan rahaa/juodaan toisen piikkiin eikä muisteta koskaan maksaa takaisin. Nyt en puhu mistää pikku summista, ite tykkään välillä ystävälle tarjota vaikkapa drinkin baarissa, enkä oleta sitä takaisin. Hyvä ystävä voi tarjota tyyliin seuraavalla kerralla, tai jotain. Ite oon aika tarkka siitä että lainaanko rahaa kellekään, ainoastaan tosi läheiselle voin ja harvemmin on ikinä tarvinnut. On niitä nimittäin nähty jotka eivät sitten koskaan edes "muista" velkojaan ja on se nyt aika kiusallista kysellä perään useaan otteeseen...

Mitä hajuvettä käytät/mikä on sun lemppari? - Oon käyttäny DKNY Fresh Blossomia. Kaapissa on myös Laura Biagiottin Rosé ja pidän myös siitä :)

Mikä on sun lempieläin? Hmmmm.... Ehkä sellaset pikkiriikkiset porsaat! Mikropossut, aivan ihania olentoja ♥

Haluiaisitko joskus lemmikin, minkä? No sellasesta pikku possusta oon haaveillut, mutta koira varmasti joskus tulevaisuudessa :) Ollaan mietitty armaani kanssa sellasta mini bullterrieriä.

Mikä on sun lempiruoka? Sushi ja pizza.

Mitä juomista tilaat baarissa? Niinkin simppeliä kun kuivaomena :D Crowmoor ja Happy Joe on mun lempparit :)

Miten tapasitte sun poikaystävän kanssa? - Loooooongg story :D Lyhennettynä: oltiin tavattu kerran joskus aaaikoja sitten, sit se lisäs mut facebookissa ja ihastelin että ompa siinä mielenkiintosen näkönen ja komea mies. Sit rohkasin mieleni ja kysyin siltä yks ilta mitä se on puuhaamas, sit sovittiin et tavattiin ja siitä se sitten lähti ♥ Loppuillasta hävis puhelinki ekaa kertaa elämässä eli ikimuistoista ainakin.

Unelma-ammattisi? - Tän hetken unelma-ammatti on kosmetiikka-alalla, esim. kosmetiikkaneuvojan tehtävissä.

Tulevaisuuden suunnitelmia? (Työ, perheenlisäys, muutto tms. suunnitelmia) - Haluaisin ainakin edetä työelämässä eteenpäin, ennen kuin alan perustamaan perhettä. Oikeestaan oon päässyt siitä ajatuksesta yli, että hommaisin lapset aikaisintaan 30 vuotiaana :D Ihan hyvin voisin nähdä itseni äitinä vaikkapa 4-5 vuoden päästäkin. Mutta sitä ennen mulle on tärkeää että oon saanut opiskeltua itelleni ees jonkinlaisen "unelma-ammattini" ja teen sellasta duunia mikä on mulle se oikea juttu :) Ja toki nauttia vielä kunnolla vapaasta elämästä ja matkustelusta ennen lapsia!

Kokkaustaidoista? - Osaan tehdä kyllä ruokaa ihan hyvin. Mun mies on onneksi kokki, niin häneltä saan usein hyviä neuvoja jos pitää joskus jotain ominpäinkin tehdä :D Eli kokkaustaidot on ihan ok! Ja sainkin valinnaisest köksäst 9lk päättötodistukseen 10 !!! Mun ainoo kymppi evö.

Oletko oikeasti blondi?  - Olen alunperin vaalea kyllä.

Minkä kännykän omistat? - iPhone 5s

Mitä teet yleensä viikonloppuisin, tai sillon kun sinulla on vapaata? - Jos oon vapaalla, niin sitten nään ystäviä, illalla saatetaan käydä baarissa... Sunnuntait löhöilen, katon telkkua, syön pizzaa ja juon limua. Joskus saatan käydä salilla päivällä, ja illalla sitten puuhata jotain kivaa. Yleensä on jotain meininkiä kyllä, ja jos ei ole valmiiksi, niin sitten kehitellään. Harvemmin oon pe/la iltaa kotona vaan, ellen oo sitten töissä/ ollut edellisenä iltana jo jossain.

Kesä vai talvi? -No kesä tietty ♥

Treenaatko, jos niin miten pidät itseäsi kunnossa? -Käyn salilla, aikatauluista riippuen 2-3x/viikko. Käyn ohjatuissa jumpissa tai ominpäin salilla. Mun duuni on myös aika fyysinen niin siinäkin saa vähän liikuntaa. Sitten syön monipuolisesti ja hedelmiä ja vihanneksia hyvin sekä koitan juoda vettä paljon.

Poltatko? - Kyllä


Onko sulla sisaruksia? - Ei ole, olen ainokainen !

Millainen on unelmien miesystävä? - Sellainen joka hyväksyy sut sellaisena kun oot, voit olla oma ittes tilanteessa kuin tilanteessa eikä se hylkää. Osaa tehdä ruokaa ja hellii ja pussaa. Osaa jutella ja on yhteinen humorintaju. Tai ees pikkasen, ei siitä muuten tulis mitään... Sen oon ihan oikeesti ymmärtänyt ainakin tässä suhteessa missä olen nyt. Huumorintaju on tärkeää ja se on just parasta kun voi nauraa samoille jutuille! Sitten sekin että mies miellyttää omaa silmää... :) Unelmien miehen kanssa osaa nähdä itsensä myös vuosien päästä ♥

Kumpia mielummin, muutama merkki vaate/asuste vai monta ei merkki vaatetta/asustetta? - Hmmm.... Mä ostelen aika edullisia vaatteita, sit on joitain kalliimpia (esim. kenkiä), mutta ite oon aika pihi noiden juttujen suhteen niin ne on yleensä saatu lahjaksi tms. Eli valitsen siis ton muutaman merkin ja sitten perus vaatteita paljon :)

Millaisesta sisustuksesta pidät? - En osaa ehkä sanoin niin selittää. Kuvilla ois helpompi :/ Ja toisekseen ei mulla oo vaan yhtä makua vaan osaan pitää sisustukseltaan hyvinkin erilaisia asuntoja hienoina ja nerokkaina. Mutta jos nyt jotain pitäis mainita niin materiaalina tykkään puusta tosi paljon, ja vaaleista sävyistä (joka ei varmasti ole mikään yllätys).

Pidätkö siivoamisesta? - Mulla on tähän viha rakkaus suhde. Se alottaminen on ärsyttävintä koskaan. Ja siinä tulee joskus hiki ja saa tehdä oikeasti töitä jos on päässyt koti sotkeentumaan pahasti. Mutta se lopputuloksen näkeminen :) Siitä tulee se rakkaus.

Minkä kameran omistat? - Hah, mä kuvaan suurimman osan puhelimella ja sitten on sellanen pinkki pieni Canonin digicamera.

Voitko tehdä videopostauksen?
- Tätä kysytään usein enkä osaa sanoa tähän ei tai kylläkään. Toistaiseksi mulla ei ole intressiä tehdä semmoista, ja en tiedä oonko huono blogin kirjoittaja tämän takia! :D Mä en ole mikään vloggaaja, vaikka koenkin olevani ihan hyvä kameran edessä ja näin päin pois.... Katsotaan nyt :)

Omistatko paljon vaatteita? - Tähän taitaa tulla se jokasen naisen vastaus, että kyllä nuo kaapit on aivan hemmetin täynnä mutta aina tuntuu siltä ettei oo mitään päälle pantavaa! Eli on mulla aika paljon.

Mitä lävistyksiä sulla on, aiotko hankkia niitä lisää? - Mulla on korvissa reiät ja navassa lävistys. En ottais muualle. Joskus nuorempana oisin niiiiiiiiiiiiiiiin kauheesti halunnu jonku lävistyksen naamaan mutta voi että, onneksi en ole ottanut mitään !

Onko sulla tatuointeja, aiotko ottaa? ( jos ei ole niin mielipide niistä ) - Ei ole tatskoja. Ja niistäkin olen haaveillut nuorempana, mutta tähänkin voin vaan sanoa, että ONNEKSI EN OLE OTTANUT NIISTÄ IDEOISTA MITÄÄN :D Enkä usko myöskään tulevaisuudessa ottavani. Musta on enemmänkin poikkeavaa tänä päivänä että niitä ei oo ottanut! Jotain tatskoja en tajuu ja sitä kun jotkut on jostain pikku tekstistä/ symbolista niin kauheen ylpeitä :D Mun mielestä on todella hienojakin tatuointeja olemassa, yleensä ne on sillon isompia. Muuten mulle on ihan sama koko asia :)

Missä asut? - Länsi Helsingissä

Oletko riksas? - Riksas? Rikas? En. Mulla on normaalin parikymppisen talous, eli ihan hyvin menee mutta en kylve seteleissä kuitenkaan.

Haluisitko laulaa? - Siis ihan tosissaan, jos saisin valita, mä todellakin laulaisin ja se olisi mun (haave)ammatti! Esiintyisin ja tekisin sitä minkä koen kaikista eniten omaksi. Ehkä vielä jonain päivänä pääsen mun päämäärään, mutta haluan myös järkevänä yksilönä että on se plan b, jos kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan... Oikeastaan toi laulaminen on se mun plan b, jos mun "normaalin" ihmisen ammattiura ei ota tuulta siipiensä alle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti