tiistai 3. helmikuuta 2015

Questions & Answers part. 2

Milloin käytit viimeksi ripsiväriä? - Vuonna 2013, varmaan keväällä?

Oletko valkaissut hampaitasi - En oo mutta oon aatellut asiaa, musta tuntuu että mun ihanan valkonen hymy on alkanut hieman kellastumaan :/

Käytätkö kynsilakkaa/rakennekynsiä? - Kynsilakkaa käytän ja todellakin haluaisin laittaa joskus jotkut ihanat kynnet.... Mutta tän hetken duunissa luulen niiden olevan lähinnä vaan epäkäytännölliset ja menee pilalle.

Oletko harkinnut väjrääväsi muunväriset hiukset kuin nykyiset?
- Joskus joo, mutta en mä tästä blondista muutu minnekään ainakaan toistaiseksi :)

Milloin sinulla on synttärit? - 14.6

Lemppari vuodenaika? - KESÄ ! Tietty.

Missä maissa olet käynyt? - Ruotsi, Viro, Englanti, Sveitsi, Ranska, Kreikka, Kreeta, Espanja, Mallorca, Madeira, Dominikaaninen tasavalta, Thaimaa, Dubai

Unelmalomakohteesi? - Nyt olis jokin ihana, +30 asteen lämmössä valkoset hiekkarannat ja kirkas ihana turkoosi meri, palmuja.... Unelmaa ois Malediivit!! ♥ Sit Mexico ja Kuuba olis kans varmaan kivoja lomakohteita.

Keskiarvo 9lk päättötodistuksessa? - 7.67

Kuinka usein näet kavereita? - Hmmmm... No tyyliin muutama kerta viikkoon? Riippuu niiiin paljon duuneista ym.

Kuinka monta kaveria sinulla on? - Mulla on sellanen 6 tytön porukka keiden kanssa ollaan pidetty yhtä jo monia vuosia, osan kanssa ala-asteelta ja loppujen ylä-aste ajoilta saakka :) Sitten on myös useempia tosi hyviä ystäviä. Oon tosi onnekas mun ystäväpiiristä, että se on niinkin laaja ja  mulla on monia lojaaleja ja ihania ihmisiä elämässäni ♥ Monesti kuulee että ihmiset laskee vaan muutaman ihmisen hyväksi ystäväksi ja loput ovat "vain" kavereita ja hyvän päivän tuttuja. Niitäkin on mulla paljon, mutta monta hyvää ystävääkin, niinkuin jo mainitsin.

Paras alkoholijuoma? - Vastasin tossa edellisessä Q&A postauksessa että baarissa esim. tilaan kuivaa omenasiideriä, eli se on ainakin (Happy Joe / Crowmoor). Sit skumppa, ja lempparia on varmaankin Fresita! Se on niin kesänen ja sitä on ihana siemailla silloin tällöin.

Paras juoma kaikista? - Vesi! KYLMÄ vesi.

Mitä mieltä olet huumeista? - En yhtään tue. Vihaan niitä, musta niissä ei oo mitään hienoa. Nää biletyshuumeetki joita jotkut pitää "ei niin vaarallisina".... En ees viitti sanoo mitään. YÄK ! Ei oo yhtään mun juttu, onneksi. Huumeet pelottaa ja ahdistaa mua. 

Oletko kokeillut/haluaisitko kokeilla huumeita? - En. En ikinä vois olla niin typerä, että koskisin johonkin aineeseen joka voi parhaimmillaan pilata mun elämän.

Kuinka kauan olet päivän aikana netissä tai muuten vain esim kännykällä tai koneella?
- Puhelimella useemmin. Koneen avaan aina välillä jos kirjottelen esim. tänne tai kattelen ohjelmia.

Joku asia jota tuskin kukaan voisi sinusta uskoa? - Oon ollu partiossa! Sitä ihmiset aina yleensä ihmettelee kuullessaan :D

Paha tapasi josta haluaisit luopua mutta et voi? - Hmmm... No tupakoinnista haluaisin toki päästä eroon. Enkä siis todellakaan pidä sitä mahdottomana! Eli en voi sanoo tota tähän 100%... Tähän voisin sanoa myös, että turha valittaminen, mutta olen omasta mielestäni sitäkin vähentänyt ja olen paljon myönteisempi ihminen nykyään. Ehkä sellanen tietynlainen friikkaaminen, jos asiat ei mene niinkun pitäisi ja aikaa on vähän. Esim. la sain hirveen hermoromahduksen, kun en saanut nutturaa tehtyä ja aika alko oleen kortilla. Siis ihan hirveen romahduksen :D Tollasille asioille en mahda mitään, mutta olis helpompaa, jos osais ottaa vähän iisimmin joskus.

Jäätelö vs karkki? - Jäätelö ehkä

Lempiherkut? - Joku ihana leivos ♥ Esim. prinsessakakku :D Tai juustokakku! Sit sipseissä tykkään esim. Cheeseballseista. Tykkään myös jätskistä ja suklaasta :) Vitsi nyt alko vaan tekee mieli kaikkee hyvää!

Kuvaile, millainen olisi unelmakotisi? - Tilava, tyylikäs, moderni, valoisa...Siellä ois sauna ja ihana iso kylppäri! Ja vaatekaappi :D Voisi olla sijainniltaan Töölössä/ Munkan rannassa.

Mielipide kauneusleikkauksista, voisitko harkita niitä omalle kohdallesi? - En nyt ainakaan... Olin vielä pari vuotta sitten sitä mieltä, että oisin tehnyt jonkun operaation tulevaisuudessa mun rintavarustukselle. En oo enää yhtään sitä mieltä... Mitä vanhemmaksi tulee, alkaa hyväksymään ittensä paremmin. Oon tullut siihen tulokseen, että isommat bosat sais mut näyttämään vaan lihavalta/isommalta. Oon niin tyytyväinen näihin mitkä nyt on, ne on just sopivassa suhteessa muuhun kroppaan että en enää harkitse mitään korjausta :D Olin joskus täysin varma, että näissä on joku vamma/vika, ja mietinkin nykyään miten olin joskus niin typerä. Naamaan en ikinä tekis mitään! Eikä huuliin ainakaan... Oon sitä mieltä, että monet julkisuudenhenkilöt ovat näyttäneet ennen esim. huulitäytettä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon kauniimmalta :/ Tässä yksi esimerkki Jersey Shoren Jenni Farleysta:







                  VS.












Oletko tyytyväinen kroppaasi? - Välillä joo, välillä en. Joskus tuntuu että on kauheasti löysäillyt elämässään ja nään itteni blösärinä. Mutta joku toinen päivä katon, että hitto näytän hyvältä. Hölmöintä on kyllä toi ihmeellinen ittensä kyylääminen ja loputon vertailu menneeseen: viime kesänä kun olin kuukauden lomalla enkä käynyt silloin kertaakaan salilla, kattelin silloin ahdistuneena peilistä että oonpa nyt turvonnut ja lihonnut. Nyt näin yli puolen vuoden jälkeen aattelen välillä sitä aivan samaa lihomista ja turpoomista ja samalla vertaan tän hetkistä itteäni viime kesän kuviin, että wow, olinpa mä silloin hoikka. Juu-u. What's the f*cking point?! :D Koskaan ei oo tyytyväinen vaan aina on ollut olevinaan aiemmin paremman näköinen. Eli  kun katson jälleen puolen vuoden päästä kuvia itsestäni näinä aikoina mitä elän nyt, ajattelen varmaan, että ei toi nyt ollutkaan mitään.

Halusitko saada lapsia? - Haluan lapsia ♥ Ehkä kaksi ois sopiva määrä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti