keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Kevät fiilistelyä & kuvia eiliseltä

Ciao ♥
Musta tuntuu että kevät on viimein alkanut. Eilinen sää oli jotain niin fantastista ja lämpöasteet jotain kuuden selssiuksen luokkaa. Aurinko paistoi ja lumikasat sulivat silmissä. Toivottavasti ei nyt tuu mitään ärsyttävää takatalvea tätä kevätriemua pilaamaan. En oo kyllä sellasesta kuullutkaan mutta toivon ainakin etten tule kuulemaan.
Eilen mulla oli vielä vapaata ja tapasinkin ihanan ystäväni kaupungilla lounaan merkeissä. Löysin mun vaatekaapin pohjalta tollasen pitkähihasen raitapaidan jonka olemassaoloa en juurikaan ole edes tiennyt. Kokeilin ja itseasiassa se olikin aika kiva. Käärin vielä uuden Zaran hapsu hupsu huivin kaulaan. Ihanaa oli kun ei tarvinnut pukea sen lisäksi mitään kerrosta enää päälle, pärjäs ihan sillä ja takilla vaan. Tässä vähän kuvia eilisistä releistä :) Ihanaa kun sai ottaa aurinkolasitkin käyttöön! Kevät ♥






Mitä mun blogi oiskaan ilman peiliposeerauksia. Stadissa käytiin Tang Dynastyssä vetämässä ähkyt ja käytiin myös Stockmannilta hakemassa mun mehulinko takasin :)


 Oli sangen ihana päivä kokonaisuudessaan. Tänäänkin oli ihana kevät ilma mutta jouduin palaamaan takaisin töihin. No ihan kiva duunin alotus päivä oli kyllä, jotenkin oli ihmeen pirteenäkin ja varmastikin näiden säiden ansiosta...
Olen täynnä tarmoa ja hyvää fiilistä tällähetkellä! 

Varmaan senkin takia että mulla on just pizza tullut uunista ja mul on aivan kauhee nälkä. Meenkin tästä syömään, palaillaan taas pian ♥
♥:lla Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti