torstai 26. helmikuuta 2015

Styled By Tea

♥

Untitled #7

 Untitled #9


Ootan niiiiin paljon kevättä! Kokosin vähän asukokonaisuus ideoita millasia juttuja ite haluaisin ostella/käyttää ja mitkä tekijät on mun mielestä hyvän asun avaimia. 

Edelleenkin tollaset inkkari-hapsu jutut tuntuis olevan aika in edelleen ja mä olin viime keväänä/kesänäkin niistä tosi innostunut ja oon kyllä vieläkin. Ite tykkään pukeutumisessa sellasesta rennon tyylikkäästä stylestä, ja itseasiassa nyt vasta ekaa kertaa elämässäni haluun tollaset slip on -tyyppiset tossut jalkaani kevääksi! Oon ennen kelannut että ne on vähän tollaset lättänät ankka kengät mitkä ei sovi mulle sitten lainkaan, mutta nyt kun aloin miettimään niin ne on ainakin a) todella kätsyt ja nopeat heittää jalkaan tilanteessa kuin tilanteessa b) söpöt ja rennot c) sopii monen asun kanssa. Itse suosin kenkiä, jotka on helppo yhdistää asuun kuin asuun. Kengät usein pilaa koko kokonaisuuden, jos ne ei vaan yksinkertaisesti sovi. Siksi en enää hirveesti kikkaile niiden kanssa sen ihmeemmin ja yritän olla hommaamatta liian erilaisia kenkiä varastoon :D Paitsi tietty jotain pieniä yksityiskohtia lukuunottamatta :)

Toisessa kollaasissa on sitten vähän hempeyttä ja eleganttista naisellisuutta johon halusin yhdistää vähän "rosoisuutta" isolla mustalla nahkalaukulla ja maihareilla! Mun mielestä asussa saa ja pitää olla vähän särmää mukana. Mun ostoslistalla on ehdottomasti tällä hetkellä tollanen pidempi ja löyhempi neuletakki ja oon jo aikoja sitten yrittänyt metsästää tollasta valkosta puseroakin missä on tollanen rusetti/nauha systeemi. Se on i-h-a-n-a ! Lisäksi oon myös miettinyt tollasen isomman kellon hankkimista. Mulla on yksi kello kyllä mutta haluaisin vähän päivittää tyyliä tähän päivään ja tuommoinen oisi kyllä super tyylikäs ja kiva! ♥

Vikassa kuvassa onkin jo kesäfiilistelyä :D Kesä tule jo ♥ Vähän tollanen hippi - country henkinen asu maanläheisin elementein. En tiedä osaisinko itse käyttää tuota asua, mutta osaan kuvitella noi elementit ainakin jollekin muulle! Esim. pyöreät aurinkolasit, en osaa sanoa pukisko ne mua niin hirveen hyvin. Tuntisin itteni varmaan ihan alieniksi. Mutta uuden "olkihatun" haluan kesäksi, mun tollanen valkonen on jo aika kärsinyt... Se on kyllä mun mielestä tyylikäs asuste. :)

...Mitä en käyttäisi?

 Untitled #8

Avatakseni hieman enemmän vielä mun vaatemakua, oli pakko tähän loppuun vielä laittaa muutama juttu mitä en käyttäisi ja mitkä eivät todennäköisesti ikinä saamaan paikkaa mun kaapeissa! :D Sen voin teille ihan rehellisesti kertoa, että vaikka noi kirotut  bootcut - leveälahkeset housut on olevinaan taas "muodissa", en ite vaan pystyisi niitä käyttämään. En siis missään tilanteessa, ja olen siitä 100% varma etten tulevaisuudessakaan :D Toinen mun listalla, jota mulla ei tulla todennäköisesti koskaan näkemään päällä, on reppu. Joillekin sopii ja ne on tosi söpöjä ♥ Mut mä en todellakaan pysty. Tulee vaan mieleen ala-aste ja en oo kyllä koskaan tykännyt käyttää reppua paitsi ne just ala-asteen alimmat luokat ja yksinkertaisesti näyttäisin vaan kertakaikkisen hölmöltä! Olen kokeillut... Sitten nää super tyylikkäät terveyssandaalit, joiden trendikkyyttä on vielä vaikeampi käsittää. Noi oikeemman puoliset näyttää ihan samalta kun meiän mummolassa olevat mökkisandaalit. Käyttäsin vaan roskienviemistossuina... Mutta sitten taas toisaalta, noi vasemman puoleiset todellakin voisivat pukea jotain toista ihmistä todella hyvin, ja oikeassa asussa tietenkin. Mun silmään ne ei vaan kauniilta tosin näytä näin ns. kylmiltään. Ja sitten viimesenä tässä mun ns. inhokkilistassa on korkkaritennarit. En ymmärtänyt niitä silloin kun ne ilmestyi, enkä tähänkään päivään mennessä. Ei vaan iske mun silmään kovin positiivisesti! Jos haluat korkkarit, laita korkkarit. Jos taas tennarit, laita hyvä ihminen tennarit. Mutta kuka keksi laittaa ne kaksi saman pakettiin?

Mitä mieltä te olette? Tuleeko teille mieleen joitain trendivillityksiä, joita ette voisi käyttää mistään hinnasta? 
♥:lla Tea

(kaikki kollaasit: polyvore.com)

2 kommenttia:

  1. Ihania asuja, varsinki toi kolmas, täydellinen festari asu!! Tykkään repuista mut muuten samaistun noihin sun inhokkeihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät ♥ Ja joo hei toi viimenen synty oikeestaan ihan vahingossa, ja mullakin tuli lopulta mieleen ihan joku esim. Flow festari ihminen jolle toi asukokonaisuus/ style sopis aika hyvin :) Ja reput on kyllä ihania muilla mutta itelläni näyttäis vaan naurettavalta!! :´D

      Poista