perjantai 28. marraskuuta 2014

Höpötystä...

Hellou täältä kotoani ♥
Tänään mulla oli se koe Sky-opistoon. Koe oli osittain aika haastava, etenkin se loogisen ajattelukyvyn testi........ Mulla jäi kesken siitä vaikka kuinka monta kohtaa koska yksinkertasesti keskityin osaan tehtävistä liian kauan. Tein kyllä parhaani että jos se ei riitä niin sitten uus yritys kun tilaisuus tulee! Haastattelukin jänskätti jostain kumman syystä pikkusen, toivottavasti en mokannu sitä. En kyl tiiä miten mä sen oisin nyt mokannut, mut mä jään aina miettimään kaikkea liikaa... Kauneudenhoito olis vaan niiiiin mun alaa ja haluan päästä opiskelemaan sitä. Eli suomeks sanottuna petyn kyllä karvaasti jos mua ei valita. Valitkaa mut ! Oon hyvä.


Mulla on ollut jotenkin aika väsyttävä viikko. Joka aamu oon herännyt aikasin, mutta onneks huomen voi nukkua ainaskin ysiin... Töihin siinä puolen päivän aikaan! Viikonloppua en aatellut nyt sen kummemin vietellä kun ihan vaan kotona murmelin kanssa. Nyt se on töissä ja mä oon täällä himassa vaan ja tein hyvää kotitekoista pizzaa :) Siihen tuli kinkku, herkkusieni ja ananas ♥ Ja oli kuulkaa hyvää. En jaksanu tosin tehä pohjaa ite eli se ois voinu olla parempikin. Mutta kelpaa silti. Mun piti mennä myös salille mutta skippasin koska haluun makoilla ja mutustella ja kattoa Kumman kaata.

Kohta laitan varmaan vielä pyykit pyörimään niin sais kunnon sukkiakin käyttöön, tänää mulla oli sellaset kesä mini sukat jotka hiers mun kantapäit koko päivän Uggeissa joten eiköhän ois aika pestä nii ei tarvi lähtee paljain jaloin huomenna liikenteeseen... Miks näiden asioiden alottaminen ja tekeminen on niin mälsää? Siis kotityöt. Se kuivaustelinekkin vie puolet tästä "päätilasta" ! Ja siis mälsintä koskaan on just se ripustaminen sille telineelle.

Nyt mä meen pesee meikit ja laitan taas Kumman kaan pyörii tähän. Ensi viikkoon siis, pitäkää hyvä viikonloppu!
Ryytyneisin terveisin, Tea

6 kommenttia:

  1. Toivottavasti pääsisit opiskelemaan sinne! Ja voisitko tehdä sellasen postauksen jossa sinä ja jonna saari tekisitte yhteisen postaukswn tai videon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Minä ja Jonna nähään niin harvoin... :/ Ja hän ei tietääkseni enää bloggailekkaan.
      Toivotaan joo että pääsisin :)

      Poista
  2. Peukut pystyssä täälläkin et saat koulupaikan! Joo i feel you noitten kotitöiden suhteen... Niin ärsyttäviä jos ei oo sellanen siivous fiilis päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä... Joskus oon aivan vallaton häärääjä, ja välil vaikeeta pysyä paikoillaan varsinkin jos on kotona sotkuista vähänkin niin oon heti järjestelemässä paikkoja :D Ja tiskaamassa astioita pois silmistä ym... Välillä se alottaminen on kyl vaikeeta, mulla ollut jo kaaaaaaaauan plääneis siistiä vaatekaapit, hitto ne on ollu sotkussa jo kesästä lähtien XD

      Poista
  3. Joko oot saanut tietää oletko päässyt opiskelemaan? Itseänikin kiinnostaisi kaudenhoitoala :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä edelleen oottelen sitä kirjettä :/ Se on vähän myöhässä jo... Jännittää. Kerron kyllä varmasti heti täälläkin jos pääsen/en pääse :)

      Poista