keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Love Lumene

Heyyy!
Voi että... Tänään kun ekan kerran aamulla avasin silmät, näin kun ikkunasta heijastui iiiiihan pienen pieni valon pätkä keittiön seinään. Olin itse selinpäin ikkunaan, ja tekstasin siinä unen pöpperössä vielä rakkaaleni joka oli lähtenyt töihin aikaisin aamulla jo, että paistaako hei ulkona aurinko. Se sano että joo ja heti oli pakko melkein kerätä itsensä ja herätä availemaan verhoja ja nauttimaan valosta! Oon ite ainakin niiiin kyllästynyt tohon ainaiseen harmauteen, niinkuin oonkin jo aiemmin maininnut. Nyt tosin siellä ei enää niinkään mikään paista, mutta olipahan kuitenkin ees vähän valoa eilisen sateisuuden vastapainoksi. Love it ♥

Huomasin tossa jokin aika sitten, että käytän aika paljon Lumenen tuotteita. Mulla ei oikeestaan oo mitään sen kummempaa lemppari meikkibrändiä, niitä on monia, mutta sitten joitan tuleekin ostettua ihan huomaamattaan aina. Tähän siis havahduin ja oon kyllä todennut Lumenen tuotteet tosi kivoiksi ja luotettaviksi, musta on ajatuksenakin ihan kiva että ne on suomalaisia, niin tulee myös tuettua kotimaista kosmetiikkateollisuutta samalla.


Vasemmalta oikealle: Berry Refresh deodorantti, Sensitive Touch kasvovesi ja kasvojen puhdistusaine, Bright Now heleyttävä yövoide, Touch of Radiance valokynä sekä huulipunia (myös Lumenen eyelineriä oon käyttänyt kauan mutta nyt se on loppu). Oon tällä hetkellä hurahtanut vähän puniin ja tuota korallinväristä olenkin täällä jo aiemmin hehkuttanut! Nyt halusin kans ostaa jotain vähän tumman puhuvaa ja päädyin noihin kahteen tummempaan punaiseen. Sopii mun mielestä aika passelisti just nyt ajankohtaisiin pikkujoulurientoihin!

Sävyt 70 ja 89
 Tota ruskeempaa en ole vielä kerennyt kokeilemaan, mutta punaisempaa sävyä 70 käytin jo viikonloppuna ja ite ainakin tykkäsin siitä seurannutta hieman dramaattisemmasta lookista.


....Lupaan vielä näyttää myöhemmin teille tuota ruskeamman sävyistä punaa huulilla :)


Valokynän oonkin hankkinut jo jokin aika sitten ja tuun kyllä ostelemaan jatkossakin. Ihana tuote ♥  Iltaisin sivelen kasvoille pesun jälkeen vielä tuota heleyttävää yövoidetta. Purkki oli niin söpön pikkunen että oli pakko sekin ostaa noiden edellä mainittujen punien lisäksi.


Sitten tosiaan vielä niistä kasvojenhoidon ehkä tärkeimmistä kulmakivistä, eli pesuaineista. Nääkin on lähteneet mukaan hyvän tarjouksen ansioista taisi olla 3+1 päivillä tässä taannoin. Normaalisti ostan aineet esim. apteekeista, ja ne on ihania, loistavia ja laadukkaita lähes poikkeuksetta aina. Näistäkin oon tosin tykännyt vaikka ei ookkaan apteekin hyllystä :) Mulle kasvojen huolellinen pesu päivittäin on super tärkeetä ja hyvän ihon salaisuus. Joka päivä! En vois kuvitellakaan meneväni meikit kasvoilla nukkumaan... Yök.


Siinä ne oli! Näiden tuotteiden lisäksi tosiaan olen myös käyttänyt Lumenen eyelineriä ja pohjustusvoidetta ja aurinkopuuteria ymym... Tää taitaa olla vaan se mun lemppari, vaikka äsken tosiaan sanoin että sallaista tietoista suosikki kosmetiikkamerkkiä ei ole oikeastaan ollut :) I love Lumene ♥

Muuten toivottelenkin teille täältä hyvää viikon jatkoa ja mä alan kauppalistan tekoon!
Terkuin Tea

4 kommenttia:

  1. Multakin löytyy paljon lumenen tuotteita, lumenen ripsarit ja puhdistusaineet on parhaita!! Olisin veikannu et tossa kuvassa sulla on tota tummempaa huulipunaa :D noi tummemmat sävyt on kyllä kivoja näin talvi aikaan :) pitää itekkin käydä ettimässä pikkujouluihin joku vähän erilainen sävy!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, aijaa :D No se oli kyllä se punaisempi, aattelin et en ehkä sinä iltana uskalla käyttää mitään liian erilaista jos se ei sovikaan ja kauhee sotku vaan tulis. Niin täytyy testailla etukäteen ;D

      Poista
    2. No tuo ainakin sopi tosi hyvin :) joo luultavasti tulee käymää niin et ostan jonku ja kotona testaillessa se näyttää hyvältä, mut sit ku oon lähös jonnekki nii viime hetkellä pyyhin sen pois :D

      Poista
    3. Kiitos <3 Niin.... No mutta kyllä sen näkee sitten tykkääkö lookista vai ei, jos ei vaan tunnu omalta niin sitten vaan semmoista missä ite tuntee ittensä kauniiksi! Oon kyllä aina tykänny punasista huulista, mutta just oikea sävy on kyl kans sellanen mikä kannattaa miettiä. Ja ei aina!! Muuten siitä ainakin mulla häviää se juttu. Ja ite treenailin punaan tottumista just tolla ihanalla corallin värisellä huulipunalla johon jäin koukkuun ja tykkään kyllä välillä repäistä uusilla ulottuvuuksillakin :)

      Poista