tiistai 25. marraskuuta 2014

Catching Up!

Moikkuli ♥
Viimeistä viikkoa marraskuulta viedään. Ensi viikolla koittaakin ihana ihana joulukuu ja jouluaika onkin sit virallisesti aloitettu! Mähän tosin olen aloittanut jo glögin juomisen ym. fiilistelyn varmaan kuukausi sitten... Joulusukkakin roikkuu seinällä jo! Hahhah. Love it! Christmas, I'm so ready for you :)

Elämääni kuuluu tällä hetkellä hyvää. Oon pysynyt terveenä ja olen myös käynyt ostelemassa vitamiineja! Ja syön niitä nyt joka päivä. Toivon että ne tosiaan auttais jaksamaan tän pimeän aikakauden ja pitäis flunssat ym. loitolla.
Viikonloppuna käväisin vähän Helsingin yöelämässä ja sunnuntai meni töitä tehden... Perjantain lumimyräkkä oli muuten kiva (koska tuli valkoinen ihana talvimaa!!), mutta siitä en kyllä tykänny että jouduin odottamaan tuolla kylmässä viimassa yli 40 minuuttia bussia! Hitto että mulla menikin hermo. Vaikka olikin pukeutunut lämpimästi niin loppuaika alko oleen aika inhottava ootella :/ Varsinkin kun ohikulkevat autot kaahas niin kovaa että loska lens päälle. Arvaatte varmaan suhtautumisen tähänkin... On se kumma että vieläkin koko Suomi sekoaa lumesta, kun sitä ekaa kertaa tulee!! :D Huoh. Aina sama homma!

Töihin menossa / Valmiina lumimyrskyyn / Lasillisilla tyttöjen kanssa
 Tällä viikolla elelen vähän jänniä aikoja, koska perjantaina haen taas opiskelemaan! Mulla on pääsykoepäivä Sky-opistoon, jossa siis aikoisin lukea itteni kosmetologiksi. Oon aikaisemmin hakenut AMK-linjalle estenomiksi, mutta sinne pääsy tuntui täysin mahdottomalta :/ Kutsua edes pääsykokeeseen ei nimittäin kuulunut. Aattelin, että myöhemmin voin sitten hakea vielä ammattikorkeaankin syventämään taitoja, mutta nyt haluan saada ensisijaisesti tämän homman aluilleen edes ammattikoulussa. Oon oikeesti vanhempana alkanut arvostaa enemmän koulua ja etenkin näin surkeen työllistymis- ja taloudellisentilanteen keskellä kouluttautuminen on todella tärkeää. On se toki muutenkin :D Haluan nimittäin itelleni viimein oikean AMMATIN ja opiskella tosiaan jotain mikä mua kiinnostaa oikeasti. Toivon todella että pääsen tuohon kouluun! Pitäkää siis peukkuja... :)

Tänään mulla on laulutunti ja käyn tapaamassa rakasta ystävää keskustassa. Loppuviikon plääneissä on mm. sitten taas töitä, se koe, ehkä salia ja torstaina käydään ostamassa uusi sänky! Postailen varmaan viimestään ensi viikolla teille hieman joululahjaisissa tunnelmissa, mulla on nimttäin eräs toivepostaus ollut tässä työn alla hetken! :) Koitan saada joku päivä myös toivomanne kuvapostauksen aluilleen. Sori kun olette joutuneet odottelemaan.

Sinne asti sanonkin teille pus ja hyvää marraskuun loppua! ♥ ♥
Tea

6 kommenttia:

  1. Sä kirjotat kyl tosi hyvin��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon ollu ihan menestyvä äidinkielessä koulussa, ja oon tykänny kirjoittaa aina. Tän bloginkin yks alkuperäsistä ajatuksista oli se että pysyis kirjoittaminen verissä ja sujuvana varsinkin kun enää ei tuu esim. esseitä pahemmin kirjoiteltua :D Eli oli hyvä päätös.

      Poista
  2. Pakko nyt mainita, että ei tainnut muuten koko suomi lumesta seota, ainoastaan pk-seutu kuten aina :D idässä ja pohjoisessa lunta ollut jo kuukauden päivät. Muuten sun juttujas on tosi kiva lukea, keep it up!:) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, no joo toi voi kyllä pitää paikkansa! Kiva kuulla ja ihanaa kun jaksatte kommentoida mun juttuja! <3

      Poista
  3. Joo siis tuo koulupaikan tai työpaikan saaminen on todella vaikeeta nykyään.. Toivottavasti pääset kouluun sisään! :) ammattikoulu on siitä hyvä kun lukion käyneenä sen voi suorittaa jopa puoleentoista vuoteen :) etkös lukion jälkeen ollut jossain koulussa? Vai oliko se joku lyhyempi koulutus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin onnnnn!! Kaikkialle tarvii tyyliin jotku paperit vähintäänkin ellei haluu sit kaupankassalle jäädä loppuiäkseen :D
      Joo se mun on aikuiskoulutus, kestää just sen pari vuotta. Teen kyl kaikkeni et saan sen hoidettua siinä minimiajassa, mutta jos nyt muutamaan vuoteen venyy ni ei oo paha!
      Mä suoritin kyllä joo visualistintutkinnon joka kesti vuoden. En ollu täysin tyytyväinen, kesti vaan vuoden ilman harjotteluita/lopputöitä yms. Mutta ei mistään koulutuksista toki haittaakaan ole, opin siellä kyllä paljon. Mutta ainoastaan sen koulun tarjoaman koulutuksen pohjalta turha odottaa liikoja että työllistyisi alalla :/ Täytyy sitä kunnolla harjoitella että saisi kokemusta, lisäksi täytys olla super aktiivinen + oikeasti aito palo siihen mitä tekee. Ehkä se ei ihan täysin ollut mun juttu muutenkaan... :)

      Poista