maanantai 26. tammikuuta 2015

Some Pics From Friday

Ciao ja kivaa maanantaita ♥
Viikonloppu meni ja ite olin ainakin melkolailla liikenteessä kokoajan. Perjantaina meillä oli suunnitteilla tavata keskustassa illalla tyttöjen kanssa. Aloinkin jo laittautumaan aamupäivällä koska olin vielä menossa ennen illan rientoja töihin lyhyeeseen vuoroon. Oon nyt oikeesti alkanut käyttämään sitä nuttura-pompulaa and I love it ! Ja tolta mun tukka näyttää nyt kun ollaan alettu laittamaan raidoituksella se tyvi.


Kun töistä pääsin niin lähdin tosiaan keskustaan muutaman mun ystävän kanssa drinksuille ja ilta oli kaikin puolin mainio! Käytiin eka Kiilassa josta jatkettiin vielä Erottaja Bariin. Meillä oli niin hauskaa :)


Tänään vietänkin vapaapäivää enkä aatellut liikkua himasta YHTÄÄN minnekkään! Halusin vaan täällä käydä nopeasti päivittelemässä elämääni ja nyt alan kattelemaan Skinsiä Areenasta :) Mä oon aina siitä tykännyt ja yllätyin kyllä super positiivisesti kun kuulin että kyseinen sarja löytyy Ylen Areenasta, ja siel on tyyliin kaikki jaksotkin!! Ootteko te koskaan katsoneet Skinsiä? Viimeksi oon sitä telkusta kattonut monta vuotta sitten, eli tää oli tosi kiva löytö.

Ainiin, käväisin eilen hieman kodinostoksilla, ja huomenna varmaan näytänkin teille mitä kaikkea lähti mukaan :) Nyt pusut teille ja ihanaa alkanutta viikkoa!
♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää noi raidat ja nuttura :) ja hei kiitti vinkistä, oon tän viikon lomalla nii pitää päivät kattoo tota skinssii! En oo monee vuotee kattonu ja sillo joskus se oli mun lemppareita!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo mullaki loma just tulossa :D Hyvä sarja kyl :)

      Poista