tiistai 13. tammikuuta 2015

My Day Off

Moikka!
Eilen mulla oli vapaapäivä pitkän (ainaki siltä tuntuvan!) viikonlopun duuniputken jälkeen. Kerrankin maanantaista pystyi sanomaan että on ihana päivä, eikä se viikon kamalin. En ole ollut missään bailaamassa viikonloppuna eli olen siis onnistunutkin tässä mun terveellisemmässä elämässä ihan hyvin. Tosin auttoihan tuo asiaa että oli kiinni töissä pe-su illat, eli aika helpolla pääsin ;D No mutta anyway, iloitsen silti! Mahtava fiilis kun on fresh eikä mitään epämääräistä turvotusta ja väsymystä painamassa päälle.

Aattelin postata teille eilisestä vapaapäivästäni ja miten vapaapäivät mulla yleensäkin kulkee :)

Laitan yleensä aina herätyskellon päälle vaikka olisikin vapaa. Ehkä viikonloppusin en oo niin tarkka mutta arkena vapaapäivänä pyrin heräämään siinä 9-10 kieppeillä. Välillä menee vähän ylikin, kun maistuu uni niin hyvin eikä millään meinaa päästä ylös. Alan keittelemään kahvia, syön aamupalaa ja eilen teinkin taas ihanaa aamiaismehua mehulingossa. Laitoin linkoon nyt melonia, appelsiinia ja kiiviä. Se on ihan paras laite niin kun olenkin jo kertonut! ♥ Aamupalan yhteydessä selailen Helsingin Sanomia, katselen ehkä telkkua... Saatan vielä mennä hetkeksi pötköttelemään sänkyynkin jos aikataulut sallii.

Tää kuva on otettu joskus kesältä, kun ei nyt ole eilisestä aamupalasta mitään :)

Sitten käyn suihkussa ja alan laittautumaan! Eilen oli jotenkin ihanan aurinkoinen ja valoisa päivä, ja oikeesti sanon että tää vähän yli viikonkin rauhassa eläminen, veden juonnin lisääminen ynnä muu on ehdottomasti vaikuttanut ihoonikin. Se on ollut kuulaampi ja tasaisempi nyt kuin esimerkiksi reilu viikko sitten!


Eilen olikin aika kylmä pakkaspäivä, ja tulikin pukeudutta kerrankin asian mukaisesti pipoa ja kaulahuivia myöten. Pipookin "joutunut" nyt käyttämään kun oikeesti mun tukka on aika kauheen näkönen tyvestä... Mä kyllä ehdottomasti nautin kunnon talvikeleistä, mielummin se, kun märkä ja pimee ja tyhmä. Kuka semmost jaksaa. Valitsen ehdottomasti kylmemmän ja auringon ja ihanat valkoset hanget ♥


Hahah ihanimpia nää mun peiliselfiet.. Sori ei oo nyt parempiakaan kuvaamaan eilistä lookia :) Mun laittautumisessa menee se 20min varmaan maksimissaan ja sitten puinkin päälle ja lähin dösäpysäkille yhden aikaan.

Keskustassa näin ihanan ystäväni Monican ja käytiin Gran Delicato nimisessä lounaskahvilassa, söin siellä kanapaninin, ja se oli niin rakkautta... Mä kerron. Oli kiva käydä jossain vähän erilaisemmassa kun noissa perus Kampin ja ytimen paikoissa, pitäs vaan rohkeemmin lähtee sieltä tutusta ja turvallisesta kokeilemaan eri mestoja. Tuleeko teillä jotain paikkoja mieleen mitä osaisitte suositella? :)

Sitten vaan pyörittiin keskustan liikkeissä ja pyörähdettiin nopeesti myös Apollon After Workissa, josta lähin kotiin siinä 18 jälkeen. Kotona kokkailtiin ja katottiin tietenkin Salkkarit kun nekin viimein alkoi. Siis ihan hullua, että mä ees niitä kattelen. Oon lopettanut jo ajat sitten, mutta rakas mieheni kun sitä seuraili niin aloin sitten minäkin aikoinaan taas :D Toinen meiän lemppari mitä katotaan on Ylen Uusi päivä, sitä tykkään kyllä enemmän kattoa iltasin.

Ja SITTEN meenkin pesulle ja unten maille. Vapaapäiväni menot vaihtelee toki mutta tällasen elämän kaavan mukaan ne menee useimmiten. Tapaan ystäviä, käyn syömässä/kahvilla, shoppailemassa, salilla... Tai välillä voin viettää päivän ihan kotonakin vaan siivoillen ja kotitöitä tehden.

Oon muuten tosi tosi väsynyt nyt, heräsin jo 5.30 duuniin ja nukuin yön tosi huonosti. Otin tunti sitten päikkärit ja nyt on aika pöhnä olo edelleen, mutta lähenkin tästä vielä ystävän luo iltateelle kun murmelikin lähti katsomaan lätkämatsia. 

Palaillaan pienet taas piakkoin, koitan keksiä teille jotain hauskaa ja kivaa luettavaa pian ♥ ♥
Tea

5 kommenttia:

  1. Oot niin huippu!! Osaat kivasti kertoo näinkin arkisista jutuista :) oon kans miettiny ton mehulingon hankkimista, mut pelkään et se jäis vaa sellaseks hetkelliseks villitykseks.. Oon sit korvannu mehut erilaisilla smoothieilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle! :) Mehulinko on loistava ♥ Joo mäki kyl pelkäsin aluks et onko vaa hetken hairahdus, mut ainakin toistaseks ei oo kyllä ollut tosin eipä toi oo ollu ku pari vk vasta käytös :D Mutta kuitenkin, kyl se on super hyvä. Ite kans haluisin jonku hyvän smoothie masiinan :) Ainoo miinus tossa koneessa on se peseminen mut kai se on vähä kaikissa tollasissa kodinkoneissa XD siinä vaan kun on aika monta osaa.

      Poista
    2. Oon tehny smoothiet ihan sauvasekottimella, koska sen peseminen on nii helppoa! On mulla blenderikin mut en jaksa pestä sitä, ja sama varmaa kävis ton mehulingon kanssa :D

      Poista
  2. Olet järkyttävän näköinen

    VastaaPoista