maanantai 19. tammikuuta 2015

Shoppailua & kuulumisia

Hei kaikille täällä ♥
Taas alkoi uus viikko ja tajusin just että kohta tääkin kuukausi loppuu. Siis en voi ymmärtää miten aika meneekin niin nopeesti! Ite oon paiskinut töitä sen verran et ei ihmekään et päivät vaan vierii eteenpäin kovaa vauhtia. Viikonloppuna olin töissä ja lauantaina pieni extempore reissu (taas kerran... :D) käytiin vähän kuppilassa tuulettumassa ystävien kanssa. Oli kyllä super hauska ilta! :) Ja vaikka joo kerroinkin teille mun terveellisemmästä elämästä niin ei se nyt tohon iltaan kaadu, kohta mulla onkin viikon loma ja sillon lähetään torstaista sunnuntaihin landelle oikeen kunnolla korpeen jossa ei muuta voikaan kun elellä sitä rauhallista elämää :) Ja mun mielestä ei saa kiduttaa itteensä liikaa, muuten käy elämä tylsäks!

Kävin siis viime viikolla poistamassa pidennyksen (nyyh), joka oli mun päivittäinen pelastus syyskuusta lähtien. Ihana suorastaan. Käyn varmaan vielä laittamassa sen takaisin joskus lähi kuukausina, mutta nyt on mennyt sen verta rahaa tähän päähän että ihan heti en viitsi käydä laittamassa :/ Ihme ja kumma en tunne kuitenkaan itseäni täysin kaljuksi, ihan ok fiilis olla ilman pitkää tukkaakin.

Bye bye pidennys! Viimenen kuva hiusten kanssa.
Sitten viime viikolla kans shoppailinkin pitkästä aikaa ihan palkkapäivän kunniaksi. Mukaan lähti housut ja huivi Zarasta, meikkaus ja kauneusjuttuja Kicksistä, toppi Spirit Storesta ja tollanen college paita H&M:stä. Itseasiassa toi toppi on mulla ollut aikaisemminkin mutta siihen tuli reikä pesussa niin nyt aattelin käydä sen ostamassa uudelleen kun rakastin sitä niin kovin aikoinaan ♥ Joutuu tosin dieettaamaan pikkasen huomasin ettei istunut ihan yhtä hyvin kun vuosi sitten mutta ne on vaan pari pikku kiloa, toivon mukaan :D En ole käyny vaa'alla aaaaaaaaaaaikoihin.





Ostin (ja lauantaina käytin) muuten ihan ekaa kertaa elämässäni tollasta pallura donitsia nutturan tekoon. Se oli tositosi hyvä ja on kerrassaan loistava keksintö :) Nyt etenkin kun elelen lyhyellä tukalla (ja aina mulla on tää kiinni...kun ei muuten näytä kivalta) niin tolla saan sit tähän naturel-tukkaan myös ilmettä kivasti ja mikä parasta - helposti. 


Sitten vielä tähän loppuun tollanen dorka peiliselfie, mutta halusin laittaa edes jonkun kuvan havainnollistamaan tätä mun uutta hius-löytöä. Ja siis tiedän et on vanha juttu jo mutta en oo ennen kokeillut ja tykkään kyllä todella ja varmasti tulee tosiaan olemaan mun tukkani pelastus kun elän ilman pidennyksiä toistaiseksi!

Hiuksista puheen ollen, aattelin tehdä teille jonkinlaisen hiuspostauksen lähiaikoina/ mahdollisesti seuraavaksi. Miltäs kuulostaa? Hiuksista tulee paljon kysymyksiä välillä muutenkin :) Palaillaan asiaan siis mahdollisimman pian. Hyvää viikon alkua kaikille!

♥:lla Tea

10 kommenttia:

  1. Aika menee niiin nopeesti ettei peräs pysy, you said it!

    Ihanan muhhhkeeee huivi!!

    VastaaPoista
  2. ää ois ni ihanaa jos tekisit ees joskus videopostauksia :))♥ kivan näkösiä ostoksia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis esim. millasen? :D Kun ei mulla oo mitään sellasta kameraa jolla voisin tehdä enkä mä halua mitään tyhjänpäivästä päivittelyä siihen vaan oikeesti sellasen mikä on h-y-v-ä. Vaikeeta lähtee sellast vääntää. Toisekseen oon joidenki blogeis kattonu videopostauksia ja ne tyhjänpäiväset länkytykset on näyttäny mun mielestä lähinnä hölmöltä... Et pitää nyt miettiä asiaa, ja voisihan tollasenki vaan opetella tekemään mut oon laiska ja mul menee hermo yleensä tekniikkaan.

      Poista
    2. esim vaikka my dayn tyylisen eli kuvaat videolle sun päivän tekemisiä tai sitte vaikka käsket lukijoitten laittaa kysymyksiä ja sitte vastaat niihi videolla tai sitte iha vaa joku kuulumisvideo en usko että se ois mitenkää tylsä tms koska sun juttuja on kiva kuunnella :D

      Poista
    3. Olishan sellanen toki kiva varmaan mutta kun just tää blogi ei ole mulle mikään päätoiminen homma, lähinnä vaan harrastus, niin silloin vähän harkiten tekee mitään isompia juttuja koska a) niiden toteutukseen menee paljon aikaa (kuvaaminen, leikkaaminen...) b) missä välissä, miten ja millä, kuka kuvaa, kuka auttaa jos tarvitsen, koska mitään web-kameravideota en tänne laita! Enkä todellakaan osaa käyttää mitään videon muokkaus ohjelmaa :D Mun ongelma on aika pitkälti kaikessa tollasessa "luomisessa" se, että haluan mun tekosien olevan hyvää jälkeä enkä osaa tyytyä täysin siihen helpoimpaan vaihtoehtoon, ainakaan tässä video hommassa. Myös se on ongelma, että en osaa toteuttaa sitä, tai sitten vaan kuvittelen sen olevan vaikeaa :D En tiedä. Mutta en jaksa ottaa tän blogin takia mitään ressiä koska niinkuin jo sanoin, tää on kiva ja toki myös tärkeä harrastus mulle, mutta ainoastaan harrastus eli mulla on muuta elämääkin sen verran etten ole oikeen edes kerennyt perehtyä opettelemaan esim. just videon tekoa :) Mutta lupaan ainakin yrittää toteuttaa toiveesi ♥ Ja siis tuo vastaus-kysymys hommeli vois olla tällaselle aloittelijalle se helpoin mistä aloittaa, eli katsotaan mitä keksin!

      Poista
  3. Onko toi sun collegepusero kokoa S vai XS? Ku itse uskoisin olevani aikalailla samaa kokoa sun kanssa, ja aattelin netistä tilata ton saman paidan. Niin voitko jelppiä? :)

    VastaaPoista
  4. Ihania noi valkee toppi ja college paita! Näyttää varmasti kivalta kesällä rusketuksen kanssa :) toki jo nytkin, mut kesällä erityisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks! Joo mä en viime kesänä päässyt enää käyttämään tota toppia kun tosiaan se meni mäsäks pesus :/ Mutta ehkä tänä kesänä sitten ;) Ja valkonen on ihana ruskettuneella iholla, olet oikeassa. ♥

      Poista