keskiviikko 21. tammikuuta 2015

My Hair Products

Ciao!
Tässä siis lupailemani hiusaiheinen postaus :) Olen blondannut hiuksia vuodesta 2006 asti, ja noin 4 vuotta varmaan mun tukka on ollut tällanen tosi-super vaalea. Kampaajalla käyn värjäämässä tyven noin kahden kuukauden välein, ja olen sitä tehnyt sen verran pitkään kovilla aineilla, että syksyllä päänahkani alkoi siitä aika ikävästi reagoimaan (tuli haava päähän....). Näin ollen nyt ollaan siirrytty vaalentamaan tyvi raidoittamalla!

Mulle hiukset ja iho ovat aina olleet tosi tärkeitä ja haluan niistä pitää hyvän huolen hyvillä tuotteilla. Suosin kampaamotuotteita paljon koska ne on yksinkertaisesti huippuja! Joskus on joitain pikkutuotteita mitkä ovat ns. normilaatua mutta useammin kunnon tavaraa. Tässä siis tuotteita joita käytän tällähetkellä! Osa varmasti näkynytkin blogissa jo aiemmin... :)


 SHAMPOO & HOITOAINE
Mulla oli (ja on edelleen kaapissa vielä :D) siis Great Lengthsin pidennyksille kuuluvat shampoo sekä hoitsikka ja antitap water, joita en nyt luonnollisestikaan käytä kun on oma tukka vaan päässä. Siksi tässä on nyt tällanen sekalainen seurakunta, joista mikään ei kuulu yhteen. Elikkä vasurista oikeelle, Schwartzkopfin hopeashampoo ja samaisen merkin blondeille hiuksille suunnattu shampoo sekä Pureologyn blondille tukalle soveltuva hoitoaine. Blondille ja blondille... Hahah :) Tuota hopeashampoota oon nyt käyttänyt viimeaikoina useammin kirkastamaan hiusteni vaaleeta väriä, ja oon tota kyseistä shampoota ostanut varmaan vuodesta 2010 ->. Muuten noissa muissa ei sen ihmeemmin ookaan mainittavaa, siinä on shampoo ja hoitoaine joita käytän nyt omaan, pidennyksettömään tukkaani! Hoitoaineesta sen verran että toi on ainakin ollut super hyvä, jossa on oikeesti pehmentävä ja hoitava vaikutus, tykkään! Tohon oli shampookin aikoinaan mutta hoitoainetta säilyy aina ihme ja kumma pidempään... Voi olla et kannattais heittää jo mäkeen on sen verran ollut jo käytössä!


SUORISTUSVOIDE
Tätä Redkenin suoristusvoidetta käytän märkään tukkaan ennen föönausta ja suoristusta. Estää pörröisyyttä ja tekee silkkisen lopputuloksen. Lisäksi suojaa lämmöltä ja kuumuudelta. 


HIUSÖLJY
Pidennyksille super hyvä ja ihan omaankin, pieni tippa silloin tällöin. Ite käytin pidennyksille kuivana ennen suoristusta!


KUIVASHAMPOO
Tätä tuotetta vois ylistää viimeseen asti... Ja yleensäkin kuivashampoota :D Siis ihan loistava keksintö. Itse pesen tukan tyyliin kahden - kolmen päivän välein, joskus jopa harvemmin... Kuvitelkaapa. Sanon vaan että todellakin kannattaa pitää vähän pidempiä taukoja pesujen välillä kuin esim. vaan yksi päivä. Mun hiukset ei todellakaan rasvoitu mistään parin päivän tauosta ja vaikka tuntuiskin että lässähtäisi, niin sen takia kuivashampoo onkin olemassa. Ja tää KMS Californian yksilö onkin omasta mielestäni kuivashampoiden aatelia! Suosittelen, ja erittäin lämpimästi ♥


HIUSLAKKA
Tää lakka onkin nyt sitten ainoa "marketista" ostettu tuote :D Ja omasta mielestäni paras niiden valikoimissa. Tän ostin kun oli pakko saada äkkiä joku eikä ollut muuta sillä hetkellä. En osaa kyllä tällä hetkellä nimetä mitään lempparimerkkiä hiuslakasta jonka olisin kokenut yhdeksi ylitse muiden! Kokeilen usein jotain uutta :) 

...Ja se pätee usein muissakin tuotteissa. Mulla ei ole yleensä ollut hius hommeleis koskaan sellasta tuotetta, mitä ostelen aina uudelleen ja uudelleen. Paitsi ehkä Four Reasonsilta olen ostellut muutamia kertoja hiuslakkaa ja muita muotoilutuotteita, niillä on ihan kiva hinta-laatusuhde. Vaihtelen ja kokeilen yleensä jotain uutta mitä ei ole ennen ollut käytössä. Vissiin se onkin ihan suositeltavaa hiusten suhteen?! Näin olen joskus lukenut.

 Nyt mun "kokoelmasta" puuttuu hiuksiin jätettävä hoitoaine, ja sen lisäksi jokin hyvä ja tehokas hiusnaamio olis kiva löytää... Tuleeko teillä mieleen mitään kokeilemisen arvoisia? :)
♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Joo siis kuivashampoo on ehkä parhaita keksintöjä ikinä!! Noita hiuksiin jätettäviä hoitoaineita on kyllä useita hyviä :) kampaamosta oon aina ostanut milloin mitäkin merkkiä ja aina olleet hyviä! Miten oot viihtyny lyhyessä tukassa nyt? :) ja sit loppuun vielä postaustoive, haluisitko tehä kysymyspostausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans sama toi hoitoaine homma, tuli vaan mieleen jos olis jotain erityistä jollain mielessä :)
      Lyhyt tukka menee joo... Se on aina tosin kiinni vaan, nutturalla tai jollain sykeröllä :D
      Ja postaustoiveeseen: tottakai :) Oon mä sitä miettinytkin mutta vaan ajatellut että jos kukaan ei edes halua mitään kysyä ni en oo laittanu hommaa etenemään XD Mutta muutama on ainakin sitä kysynyt ni why not!

      Poista