torstai 15. tammikuuta 2015

Funny & Weird Facts About Me

Mulla kun näitä välillä jokseenkin outoja ja joidenkin mielestä huvittavia neurooseja on, aattelin niitä jakaa teille ihanaiset ♥

• En tykkää sitruunakarkeista yhtään. Siis ne on pahimpia, eli keltaset/ oranssit karkit joissa on riski että se on appelsiini, sitruuna tai greippi, en syö.



• Mulla on joku ihme pakkomielle, että lakanat on hyvin ja alan aina niitä asettelemaan, aluslakanaa, peittoa ym. Siis vaikka ne ei oiskaan ees kauheen huonosti.

• Ovenkahvat ja tämmöset oksettaa mua. Mua jää joskus myös häiritsemään kun on koskenu sellaseen julkisel paikalla ja kerran joskus aikoinaan kun olin koskenut, koskin sen jälkeen laukun vetskariin niin oli pakko desinfioida se XD mutta en oo ehkä ihan näin psyko enää...

• Mä oon aikamoinen yö-eläjä. Siis sillon ku mä nukun. Saatan havahtua puoli unessa johonkin ja panikoitua, joskus saatan huutaa ja olla kauhuissani. Tai luulen että asunnossa on joku ulkopuolinen ja ihmettelen miten se on sinne tullut, juttelen ja niin edelleen. Must se vois olla aika pelottavaa toiselle ihmiselle mut onneks murmeli ei oo moksiskaan.

• Mä sain vähä aika sit vast kuulla, että arvauskeskus tarkottaa terveyskeskusta. Siis olen (todellakin) luullut, että on olemas sellanen puhelinlinja, mihin voi soittaa ja kertoo oireet ja ne kertoo mikä se vois olla. Voitteko kuvitella...


• En syö enää kinkkuu pitsas ku se oksettaa mua. Siis se löysä makkara, "olevinaan" kinkku.

• Mul on tapana ku pesen hampaita lähtee kiertelemään kotia. En tiedä miksi just siinä hommassa on vaan vaikeeta olla paikallaan.

• Mä jätän aina kaapinovet auki. Siis esim. keittiön :D Ne on jääny aina puolitiehen siks, ku sillon ku asuin vielä kotona, mutsi valitti et paiskon niitä öisin jos oon tullu myöhään kotiin jostain kun söin keittiössä. Sit aloin laittaa niitä varovammin kiinni, ettei vaan paiskoonnu, ja ne alko jäämään aina apposen auki. Nyt myös täällä omassa kodissa!! Sit ku en enää paiskonu niitä äitini keittiönkaappeja ni alko luonnollisesti valitus siitä että ne on aina jääny auki XD


• En pysty koskemaan astioihin esim. laseihin kun ne on tullut suoraan pesukoneesta. Siis se narina sormissa... En tiedä pahempaa.

• Otan ittestäni julkisesti tälläsii selfieitä jos sille päälle satun. Tää esim. Lontoosta kun Emo esitteli mulle kaupunkia :D 


Eipä mulla muuta.
♥:lla Weirdo

2 kommenttia:

  1. Kiva postaus, nauroin tolle arvauskeskukselle, en voi uskoo et oot luullu noin xD ihana! Muutamaan muuhun voin kyl itekki samaistuu :D

    VastaaPoista