keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Kosmetiikka juttua

Ajattelin tehdä teille postauksen mun tärkeimmistä kauneudenhoitotuotteista :) Olen nainen, ja noita purkkeja ja härpäkkeitä riittää! Tässä kuitenkin ovat ne mun tärkeimmät, joita käytän ja minkälaisista pidän. Osa ihan perus tuotteita :)

Iho 
Mä ainakin rasvaan ihoni joka kerta kun tulen suihkusta. Jos en tee sitä, niin iho alkaa tuntuu inhottavan kuivalta. Mulla on kuitenkin ihan normaali iho, ei mikään atooppinen tai extra kuiva, mutta pidän silti tärkeenä sitä että iho on hyvin kosteutettu ja pehmeä.
 Dovella on ihan kivoja perus vartalovoiteita, tosi edullisiakin vielä... Tota oon nyt itteeni sivellyt jonkun aikaa. Sit kun se loppuu, ostan yleensä jonkun toisen, en välttämättä samaa.
 Jos haluun jotain "pientä luksusta", niin käytän mun Victorias Sectretin vartalovoidetta, Secret Craving. Sen jälkeen saatan viimeistellä koko komeuden tuolla saman sarjan vartalosuihkeella. Mulle tuoksut ovat myös tosi tärkeitä, ja noi on kyllä aivan fantastiset sen suhteen. Ostin ne Rodoksen lentokentältä. Ja voi sitä valinnan vaikeutta!! :D Oli niin monta erilaista.
 En ole nyt aikoihin lätrännyt itseruskettavan kanssa, koska kesästä on vielä aika vähän aikaa ja rusketus säilynyt melko hyvin. Olen käynyt pari kertaa solariumissa tehostamassa väriä, mutta kun talvi tulee ja tarvitsee äkkiä väriä, niin tuota olen käyttänyt jostain viime talvesta asti. Tolla voi saada myös paljon harmia aikaiseksi, jos ei osaa levittää siististi ja tasaisesti. Lopuksi kuivaan ja "lämmitän" ruskettavan hiustenkuivaajalla. Väri imeytyy ja tarttuu paremmin. Ja ei jää märkä olokaan!

Huulirasvat
Huulirasvat on mun elämän eliksiiriä... Niitä tulee ostettua ihan hirveet määrät, kun yks katoaa niin äkkiä uus tilalle. Jos en saa rasvaa kun tarvitsen, tulee kamala olo! Huuliin koskee ja duunissa etenkin ne kuivuu tosi paljon.
 

Deodorantti & hajuvesi
Just sain ton DKNY:n deodorantin lahjaksi. Oon käyttänyt joskus sitä vihree korkkista, ja nyt tää on sit kokeilussa! Se vihreä oli tosi hyvä. Myös mun tän hetkinen lempi hajuvesi on DKNY merkkiä. Toi on aivan lopuillaan jo :( Mulla on tosi monia hajuvesiä, mutta toi on kyllä koitunut super suosikiksi. Se on niin naisellinen ja nätti tuoksu, ei liian tyrmäävä vaan sensuelli ja IHANA! On myös sadellut kehuja kyseisestä tuoksusta. Täytynee lähteä hajuvesi kaupoille pian!

Kynsilakka
 Mulla ei ole koskaan ollut rakennekynsiä. Ite yritän pitää ees jokseenkin huolta kynsistäni mm. lakkailemalla niitä kivemman näköiseksi. Tykkään aika vaaleista sävyistä, ja tossa onkin varmaan mun lemppari lakat. Lakkoja on tollanen pikku laatikollinen tuolla lisää, mutta ainakin tuo Gina Tricotin lakka on ahkerassa käytössä ollut. Mun kokoelman uusin lisäys on toi pinkki L´oréalin lakka. Se on kans super söpö!


Kasvot
Ostan aina mun kasvojen hoitoaineet apteekista. Niitäkin vaihtelen... Tällä hetkellä käytän Cliniderm by Acon puhdistusmaitoa ja kasvovettä.
Kasvoihin en laita mitään marketti-tavaraa. Mulle iho on vaan niin tärkeä, ja jotenkin mulla on sellanen fiilis, että on alkanut joskus esim. finnejä tulemaan jostain surkeista kasvovoiteista (esim. joku Nivea, Garnier ym.). Sen vuoksi käytän kasvoille ainoastaan Apobasen perusvoidetta. Sitä on käytetty tässä taloudessa niin pitkään kuin muistan!
Kuva: http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi

 Hiukset 
Hiusten hyvinvointiin mä yritän panostaa myös ostelemalla yleensä kampaamotuotteita. Tottakai joskus tulee niitä tilanteita, ettei muuta ole niin silloin menkööt. Mutta yleensä pyrin että olis kunnon shampoot ja hoitoaineet aina! Ostin tossa just about kuukausi sitten uudet. Noi on siis Paul Mitchellin ja ovat olleet ihan kivat. Toi hoitoaine tekee hiuksista silkkiset!!
Silloin tällöin laitan kans tukkaan hiusöljyä. Myös pidennyksille tekee aika hyvää. Sain ton Great Lengthsin hiusöljyn sillon kun mulla oli talosta saadut Great Lengthsin sinettipidennykset, ja oon jatkanut sen käyttöä niiden jälkeenkin.
Hiuslakka mulla on täl hetkellä toi Four Reasonsin Shaper. On ollut parempiakin lakkoja mun mielestä, mutta toi nyt on sen aikaa kun loppuu. Tossa on jotenki aika märkä koostumus, tykkään enemmän ilmavammasta.


 Ripset
Jos mun pitäisi valita, mikä on mun meikkaukseen liittyvä lempi asia, jota ilman en haluaisi elää, se olisi ehdottomasti irtoripset! Voisin elää ilman meikkivoiteita ja huulikiiltoja, kunhan mun ripset on ja pysyy :) Ripsistä on sadellut paljon kysymyksiä, että ovatko mun ripset pidennykset vai mitkä. Mun ripset on (yleensä) Punanaamiosta ostettuja irtoripsi pareja. Liimaan ne itse, ja yöksi otan pois. Kuvassa olevat ripset maksavat 5.90. Noista yhet lyhyemmät ovat 4.90. Liima maksaa saman verran ja sekin on ostettu Punanaamiosta. Käytän yhtä paria varmaankin n.2 viikkoa, ihan tietty kunnosta riippuen. Joskus säilyy pidempään, ja kyllä sen näkee kun alkavat näyttää karahkoilta. Mulla on toi tietty malli koitunut kestosuosikiksi, ja sen takia ostelenkin aina samoja. En ees muista milloin oisin toisia käyttänyt :) Vaihtelen vaan lähinnä pituuksia: nuo kuvassa olevat ovat hiukan pidemmät, kuin mitkä ovat tällä hetkellä käytössä.
  
Nyt täytyykin alkaa jo meikkailemaan ja valmistautumaan työpäivään :) Have a nice day, love ya!

Tea

4 kommenttia:

  1. HIenoja postauksia,ja tykkäsin tästäkin tosi paljon!(:

    Mylifestyleblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tuo hajuvesi on kyllä luotto, itellä samaa ja oon käyttänyt melkei kaikkia noita hajuja.:) Pus ihana blogi, sait itselles uuden seuraajan!

    <3: http://iinakatariinah.blogspot.fi/

    VastaaPoista