sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Getting Ready

Viikonloppu taas mennyt! Huhhuh kun väsyttää vielä... Perjantaina olin kaverin synttäreillä, ja pääsin kuin pääsinkin vihdoin ja viimein ihan stadiin asti baariin!! Kyllähän siinäki kesti... En oo varmaan kuukauteen ollut kunnolla keskustan baareissa. Hauskaa oli, vaikka väsy iskikin jo 1 aikaan! :D Ei muutakun kotiin nukkumaan vaan...
 Tällä viikolla kyselin mun ystävältä Ammilta, minkälaisia juttuja mun kannattaisi tänne blogiin kirjottaa. Se keksi mulle vaikka mitä ja yks niistä oli meikkaus-postaus! Mun arkimeikki on niin simppeli eikä siinä oo oikeen mitään kirjoitettavaa, joten aattelin tehdä teille postauksen bilemeikistä. En kyl usein enää paljoa meikkaa yöhönkään, mutta nyt aattelin että olis kiva vähä laittautuu! Kuvamateriaali on siis perjantailta, koska mulla ei ole ollut aikaa jäädä kirjoittamaan tätä juttua kuvineen päivineen silloin... Siinä kun menee aina oma tovinsa :)

PS. Kuvanlaatu on tosi surkea, koska kamerana on toiminut Iphone4... Parempi kamera oli mutsilla töissä joten sorryy!! 

1.) Pohjustusvoiteena käytän Lumene Matifying and Retexturising Primeria. Oon käyttäny sitä monta vuotta ja on yks mun kestosuosikeista, jota tulee aina ostettua samaa lisää. Sitä levittelen kasvoille ekaks, puristan n. herneen kokosen nokareen kämmenselälle ja siitä levitän etenkin nokan seutuville ja oikeastaan koko kasvoihin ohuen kerroksen.

2.) Sen jälkeen levitän meikkivoiteen. Tällä hetkellä mulla ei ole kuitenkaan kunnon meikkivoidetta, vaan hurahdin totaalisesti tohon L´oréalin Nude Magique BB-voiteeseen. Löysin näytteen lehden välistä, ja oli pakko käydä hakemassa sitä lisää!  En käytä sivellintä. Sävy on toi Light Skin Tone, vaikka mulla ei mikään valkonen iho olekaan. Mutta kyllä toi oli ehdottomasti paremman näköinen kuin se tummempi vaihtoehto! Sitä levitän koko kasvojen iholle, mutta en otsaan. Siihen en koskaan laita yhtään mitään meikkivoidetta.

3.) Makeup Storen Cover All Mix on kans mun yks lemppareista! Ostin ekaa kertaa ton purkin talvella, varmaan tammikuussa, eikä oo vielkään lähelläkään loppua. Tosi hyvä peittävyys ja siinä on eri sävyjä esim. silmänalusille ja näpyille erikseen sopivat. Siitä lähinnä käytän sitä tumminta sävyä peittämään ihon pikkuvirheet. Tosi hyvä tuote!

Siinä he ovat

4.) Siirryn silmiin: Teen Lumenen Lumivalkoinen -meikkikynällä kevyet rajaukset silmän sisänurkkiin.

5.) Sen jälkeen levitin Makeup Storen Cake Eyeliner sävyllä White kokoluomelle sisänurkkia myöten ja tuolta alaluomelta myös. Miten se nyt sanotaankaan...

6.) Säihkyä sain lisäämällä päälle Isa Doran Eye Shadow Triolla 80 Precious Pearls luomivärejä. Vaaleinta koko luomelle, ja varjostukset tein sekottamalla tummempaa ja vaaleempaa ruskeeta toisiinsa.


 

7.) Ripset! Mä oon hulluna tekoripsiin. Oon ollut jo kauan, enkä siis tosiaan käytä ripsiväriä enää ollenkaan... Käytin normaalia maskaraa viimeksi varmaan joskus maaliskuussa. Mulla on mun vakio luottoripset ja liima, jotka ostan siis Punanaamiosta. Samoja ripsiä myydään myös ainakin Kicksissä, mutta hintaa niillä on siellä varmaan pari euroa enemmän. Ja Punanaamiossa on isompi valikoima ton merkin ripsiä, ja niistä oon kyllä tykänny! Nää ripset on nyt semisti lyhyemmät mitä oon viimeaikoina käyttäny, koska nää sattu nyt olemaan ainoa uusi pari. Ripsiä ei oo enää kauheen vaikea liimailla paikoilleen, mutta alottelijana muistan sen olleen f*cking ärsyttävää!! :D Toi Lash Gripin liima on kyllä todella riittoisa ja pitää hyvin. Ne liimat mitä tulee joidenki Seppälä tyylisien ripsien mukana on aivan surkeita, ne ei pidä mitään ! Toi putkilo on jotain alle 10euroa muistaakseni. Ripsiä taivuttelin hiukan, koska olivat upouudet ja näin ollen melkosen suorat.



8.) Rajaukset. Käytän siihen Lumenen Blueberry Liquid Eyelineriä, sävy tottakai musta, Rich Black.



Lisäsin noihin kyllä vielä väriä lopuks, eli lopputuloksena oli hiukan paksummat rajaukset...

9.)  Aurinkopuuteria! Väriä naamaan sain Kicksin Bronzing Powderilla. Oon käyttäny aika paljon eri merkkejä. Kun yks loppuu, saatan ostaa ihan jonkun muun uuden. En oikeen tiiä mitä mieltä oon tosta nykysestä, on kyllä ollu parempiakin!! Onneks se onki jo ihan rikki ja lopussa niin voi lähtee ostaa uutta :) Väriä levittelen poskipäiltä aina otsaan ja leukaan ja sudin melkosesti ympäri ämpäri kasvoja!


10.) Sitten mä laitoin hiukset. Käytän siis clips hiustenpidennyksiä, ja tukan pidin ihan yksinkertasen suorana. Tyveen suihkuttelin vähän TRESemmén kuivashampoota, ja lämmöltä suojasin samaisen tuotemerkin lämpösuojasuihkeella. Viimeistelin "kampauksen" Four Reasonsin Shaperilla. Ei mitään erityistä, mutta noi pitkät on vaan niin kivat ilman mitään sen ihmeempiäkään!!

Osiot joita käytin: Alimmaksi kolmoset, ylemmäs 3x kakkoset, ja ohimon seutuville kiinnitin molemmille puolille yhdet ykköset
Hiusvarusteita... Tolla kepukka kammalla saa hyvin tehtyä ne jakaukset (välit), joihin klipsit kiinnitetään.
Edestä...
...ja takaa
11.) Huulikiiltoa, I LOVE IT ! Nimenomaan vaaleat pinkit sävyt. Mulla on monia, mm. Lumene Natural Codella on yks ihana karkkimainen sävy2 Creamy Pink nimeltään, sitäkin löytyy mun meikkipussista. Toi tossa on Isa Doran sävy 10 Angora Pink. Alle töpöttelin vähäsen meikkivoidetta, jotta saa sen mun haluaman värin.


12.) Hajuvettä. Niitäkin mulla on varmaan kymmenen kappaletta, mutta perjantaina käytin The Body Shopin Japanese Cherry Blossomia.


 ... Ei muutaku MENOKS :)

Paita Tally Weijl
And that was it !
xx
Tea

11 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Olet kyllä tosi kaunis (:

    Mistä oot ostanut/minkä merkkiset pidennykset sulla on? Ja mitä kokemuksia sulla on eri pidennyksien kanssa? Ja mistä parhaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Noi oon ostanut ihan hiljattain Hiusextra Heinilästä. En oikeen tiiä muuten mitä merkkiä ovat... Niistä oon kertonu vissiin edellises postauksessa! Sitä ennen oon ostanut Kampin ID-hairista, siel vaan on ollut melko lyhyet ne klipsipidennykset :/ Myös mun edellises postauksessa on tietoa mistä EN tule ikinä enää tilaamaan!! Lue se jos haluut tietää enempi :)
      Lisäks mul on ollut sinettipidennykset, Great Lengthsit, ja ne oli todella loistavat. Pysy hyvin puol vuotta ja näytti hyvältä! Maksaa vaan aivan helvetisti, niin en oo nyt raaskinu niitä ottaa toistaseks! :D

      Poista
  2. Siis aivan huigeeeeet, että oot laittanu tänne anonyyminä kommentointi mahdollisuuden! Kaikilla kun ei oo käyttäjiä. Nyt pääsee sit kommentoimaan aina täällä sun ihan super kivas ja mahdottoman energisessä blogissa! Jee tykkään täst superisti! :) mut hei joo, tää oli kiva postaus. Sai vinkkei!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku tykkäät! :)
      Ja joo siis mähän tajusin laittaa ton kommentti jutun vasta joku viikko sit, ja blogi ollu pystys varmaa 2kk kohta :D En ollu huomannu yhtää et se oli jääny silleen. Ja mä oon viel vähä alottelija tän hommelin suhteen mut sain onnex rakentavaa palautetta ja vinkkejä mun hyvältä frendiltä, ku se lukee vissiin aika paljon blogeja :)

      Poista
  3. Miksi et laita otsaan meikkivoidetta ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä! :D En oo koskaan laittanu... Mul on ollu aina aika hyvä iho, ja otsas mul ei oo koskaan ollut mitään :) Ei siihen oo tarvinnu. Aurinkopuuteria sudin siihen kyllä ! Ja muutenkin, kun laitan meikkivoidetta, en käytä sitä kovinkaan paljoa. Siks toi BB-voide onki aika kiva ku on kevyempi jne :)

      Poista
  4. eikö sua ikinä hävetä että olet nussinut koko suomen kansan nähden monen monta kertaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä oikeestaan... Yllätyitkö jotenkin? :) Mun mielestä seksi on aivan luonnollinen asia ihmisen elämässä, eikä siinä oo koskaan mun mielestä ollut mitään hävettävää! Ja jos se jonkun mielestä on häpeällistä niin voi suksia kuuseen mun sivulta!

      Poista
    2. Hyvä terski! :) that's the attitude!

      Poista
  5. mistä sä yleensä ostat tommosen valkosen kynän millä teet tonne silmänurkkaan rajaukset oon kattellu pitkään mutten oo mistää löytänyt ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Lumenen niin esim. Sokokselta tai mistä vaan missä Lumenen meikkejä myydään ! Voih onpa vanha postaus... :D millonkohan oisin ees viimeks tolleen meikannut :)

      Poista