lauantai 28. syyskuuta 2013

Aamupäivän avautumiset

Good morning!
Join tossa kahvi kupposet ja aiiiivan ihanan ja TÄYDELLISEN sämpylän (Lidlin Gouda sämpylä: mummmsss... pure love), jossa oli kaikkea kivaa välissä.  Se ois tänään sit taas työpäivä, ja kiire päivä varmasti tulossa. Eilinen oli myös yhtä hulabaloota...Voin kyl sanoa että sen vuoron jälkeen aivot ja hermot tarvitsi paljon paljon lepoa! Huomen pääsee onneks nauttii vapaasta sunnuntaipäivästä.
Viimeaikoina oon tehny aika paljon mun koulutöitä. Mun huone on ihan täynnä muoti- ja sisustuslehtiä ja paperisilppua! Mun tehtävä on siis tehdä kolme sellasta kuvakollaasia kolmesta eri aiheista. Niissä pitää näkyä tietyt elementit ja aiheina oli siis Tyylikkään naisen koti, Luksus punk ja Moderni suomalaisuus. Noihin aiheisiin on laitettu vielä tarkempi tehtävän kuvaus, mitä juttuja siinä työssä pitäisi näkyä, kuten tossa naisen kodissa piti näkyä vastuullinen kuluttaminen, eettisyys ja tyylikkyys, ei mitään rupuilua, mutta KUITENKIN saattaa käydä esim. kirppareilla ym :D Hahhah...Noista olen saanut valmiiksi ton just edellä mainitun kodin ja toi punkki on aluillaan. Siinä pitäs suunnitella lavasteet parfyymi mainokseen, teemana siis super tyylikäs punk-rock henkinen tila. Lehdistä ja netistä leikkaillaan teemaan sopivia kuvia ja liimaillaan paperille... Aika iisiltä kuulostaa, mut on niitä kuvia saanu miettiäkkin :) Varmaan toi Moderni suomalaisuus on vaikein, sen oon jättäny taktisesti vikaks vasta ! Mut ihan jees tehtävii verrattuna johonkin lukioaikojen tylsiin juttuihin mis ratkasee tyyliin pelkkä äly...

Tyylikkään naisen koti mun näkemyksen mukaan !
 Mulla on ollut kauhea ikävä viime aikoina mun yhtä serkkua Emoa :(( Emo on siis MUN keksimä lempinimi! Sen oikee nimi ei oo siis se... Se on Emilia :) Hän oli täällä alkukeväästä kesän loppuun, ja lähti tossa vajaa kuukausi sitten takasin Lontooseen opiskelemaan. Ollaan puhuttu ja olen itseasias myös luvannut sille, että tuun käymään Englannissa täs jossai vaiheessa, mutta en ole vieläkää saanut aikaseks varata lentolippuja ym. Oon niin hidas tekee tollasia juttuja... Emo ja mä ollaan vähän niinku siskoja mun mielestä! Mulla ei tosiaan oo sisaruksia ollenkaan mut pienestä asti ollaan aina kaikkee hölmöö keksitty ja oltu tosi läheisiä. Ollaan molemmat synnytty vuonna 93, ja meitä on vielä kolmaskin osa puoli, eli Olga (a.k.a Uolevi (mun keksimä nimi taas kerran)), mut se onnex asuuki ihan melkeen naapurissa <3 Emon kaa ollaan esim. lapsena mummolassa tehty maantienojan mudasta ittellemme kasvonaamiot. Sit poljettii pyörillä mudat naamas takasin ja voi että ku oli sileä iho sen jälkeen ;D Oon mä saanu auttaa ton kans ojan pohjalta ylös, ku se ajo maastopyörällä sinne (ei ollu jalkajarruja). Ja on se mutkin saanut pelastaa aika monta kertaa... :) Saatiin aina haukut lapsena ku oltiin niin villejä yhessä. Ollaan lennetty tyyliin ravintolastakin ulos ku ollaan ulkomailla oltu perheidemme kaa, ku ollaan vähän innostuttu yhessä :D Hahhah oltiin viel pieniä ja "viattomia" !  Sillon ku nimenomaan oltiin niitä lapsia vielä, niin toi yks sai mut aina mukaan kaikkeen tolloon! Se oli vähän sellanen et se teki mitä halus eikä piitannu kielloista. Mut sai aina aika helposti mukaan, ja sit alko tapahtuu!! Porukat tykkäs :) Mut meillä oli hauskaa <3 Ollaan matkusteltu lapsena ja nuorena tosi paljon yhdessä ja parhaita muistoja sieltäkin.Voijjj että... Nää tajuaa aina sillon kun toinen on jo lähtenyt kauas pois ja ei voikaan nähä sillon ku huvittaa. Nyt täytyy kyl ryhdistäytyy et pääsis sinne Lontooseen joskus !! Siel on Victorias Secret kans!!!! Eli tod meen.

Minä & Emo rapujuhlissa joskus aikoinaan ;D Tsin tsiiiin
Minä & Emo vappuna 2013
 I MISS YOUUUU !!! See you soon. xx

Tällä viikolla on kyl saanut kiskoa vaatetta päälle oikee olan takaa... Huhuh! On ollu jo kunnon UGGitki jo jalassa! Nyt on hei vielä syyskuu, mitä tää pelleily oikee on??!! Mulla ei oo ainakaa yhtää ikävä sitä sysikylmää ja pimeetä talvea. IU ! Tässä myös kuvia kuluneelta viikolta :)

Pipo kausi on alkanut !


Ainiin! Viime postauksessa kerroin niistä väärän värisistä hiustenpidennyksistä. Haluaisin vielä havainnoillistaa sitä väriä teille, ihan vaan varoituksen sanana jos joku havittelee mahdollisimmat vaaleita hiustenpidennyksiä. Pidennystarinani voit lukea tästä  (juttu alempana).

Ja tuossa siis lisäyksenä kuvia, joissa alla on mun oma väri, ja päällä pidennyshius Dream Hairista. Ja mun tukka ei edes ole mikään harmaan kylmän tuhkaisen vaalea, ja silti toi on aivan metsään mennyttä...  Ton piti tosiaan olla valkoinen blondi, käsi ylös vaan jos joku voi olla samaa mieltä asiasta!



Jep jep...

Pitemmittä puheitta, mä alan nyt meikkailemaan ja valmistautumaan työpäivään. Ihanaa aurinkoista ja oikein kivaa lauantain jatkoa kaikille! Olkaa siivosti ja pitäkää toisistanne huolta. x
Tea

11 kommenttia:

  1. Anteeks mutta häiritsee hirveesti kun tuo Aarikan kynttilänjalka on väärinpäin tuossa sun kollaasissa :) Ja ne valkoset Aarikat on musta vielä stailimpia tyylikkään naisen kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja muokkasin sen nyt oikeinpäin ! :) Much better, eikö

      Poista
    2. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki :)

      Poista
    3. Ja siis eihän noi kaikki jutut oo mitään sellasia, joita ite pitäsin mitenkään sairaan stylenä/ hienoina, vaan yritin nähä ton sen ihmisen silmin, jonka koti toi on. Noi oli ne jutut, mitkä siihen juttuun näin sopiviks, enkä nyt lähteny ettimään jotain tietynlaista/tietyn suunnitelijan kalustetta... :) Siinä on vaan kaikkee mahdollista sekasin mitä se vois mahdollisesti olla. Ja jonku mielestä se voi olla jtn ihan muutaki! Obviously... Se et onko joku tyylikästä vai ei on katsojan silmissä ja esim. toi kynttilänjalka ei oo kyl mun mielestä kovin kummonen :D Mut sen eukon mielestä se vois olla. Eikä myöskään toi yks tuoli, mut se taas kuvastaa sitä kirpparimeininkiä ! Mut kaikki näkee omalla tavallaan mikä sopis ton tehtävän kuvaamalle naiselle.

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. oot ällö pissis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt niinkään, mutta mielummin mä pissis oon ku anonyymi räkis :) Mutta kiitos kuitenkin palautteesta, kaikkea hyvää sinulle!
      xx

      Poista