sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Sunday Special

Jepjep, tästä onki jo hetkonen aikaa ku oon täällä viimeks kirjotellu... On ollu vaan niin paljon kaikkee ettei oo vaan kerenny :) Mutta kauheesti on kaikkea tapahtunut!! Kuten se, että kadotin viime viikon lauantaina mun puhelimen. Mun RAKAS Iphone on nyt historiaa, ja tilalla mulla on nyt väliaikaisesti rupinen "munakello" kännykkä, vanha kunnon Samsung... Elämä ilman mun älyluurii on ollut kyllä yllättävän helppoa. Mut pakko mun on kohta rynniä sinne puhelin markkinoille, koska en jaksa tota kapulaa enää kauan ja kaipaan kaikkii mukavuuksia mitä Iphonel on tarjottavana!!  Mut joo! Semmosta sattuu aina välillä... Jotain kivoi juttui siitäki kohtalon illasta seuras, nimittäin mul on ollu aivan super viikko takana!! Samanlaista ei oo kyllä aikoihin ollu. Oon ollut esim treffeillä!!! Ja muutenki pitäny hauskaa yhen tosi kivan tyypin kaa.  Kiva viikko huipentu vielä tosi kivaan viikonloppuun! :)
Perjantai meni ihan himassa hengaillessa, ja sain kokata pihviäkin, kuvitelkaa !! Kunnon gourmet ilta Tean tapaan... Sit katottiin (mun mielestä ainakin) ehkä melkeen karmivin leffa ever, The Ring, ja oli aika jännää... Siin on vaan sitä jotain.
Anyway, oli ihanaa vaa hengailla ja olla kotona, ja vielä kaikenlisäks hyväs seurassa :) Työt odotti lauantaina, ja illalla sit kierreltiin Helsingin yöelämässä. Oltiin mm. Tavastialla ja  ekaa kertaa olin, eikä se niin kauhee edes ollu! Mua on kusetettu. Oli kyl tosi hyvä ilta ja super hauskaa!  Ja nyt väsyttää voin sen kertoa. Mut oon oikeesti aika onnellinen tällä hetkellä !
Tosiaan kun sitä puhelinta ei oo, niin mulla ei ole mitään kivoja kuviakaan tänne laittaa (how boringg....), enkä jaksa kanniskella mitään kameraa tuolla noin... Jotain "tosi" makeet settii ois varmasti ollut viime lauantailta, siihen asti kunnes se kirottu kapine katos yön pimeyteen... Fuck!!! :D Sen jälkee ei oo kauheesti kamera käyny.
Onneks kävin just hakemassa kaverilta O.C:n kolmannen tuotantokauden lainaan, ihanaa!! Rakastan sitä ohjelmaa niin paljon... All time favourite :) Eli nyt vuorossa siis O.C, eli aika perus sunnuntai siis... Nää on ihan kivoja välillä <3
Palaillaan pian,  haluisin tehä seuraavaks jonku hyvän postauksen missä olis kuviikin mukana, yritän keksii jotain kivaa ja toivottavasti nextin postauksen tekemiseen ei menisi näin kauan aikaa!! :)

Hyvää sunnuntai loppupäivää everybodyyyyy!! xx
Tea

4 kommenttia:

  1. Oii kivalta kuulostaa toi sun viikonloppu! ;) Tosi mälsä toi sun puhelinjuttu :(
    Nähdään pian hun <3

    VastaaPoista
  2. Oli ihan super!! Meiän pitää kyl jutskata joku pv bebe!
    Ja niinhän se on juu, mut ei auta, uutta kehii vaa ku palkka tulee :)

    VastaaPoista
  3. Laitoin sulle googleplussan kautta viestiä, en tiedä hoksasitko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! En oo tainnut tajuta... Täytyy kotona kattoa kun oon nyt puhelimella ja täl on niin vaikeeta tehdä mitään! :D

      Poista