tiistai 17. syyskuuta 2013

Opiskeluu ja shopitteluu

Ciao! 

Mulla alkoi vihdoin ja viimein opinnot perjantaina. Oli aika siistii! Ala kiinnostaa tosi paljon ja luulen että mulla vois olla vahvuuksia siinä... Toivon mukaan!! Ootan ainaki jo tosi innol tulevaa. Mä kouluttaudun siis visualistiksi Helsinki Design Schoolsissa. Jo heti ensi metreillä ois tullut niiiiiin mahtava keikka vastaan koulun puolesta. Sunnuntaina ois ollut mahdollisuus päästä yhteen muotinäytökseen backstage helperiks pukemaan malleja! WOW ! En tosiaan itse päässyt paikalle, koska oikeesti tarvitsin viime viikon jäljiltä edes YHDEN kunnollisen vapaapäivän... Kokonaisen päivän VAAN ja ainaostaan itselleni :D Ja tottakai tää näytös oli juuri sinä päivänä, eli sunnuntaina :/  Oon ollut taas menossa niin paljon, ja ihan vaan toi viime viikon iltavuoroputki otti aika koville. Sen päälle vielä koulun alotus ja päivät kesti aamu yhdeksästä iltapäivä neljään. Huh! Paljon asiaa mutta oon kyllä super onnellinen tosta koulusta!! Ja toivottavasti vastaavaa kokemusta olis tarjolla tulevaisuudessakin, koska toi juttu kuulosti niin makeelta! Ens kerralla meen todellakin, oli se sitten mitä vaan ikinä :)
En oo viimeks ollut koulussa ku hmmmm.... vuonna 2012 kun pääsin ylioppilaaks!! Tuntu niin hassulta pitkästä aikaa istua koulun penkillä kirjottelemassa muistiinpanoja ja kuuntelemas luentoi. Saatiin myös etätehtäviä, joista aion varmaan kertoa myöhemmin tässä blogissakin... Tai näyttää mitä oon saanu aikaan :) Mutta siitä sit myöhemmin, kun oon saanut tehtävät aluilleen ja valmiiksi joskus! On mulla tässä kepeet kuukausi aikaa saada hommat hoidettua, eli aika hyvin aikaa kyllä panostaa...
Eli siis tosiaan viikonloppu meni pe ja la koulussa, ja la  illalla suunnattiin Kallioon päin, ja käytiin vähä hoilaamas karaokebaarissaki pitkästä aikaa. Oli hauska ilta :) Ja sunnuntai sen mukainen: koko päivä sängyssä peiton alla kattelee telkkuu. IHANAAA ! Pitkästä aikaa seki tuntuu niin kivalta <3 Sunnuntai oli rento ja maanantaina koittikin paluu arkeen kello 6.30 töissä. HUH! Mut elossa ollaan :)
Eilen pääsin vihdoin ja viimein myös vähän shoppailemaan. Vietin kans laatuaikaa mun parhaan kaverin Ammin kanssa, käytiin syömässä ja aika meni kuin siivillä! Naurettiin paljon ja meinattii molemmat tukehtuu Sushiinki. Sellasta meillä :) Muisteltiin mm. lauantain rientoja... Ravintolasta suunnattiin kaupoille ja mukaan lähti mun pitkään jo mankumia "killuttimia" (=koruja) ja "bile-ryijy" (=joku uus toppi mitä vois käyttää baarissa). Myöskin saappaat ostin ja jes vihdoin löysin kivat ja mun sääriä "imartelevat" vaalean ruskeat saappaat, mulla on aika ohuet sääret ja nää on sellaset aika jalan myötäset = hyvät. Hyvät siis mulle ! Koivet näyttää siroilta tai silleen ihan kivoilta. Ostin kans uuden valkaisevan hammastahnan jeee seki on ollu jo pitkään ostoslistalla mut aina unohtunut! :D Ammi sai kans hävetä silmänsä päästään kun käytiin Kamppiin juuri avatussa uudessa Kicksissä, ja mä intoilin sen liikkeen ulkonäöstä ja otin muutaman muistokuvan mun yhtä kouluhommaa varten... Hahhah ! Mutta oikeesti, se on hieno ja pisti silmään. En uskalla laittaa tänne siit ehkä kuvaa jos se myyjä suuttuu, ku seki ihmetteli mun menoa siellä ;D Toisaalta en tiedä mistä se sen sais tietoonsa mut en uskalla ottaa riskejä..


 
Toppi// Gina Tricot
 Pääsin tossa juuri töistä kello kolmelta, ja alan pikkuhiljaa valmistautumaan salille lähtöön. Tänää taas luvas sellane seko-jumppa et ei pysty taaskaan kävelee kolmeen päivään kunnolla! :D Viime viikko oli just semmonen.
....Ja hei tyypit, edelleenkin, jos teillä mitään ideoita tai muuten vaan jotain mistä haluaisitte lukea niin kertokaa ihmeessä! Musta se ois aika siistii :) Nyt mä alan kattoo salikamoja kasaan ja valmistautuu elämäni rääkkiin!! Kivaa alkuviikkoa! x

Tea

4 kommenttia:

  1. luen sun blogii:-) voitko seurata munki?

    http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Toi toppi on tosi kivannäköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tattista ! Siitä sai kyl kehui ja kiva tommone vähän blingbling :)

      Poista