maanantai 9. syyskuuta 2013

Vapaapäivä!

Huh, vihdoin vapaapäivä koitti ton pikku työ putken jälkeen... Viime aikoina on kyl saanu juosta pää kolmantena jalkana joka paikkaan, millon töihin, töistä kotiin, kotoota muualle ja taas himaan ja töihin lalalalalalaaa...!! Kauheesti ollu kaikkee kiirettä. Ja kyl se vähän kieltämättä verottaa, tekis mieli tää päivä vaan löhöillä sängyn pohjalla, mut en nyt kerkee sitäkään! :D Pitäs pyykkäillä ja vähän siivoilla... Ja illalla meen VIHDOIN ja viimein salille kunnon tappotunnille, et pääsis vihdoin ja viimein back in shape ! On ollu viime aikoin nii paljo "parempaaki" tekemistä ! Ja oikeesti on ollukkin... Kaikkee kivaa taas :) Mut IHANAA olla ihan vaan kotona ees hetki, ja tottakai näin ollen näin myös tilaisuuteni kirjoitella tänne jotain viimeaikasista tapahtumista!

Viikonlopun olinki siis töissä eikä oikeen mitään erikoista käyny, pe oli tylsä ja lauantaina seikkailin jossai tuolla Kallion suunnilla kivassa seurassa. Ajoissa kotiin of course et oli tikissä sunnuntaivuorossa! Mikäs sen parempaa... Päivän päätteeks sai eilen sit taas rynnistää duunista äkkiä kotiin valmistautumaan tän syksyn ekaan Big Brother talk showhun. Olin tapani mukaan hiukkasen jäljessä muista kamuista, ja pelkäsin yhes vaihees jo että myöhästyn koko jutusta! No en onneks koska mun kuuluisa hovikuskini lähti viemään mua paikalle,  ja pääsin sinne viettää iltaa Annen, Jonnan ja kaikkien muiden kivojen kaa, ajoissa :) En oo koskaan ollut normaalissa tollasessa lähetyksessä, mun kokemukset rajottu ainoastaan meidän kauden finaaliin viime joulukuun alussa. Ja mun on kyllä pakko sanoa, että varsinkin vielä siinä pikku väsymyksessä alko jo pikkusen kyllästyttää siellä istuminen! :D Loppuu kohden olin aivan tuut tuut... Ja oli vielä kaikenlisäks aivan helvetin kuuma!! Hahhah...No mut oli kuitenki siistii, seura tärkein ja muutenkin, on se iha kivaa nähä miten live showta tehään :) Vaik ei siin mitää ihmeellist ollu kyl.... Kamerat leijaili katosta ja piti taputtaa niin paljon et meinas nahkaki irtoo käsistä !

Jonna, minä, Anne, Jouko & Jani
Jonna & Minä
 Hauskaa oli nähä kuitenkin tuttui naamoi, ja tulihan sieltä yks asukkikin ulos jo! Melkee luulin jo et taas se on joku kusetus häätö, mutta ei ollut (onneks) ois ollu muute siellä istuminen aivan turhaa... Siinä kuumuudessa vielä, huh ! Kai siis häädettiin ja mun mielestä ihan oikein! Seiskan toimittaja???? Matti Nykäsen ystävä??? :D Hahhah... Mutta Andy tottakai kukoisti suorassa lähetyksessä! Mun lemppari niinku olenkin jo aikasemmin ilmoittanut :) GO Andy GO !!!

Tänään onki siis sportti päivä, ja mennään mun serkun kanssa riehuu Sats Core Pulseen!! Vähä pelottaa, ei oo meinaa yli kuukautee tullu käytyy millään vastaavalla tunnilla. Mut mä haluun takas kondikseen, joten tästä on hyvä alottaa! Sit jatkuukin taas duunit huomenna, ja perjantaina kouluun... Ja sillon on myös palkkapäivä!! JEEE ! Uusi puhelin siis vihdoin ja viimein, tää olis nyt tarkotus olla viimenen viikko tolla dorkalla kapulalla, jolla ei pääse ees internettiin ;D Hahhah! Vitsit että viikonloppua jo odottelen, vapaata töistä ja sillon pääsee myös kunnolla ulos! Vastahan toi vklp jo oli, mutta ku olin ite töissä kokoajan niin ei se siltä mulla ainakaan tuntunut yhtään... :)

Nyt mä lähen pistää pyykkiä koneeseen ja otan (ehkä) imurin esille ja laitan paikkoja kuntoon! Täytyy vielä kattoa, voi olla et jää väliin ;D Muahahahaaa mutta vekkulit, hyvää alkanutta viikkoa teille!! xx

Tea

6 kommenttia:

  1. Mie bongailinki teät sieltä yleisöstä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :D Voiko noita jostain jälkikäteen katsoa? En löytäny ainakaan katsomosta :)

      Poista
    2. Luulis et katsomossa ois mut jos ei ollu nii sit en tiiä :/

      Poista
  2. Katsomossa on kyllä, ja jonotin sun edessä sinne siinä missä kyseltii nimiä :P

    VastaaPoista
  3. Aa! hahhah, en tajunnu kattoa tuolta "BB-ohjelmat" osuudest :D Siel vissii on... Kiitos!

    VastaaPoista