keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Julkkis-BB alkoi!!

Olin eilen aivan täpinöissäni, niin jännittynyt, NIIN jännittynyt, koska Big Brotherin julkkis -edition oli minuutteja vaille alkamassa. En oo koskaan ollut BB:n alkamisesta yhtä innoissani, mutta ehkä viime syksyllä oli tällä kertaa osuutta asiaan... Myös se, että kyseessä ei ole mikä tahansa kausi vaan ihan eri kuvio kuin ennen, piti jännitystä ja mielenkiintoa yllä viime metreille asti.

Mulle oli ainakin ilmiselvää, että taloon ei varmasti olis lähössä oikeestaan ketään, ketä siellä haluaisin nähdä. Tarkoitan sellaisia henkilöitä, jotka ovat oikeasti tehneet jotain muistettavaa, ja on arvostettuja ja menestyneitä ihmisiä ilman ittensä tyrkyttämistä keltasten lehtien sivuilla... Melko itsestäänselvyyksiä oli nää Mr- ja Miss sitä ja tätä, silikoonibimbo ja vanha iskelmä pieru, mutta täytyy kyllä silti sanoa, että oli siellä todellisia yllätyksiäkin! :D Meinaa ainaki mun (ja luulen myös että aika monen muunkin...!) ehdoton suosikki tällä kaudella on legendaarinen, the one and only, Andy McCoy!! Mulla ei ole HAJUAKAAN, miten ihmeessä noi on saanu kyseisen henkilön lähtemään mukaan tohon hullun myllyyn, mutta mä voin ainakin sanoa että GREAT JOB!! Aivan loistavaa. Eilisen suoran lähetyksen ehdoton kohokohta.  Enpä olis osannu arvata :) Andy voittoon !

Oli jännää kyllä kattoa sitä taloa nyt telkusta, kun se on uudelleen sisustettu ja laitettu kuosiin. Tuli siinä kieltämättä vähän haikee olo, mutta en kuitenkaan itkenyt!! Uskokaa tai älkää...
En osaa vielä sanoa, alanko oikeasti seuraamaan tätä kautta. Rehellisesti sanoen ( ainakin tämän iltaisen jakson perusteella) aion katsoa kautta ainoastaan Andyn takia. Musta se jätkä on vaan niin aito ja huvittava! Inhokkia en vielä osais nimetä... Mutta luulen että en hirveesti tulis välittämään siitä tekoruskettuneesta geeli miehestä, jolla oli aivan hirveä paita päällä!! Se mies, joka on muhinoinu tän myös talossa olevan "kohu"tytön kanssa, joka sai 18-vuotis lahjaksi silikonit äidiltään. Oh man... Mut joo, en halua tuomita ketään :) Enkä lähe arvostelemaan mitä mieltä olen kenestäkin, koska en tiedä niistä mitään. Ja en muutenkaan halua lähtee samaan hommaan mukaan, mitä muut on tehneet arvostellessaan mua, vaikka ei tiedä musta/ mistään muustakaan mitään. Helppo se on ulkopuolisen tuomita sun tekemiset ja sanomiset, kun ei oo itse ollut edes paikalla! Saatika edes koskaan tutustunut :) Mut tässä kaikki BB:n puolesta, toivottavasti siel tapahtuis jännittäviä asioita... Aika lame kyl toi 6viikon pätkä, eihän siinä ehi tulla edes ikävä!!

Sitten mun kuulumisiin:
Mul on ollut taas tosi kivaa viime aikoina, eilen treffasin mun ihania tyttöjä, ja tänään olin Suomenlinnassa vähän hengailemassa ja voi vitsit siellä oli ihanaa olla pitkästä aikaa! Oli vielä kuitenkin sopivaa istuu ulkona, siihen asti tietty ku aurinko laski :( Tuli Tealle vähän kylmä... Onneks oli yks kiva lämmittäjä mukana :)

Huomenna alkaaki sit 4pv duuniputki, ja mun toistaiseksi viimeinen viikonloppu mun työpaikassa!! Alotan koulun ens viikolla, ja lähiopetuspäivät sijottuu perjantaille ja lauantaille... Aika outoa, mut käy kyllä mulle! Mä haluun kyllä käydä ensi viikolla oikeen kunnon kouluostoksilla ostelemas kaikkii kivoja kyniä ja vihkoja ja kansioita ! Tai mitä ne nyt on... Mihin laitetaan monisteita :) Sellasia juttuja kuitenkin. I'm so excited!

Tässä kaikki tältä erää, terrrve ja heipä hei hölmöläiset! Ja hyvää yötä myös... :)
Mwah <3
Tea

3 kommenttia:

  1. Haha, sä olit niiiin paras BB:ssä:-) Olit kiva:-D Mut käytkö kommentoimassa/liittymässä tai jotain tekemässä mun blogille:-)? Kiitos <3

    http://emmiiilovesyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Mä olin siel oma itteni that's all...

    VastaaPoista
  3. Haha mun mielestä noi BB "julkkikset" on kans aika upeita :D Mä en ainakaan ala seuraamaan tätä kautta, taitaa lehistä ja radiosta saada ihan kaiken tarvittavan tiedon!

    minttusblog.blogspot.fi

    VastaaPoista