torstai 22. elokuuta 2013

Viikonloppu tekee tuloaaan....!

Oon ollut nyt viikon Suomessa ja mulla on jo tylsää. Haluaisin niiiiin päästä taas vähä tien päälle, pois peruskuvioista :) Tosiaan kipeenä oon ollut, mut paranemaan päin alan olemaan (kai) ja haluun oikeesti päästä tekeen jotain kivaa!! Yks ihan lupaava eventti mistä ollaan mun ystävän Jonnan kaa puhuttu olis Blockfest Tampereella. FUN ! Mutta tosiaan mahdollisuudet mulla ainakin ois vaan lauantaille, joka on vissiin tietenkin jo  loppuunmyyty. Oon tänään yrittäny kytätä sitä lipunmyynti palveluu, koska tänään ne lopettaa niiden lippujen myymisen (I guess...?!) ja mä NIIIIIIIIIIIIIN haluaisin päästä sinne!! Muutenkin ollu suunnitteilla toi Tampereelle matkaaminen, joten ois kyllä aivan superia päästä sinne vihdoin ja viimein... Mut saa nyt nähä saadaanko aikaseks tätä reissuu vielä, voi olla et siirtyy tätä myöten jos ei lippuja onnistuta saamaan!
Tänään olin vähän shopittelemassa mun serkun Olgan kanssa! Haluaisin löytää jonku tositositooosi lämpimän takin tälle talvelle, koska oon yksinkertasesti kyllästyny siihen alituiseen jäätymiseen tuolla ulkona!! Toistaseks en vielä löytänyt, ehkä ne tekee vielä vasta tuloaan :) Viime talvena ostin ekaa kertaa oikeet UGGit ja rakastuin. Parempia Suomen paukkupakkasiin en keksi. No mut viel matkaa talveen joten eiköhän tässä viel kerkee!! Anyway tänään mukaan Sellosta lähti alusvaatteita, kaulahuivi ja uus napakoru ainakin... Mulla jäi kauhee pakkomielle noihin napiksiin Rodoksella, koska ostin siellä yhden ylitse muiden, minkä tosiaan pudotin yhen klubin lattialle pimentoon enkä sitä sen koommin enää nähnyt. HUUUUPS ja voi että kun suretti, en löytänyt sieltä uutta samanlaista :/ Ostin hätäsesti yhen super surkeen ja jäi harmittamaan, joten nyt ku kuljettii Cyber Shopin ohi niin lähin heti "metsälle" :D Ja onneksi löysin nyt jonku kivan!


Napakoru Cyber Shop
Alusvaatteet H&M
Huivi Gina Tricot
Oiiii ja mä niin toivon että tulis loistokas viikonloppu! Mä en oo tottunu nyt tälläseen tylsään eloon. Jos en sinne festifaaleille pääse, niin sen voin kyllä luvata että vähintää Helsinki räjähtää lauantaina ;)
AINIIN! Jos jengil on jtn toivomuksii postauksien suhteen, niin saa kertoa minulle <3 Bye for now! x

Tea

11 kommenttia:

  1. tea sul on ihana blogi! ja ihana oot kyl itsekin ♥

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi sulla! :-) Oot niin ylinätti <3

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ihana kirjotus taas kaunokainen :) <3

    VastaaPoista
  5. Suomen paukkupakkasiin on myös suomalaisia innovaatioita, jotka kuuluu rumuusasteikolla samaan kategoriaan kuin UGGit; eli Lapikkaat ja Huopikkaat. Huopikkaat on kyllä ihan söpötkin - varsinkin pienessä koossa, mutta ne on jopa Uggeja epäkäytännölisemmät (kömpelöt jalassa). Ja kyllä, omistan itsekin UGGit, että en minä sillä - aina kun ei se ulkonäkö ole tärkein seikka :) Ja omistan itseasiassa myös huopikkaat :D Voisin hyvin kyllä kuvitella lapikkaatkin johonkin trendikkääseen kokonaisuuteen - tosin just semmoseen jotka ei näytä hyvältä kuin korkeintaan jossain Trendi-lehden sivuilla, jos sielläkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo UGGit täl hetkel mun ehkä lämpimimmät kengät ever, ku on tuolla viipottanu ties mis tennareis/surkeis talvisaappaissa ni tuntuu kauheelt saavutukselta että nyt ees joissain tohveleissa jalat ei enää jäädy!

      Poista
  6. Uusi lukija ilmoittautuu jeij ! :) Tosi ihana blogi sulla ja kirjoitat paljon kiinnostavia juttuja :)

    VastaaPoista