sunnuntai 18. elokuuta 2013

Starring: Me

Ciao ciaoo!!

Pitkän miettimisen jälkeen vihdoin ja viimein päädyin perustamaan oman blogin! Mulla ei oo oikeen hirveesti hajuakaan mistään ns. blogikulttuurista, eli oon aivan outsider ainaki näillänäkymin... Joitakin blogeja oon joskus satunnaisesti selaillu, mut sen jälkeen kun mun äiti kysy multa yhtenä päivänä, mikset Tea perustais blogia, aloin kelaa tätä juttua vakavemmin!! En vaan osannu tehdä asialle mitään, koska ajattelin tän perustamisen olevan "niin kamalan vaikeeta!". No, ei se ollu... :) Sain ihan ite ilman kenenkään ulkopuolisen apua perustettua tämän! :D Vika tikki varmaan oli, kun mun paras ystävä Ammi sanoi, että se olis varmaan viihdyttävää luettavaa jos perustaisin tämmösen... Ainakin hän lupas mulle lukevansa mun juttuja, vaik kukaan muu ei sitä tekis!
 So, here we are... 

Oon siis Tea, Helsingistä ja 20-vuotias. Ylioppilaaks oon lukenu v.2012 ja sen jälkeen vaa elelly ilman estoja ja katumuksia! Elän täl hetkellä varmaan elämäni parasta aikaa, kaikki ovet auki ja elämä edessä! Tää aika on mun mielestä tarkotettu nimenomaan elämiseen ja kokemiseen, sit myöhemmäl iäl voi nysvätä päivät pitkät kotisoffal mussukan kainalossa... :D Ei sillä että siinä jtn pahaa oiskaan, mut mulle sopii tää elämäntilanne ihan super hyvin!! :)Eli tällä hetkellä mä elelen sinkkuna ja oon ollut varmaan semmoset yli puoltoista vuotta. And it's been hell of a ride... Esimerkiksi viime syksynä elin aika hullua elämää kolmen kuukauden ajan Big Brotherissa! Tää kertoo myös ehkä vähän mun luonteesta: En kauheesti ajattele mun tekosia etukäteen. Hahhah, toisinaan mulle välillä vaikeeta toi ajattelu ylipäätään... Myöhemmin sitä sit havahtuu että mitä tuli taas tehtyä... "Hyvä Tea!!" Mut niinkuin sanoin, no regrets... Ei mulla oo aikaa katua koska ensinnäki se on ihan tylsää ja turhaa. Ei voi mitään, ja tehty mikä tehty! Kaikelle on ollu merkityksensä sillä hetkellä. Piste. Ja hauskaa on ollu!

Mun blogi kertoo musta ja mun elämästä, ja etukäteen voin sanoa, että oon varmaan jo kaiken paskan ittestäni kuullu ja nähny. Haters: you won't bring me down ;)

Täs ehkä kaikki tältä erää, mun täytyy opetella nyt kaikkeee.... En tod osaa mitään ulkoasujuttuja enkä mitään ja pelkään et tää on ruma!! 

Palaillaan!! :) Mwah <3
-T

9 kommenttia:

  1. mä laitoin sulle facebookissa viestiä että jos tarttet apua ja laitoin yhen bannerikuvankin ehdotukseksi:) kiitos jos vastaat<3

    VastaaPoista
  2. Moi! :) Mulle ei kai pysty laittaan postia facebookissa inboxiin muut ku kaverit, eli en oo nähnyt sun viestiä! :/ Ehkä mä saan tän jotenki aluilleen... Kiitos avusta!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Facebookissa luki että se menee sun viestien Muut-osioon mutta ei se haittaa, sulla on tosi hieno banneri nytkin!!:)

      Poista
    2. Aijaa! :o No pitää kyl mennä sit katsomaan heti!! :)

      Poista
  3. Haha kuin hassuu just yks pv mietin et onks sulla blogia ja nyt törmäsin tähän :)

    VastaaPoista
  4. Täällä tää on, eilen tein! :)

    VastaaPoista
  5. Jeee, tervetuloa blogimaailmaan ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa thanks Nata!! :D Tää on kyl iha cool, voi kirjotella kaikkee eikä tarvii aina esim. fb:ssä olla koko ajan jauhamas elämästään ;D

      Poista