keskiviikko 23. lokakuuta 2013

My Perfect Morning

Ciao!
Heräsin tänään vapaapäivään, herätyskello oli soimassa jo 9, mutta koska tää aamu oli kiireetön niin "torkuin" siinä sitten yli kymmeneen... Väsytti niin kovin! Mä oon sellanen ihminen, että haluun herätä rauhassa ja näin ollen viettää aamun pitkän kaavan mukaan. Inhoan kiirettä (esim. aamuvuorot, koulu-aamut), koska haluan rauhassa juoda kahvit ja syödä aamupalaa, käydä suihkussa ja laittaa itseni valmiiksi. Ehkä myös vähän pötkötellä ja hengailla löysissä vaatteissa! Kiireisinä aamuina aika on tosi kortilla ja sillon voi olla että kotoota lähtee myös melko äkäsenä. En oo aamuihmisiä, ja välillä oonki aivan super kiukkuinen :D Välil on ihan parempi että herää yksinään tyhjästä kodista, niin saa tehdä kaiken miten vaan haluaa... :)

Ainakin Big Brother-talossa mun "kämppikset" sai oikeesti oppia millanen mä oon pahimmillani aamuisin :D Tässä vähän muisteloa mun aamuista...

Haluis vielä torkkua MUTTA EI SAA !  = Kamalaa
...Ja vikana ylös sängystä
Mikään ei onnistu eikä kiinnosta puhua
Tää aamu oli kuitenkin aika kiva ja tottakai aivan erilaista kotona on aamusin herätä kuin BB-talossa... Normaaliin tapaan keittelin kahvia ja tein aamupalaa.




Mulla on jotenki ihan ihme neuroosi kurkkujen kanssa, kun leikkaan niitä leivän päälle. Niiden täytyy olla mun silmään tasapaksuja ja tarpeeksi ohuita viipaleita, jos se menee toiselta puoleta paksuks, pakko leikkaa se poikki tai syön sen pois päiviltä. Sit pitää leikata uusiks! Sama juttu tomaattien kaa. En tiedä mistä tää johtuu...

Appelsiinimehu on myös mulle tärkeää <3 Siitä tulee hyvä mieli kun saa tuoremehuu aamulla kans ! Kyl sen nahoissaan tuntee kun sitä ei ole. Tänä aamuna join ihan vaan jotain Pirkan Appelsiinimehua :) Mutta ehdottomasti lempparia on joku sellanen ihana mis on niitä appelsiinin paloja joukossa! Mikä vaan merkki käy ! Mummsss...



 Et voilà ! Hesaria unohtamatta ;) Sitä tulee luettua aina aamuisin, on outoo jos sitä ei pöydällä ois... Ihan kaikkea en lue, mutta joitain juttuja. Selailen läpi otsikot jos en muuta :) Tänään luin ainakin siitä hedelmäsokeri jutusta ja sen romaninaisten väkivalta-tutkimus uutisen. Oon nyt yleissivistynyt! Jee.

Sit yleensä avaanki koneen, saatan hetkosen pötkötellä ja teen siinä juttujani ja painelen jossai vaiheessa suihkuun.Oon siirtänyt mun läppärin tähän sängyn holleille, mistä voi sit kivasti koneilla ja pötkötellä saman aikaisesti!:)

Mutta nyt taidan lähtee kylppärin puolelle... Ja alkaa valmistautumaan päivään :)

Tosi kivaa päivää kaikille!! xx

Tea

2 kommenttia:

  1. Noi on niin parhaita sämpylöitä! :) Kiireettömät aamut on ihan luksusta, tosi harvinaisia vaa nykyään :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on ! Mun lempparit... Noi pelastaa aamun ku aamun ;D

      Poista