perjantai 11. lokakuuta 2013

Löpinää...

Mun piti mennä salille, mutta tulin toisiin aatoksiin kun tossa viiden aikaan kotiin pääsin...  Päätin et on kivempaa olla nyt vaan kotona ihan yksin ja tehä omii juttuja pitkästä aikaa. Tein tossa mun koulujuttuja ja sitten seuraavaks aion värjää juurkasvun veke. Yleensä käyn kampaajalla, mutta kun tota mun väriä sattu oleen yks kerta tarjouksessa hintaan 6.50e niin tottakai menin ostamaan KAKSI pakettia kyseistä väriä! :D Tänään siis aika on tullut... On ollu niin monta kertaa pitänyt toi homma hoitaa, mutta tänään vasta saan tonki prokkiksen alta poies!

Live Color XXL sävy 00A absolute platinum
 Mulla oli tänään vapaata, ja kävin vähäsen kaupungilla tapaamassa paria frendiä. Käytiin vaan kahvilla ja vähäsen syömässa. Tänään oli niin "lämmin" ja aurinkoinen päivä, et uskalsin laittaa vähäse ohkasemman takin ulos! Ei tullu kylmä :)

Forumin Café Picnicistä


 Ihanaa kun paisto aurinko että pysty käyttää vielä aurinkolasejakin! Kuuluu ehdottomasti mun lempi asusteisiin. AINIIN ! Yritin tehdä teille videopostauksen, mutta tää tyhmä järjestelmä ei suostu lähettää sitä tänne. Osaako joku auttaa?! Tuli vaan että "hylätty" :( Mööööö... Jos saisin sen onnistumaan ees joskus! Eli jeesiä tarvitaan täällä suunnilla.

Tästä tuli nyt aika lyhyt postaus, mutta teki mieli kirjoitella ja kertoa vähän päivästä :) Tänään vietän siis ihan vaan koti-iltaa. Mulle on kohta tulossa tänne onneks seuraakin, kun porukat läksi matkoille niin ei tartte yksin täällä piileskellä... Se on yks aika ihana tyyppi <3 Pitäs värjää toi iänikuinen tyvikin vielä... Oon kyllä lykänny sitä hommaa niin paljon että tänään se on tehtävä! Mut muuten aion vaan kattoo telkkua ja hengailla :) Eli nyt äkkiä pois koneelta, alkaa olee niskat jo jumis!! Terkut  siis sängyn pohjalta ja erittäin hyvää ja antoisaa viikonloppua kaikille! Pus



       Rakkaudella,
       Tea

2 kommenttia:

  1. Jos lisäät videon nii sun pitää eka laittaa se youtubeen ja sit sieltä tänne. Jos et haluu laittaa sitä julkiseks ni laita piilotetutks. :)

    VastaaPoista
  2. Aijaa :D Joo en mä sitä youtubee haluu! Kiitti täst :)

    VastaaPoista