torstai 2. lokakuuta 2014

My beauty products

Ciao!
Listasin teille mun tän hetkisiä kauneudenhoitotuotteita. Tästä puuttuu mun normaalin meikin perustuotteet, mutta niistä olenkin aiemmin jo postannut ja tuotteet ovat pysyneet samana edelleen. Mulla säilyy aika hyvin meikit, kuten meikkivoide, pohjustusvoide, aurinkopuuteri, ja kulmaväri ja usein niistä myös syntyy mulle kestosuosikkeja, jotka eivät muutu pitkään aikaan. En jaksa siis useaan otteeseen täällä paasata niistä :) Jos teitä kiinnostaa mitä meikkejä käytän arjessa, niin löydät ne tästä.

Hiukset


Koska laitatin itselleni pidennykset, tarvitsen niihin asianmukaiset tuotteetkin. Tuotteet ovat Great Lengthsin omat, eli suunniteltu nimenomaan tälle tukalle mikä mulla on päässä. Oikealta vasemmalle: Shampoo sekä hoitoaine, antitap waterin sekoitus purkki ja itse antitap water. Tuota antitapiwateria sekoitetaan pieni määrä veteen, ja sekoitetta käytetään aina hiustenpesun jälkeen huuhtelemalla siis hiukset tuolla valmisteella.


Redkenin Straight Lissage (suoristusvoide) on ollut tosi hyvä. Antaa hiuksille silkkisen ja pehmeän lopputuloksen ja estää pörröisyyttä sekä suojaa kuivaimen ja rautojen lämmöltä. Ihana monitoimituote! Hiuslakkana Super Shaper Four Reasonsilta ja sekin itseasiassa sellainen tuote, jota päädyn usein ostelemaan kun lakka on loppu. Musta sillä on hyvä hintalaatu suhde. Lisäksi Great Lengthsin hiusöljy on ehdottomasti hiustenhoidon aatelia (etenkin kun on pitkät hiukset). Käytän sitä usein suoristamisen yhteydessä. Lisään öljyä pienet tipat kuiviin pituuksiin, ja sen jälkeen suoristan.

Kasvot


Nyt täytyy tunnustaa, että kasvojen tuotteisiin en ole oikein nyt panostanut vähään aikaan ostelemalla yhtenäisiä tuotteita. Yleensä mulla on aina kasvoille vähintäänkin apteekista ostetut kunnon puhdistusaine ja kasvovesi. Ostin tämän hätäpäissäni kesän lopulla, ja käytän kasvovetenä jotain jämää jonka olen ostanut Lontoosta. Mutta oikeestaan oon tykästynyt tuohon Lumenen puhdistusvoiteeseen! En tykkää sen ihmeemmin rasvailla kasvoja, mutta tuo kosteuttaa samalla kun puhdistaa ja nimi pitää mielestäni todellakin paikkansa. Se alkaa olemaan itseasiassa loppu joten voisin oikeastaan ostaa uudelleen, ja vielä tuohon yhteen kuuluvan kasvoveden. Näissä Lumenen tuotteissa oli muistaakseni aika edullinen hintakin, eli hinta-laatusuhde on tämän tuotteen kohdalla aika hyvä.


Halusin tähän postaukseen laittaa kuitenkin muutaman lemppari meikkituotteenkin. Yläpuolella kuvassa siis Macin korostuspuuteri, jonka olen vasta parisen viikkoa sitten hankkinut ja nyt aivan rakastunut siihen! Tuote on mielestäni kiva iltamenoihin, en ehkä jokapäiväiseen käyttöön sitä käyttäisi. Puuteria sivellään poskiluille ja se saa aikaan ihanan hehkun!


Tämän hetken ehdottomasti lemppari huulituotteeni. Molemmat olenkin jo parissa aikaisemmassa postauksessa tainnut mainita. Tuon Hydracolorin huulirasvakiillon löysin kesällä ja Natural Coden korallin värisen huulipunan tässä syksymmällä. Kun astun ulos asunnostani mulla on aina jompaa kumpaa huulissani.

Kynnet


Kynsilakkoja aina kerääntyy (etenkin heräteostoksina!!), mutta olen huomannut, että lopulta käytän aina vaan sitä samaa. Mulla on yksi Gina Tricotista ostettu vaalea sävy jota käytin tosi kauan. Kesällä ostin ekaa kertaa ns. kunnon kynsilakkaa, ja tämä Essie onkin mun suosikkeja nykyään ja tulen todellakin ostamaan jatkossa tuota merkkiä. Maksaa enemmän mutta lopputulos laadukkaampi ja kestävämpi kuin jollain parin euron lakalla. Essiellä lisäksi laaja, aivan super IHANA valikoima eri värejä ja sävyjä! Kynsissäni suosinkin vaaleaa ja pastellivärejä. Kuvan Essie lakka on sävy 14, Fiji.

Iho 

Paljon löytyy multa erilaisia kosteutusvoiteita, mutta tuota Biothermin voidetta käytän tällä hetkellä eniten. Tuote tuoksuu ihanalta ja ei jätä ihoa tahmaiseksi. Juuri sopiva tuote minulle. Lisäksi tuo CCS Foot Professionalin jalkavoide on ihan omaa luokkaansa. Välillä tulee vähäteltyä jalkojen kosteuttamista mutta suosittelen oikeasti ostamaan hyvän jalkarasvan kotiin. Rasvaa ei  tarvitse jokapäiväiseen käyttöön, mutta kerta-pari viikossa tekee hyvää jaloille. Kasvojen iholle käytän (jos käytän) niin ihan perusrasvaa, Apo Basea tai Aqualan L. En käyttäisi kasvoille koskaan mitään päivittäistavarakaupan kosmetiikkaa. Mun mielestäni ne aiheuttavat näppyjä ja ovat vaaraksi kasvoille :D Tästäkin voi olla montaa mieltä mutta itse olen tässä asiassa aika tarkka.

Hajuvesi


Mulla on useita hajuvesiä, mutta tällä hetkellä käytän näitä kahta eniten. Yleensä oon käyttänyt DKNY Fresh Blossomia, mutta nyt oon tykästynyt näihin kahteen, jompaan kumpaan. Nämä hajuvedet ovat myskisempiä kuin olen normaalisti tottunut käyttämään, mutta tykkään vaihtelusta!

Seuraavaksi tosiaan haluaisin tehdä teille ihan kunnon postauksen ripsistä :) 
xxx
Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti