torstai 9. lokakuuta 2014

Uusia juttuja & kuulumisia

Ostin eilen aivan ihanat kenkulit! Vihdoin löyty helposti ja itseasiassa aivan vahingossa uudet :) Just hyvät iltamenoihin syksyllä/talvella. En tykkää liian korkeista koroista koska jalkoihin rupee vaan sattuu ja koko ilta on sitten pilalla. Ostin nää nilkkurit H&Mstä, en oo sieltä ennen oikeestaan mitään kenkiä ostanut (paitsi korkkarit Lontoosta ja neki on hienot) ja nää makso vaan 29.99 niin en voinut vastustaa kiusausta. Olinkin aivan super yllättynyt siitä miten siellä oli niinkin laaja kenkävalikoima!


Viime viikolla ostin 3+1 päiviltä ekaa kertaa koskaan valokynän! En oo koskaan aatellut tarviivani semmosta. Mutta nyt oon haltioissani ! Oon nyt muutenkin ehkä vähän enemmän innostunut viime aikoina meikeistä niin oli pakko ostaa kun oli niin hyvä tarjouskin :) Oon kyllä tykännyt ja toi sävykin on tosi sopiva mulle!
























Tänään onkin sitten jo torstai ja mulla on tänään vielä vapaata töistä. Itseasiassa oon nyt ollut aika vähän duunissa, ja oikeestaan mulla on välillä tylsääkin. Nyt vielä tässä syksyllä kun muutenkaan ei oo mitään kivaa niin tylsistyy vielä enemmän. No, eilen onneksi siivosin kodin oikein perin pohin ja kipaisin keskustassa kahvittelemassa ja parilla sidullakin Apollon After Workissa. Tänään käyn lounaalla ihanan ukkini kanssa ja illalla sitten jumppaan. Ihan kiva että kerkee salille sentään, se on kyllä ollut positiivista!! No, kohta alkaa taas joulusesongit niin saa olla taas duunissa ku himassaan ehkä tästä vois sitten vaan nauttia kun kerrankin on vapaa-aikaa enemmän :) Perjantaina ja lauantaina oonkin sit töissä ja lauantai-iltana suuntaan parhaan kaverin "hieman" myöhäisille synttäreille ja keskustan yöelämään. Uusilla kengillä onkin heti käyttöä

Vielä haluaisin yhden jutun sanoa näin viikonlopun alla: Älkää nuorimmat liikkuko yksin illalla pääkaupungissa, ootte varmasti kuulleet ja lukeneet niistä urpoista väkivaltasista barbaareista jotka ryöstelee ja pieksee porukkaa iltasin. Onhan ne vissiin vähän vanhempienkin tyyppien (17-20 vuotiaisiin)  kimppuun käyneet, ja all I can say is I don't fucking get it!!! Toivottavasti toi paska saatais loppumaan PIAN! Ei voi vaan ymmärtää. Olkaa siis varovaisia ja pysykää yhdessä. Much love.

Tea



4 kommenttia:

  1. Haha ei oo totta, ite katoin noita kenkii kans tällä viikolla mut en sit kuiteskaa raaskinu ostaa ku oon niin huono korkkareiden käyttäjä, mulla on toi sama valokynä (joka on huippu hyvä!) ja toi mileyn biisi on yks mun tän hetken lemppareista.. Vaikutat siis melko hyvältä tyypiltä ;) tykkään sun blogista muutenkin ja kiva kun postailet nykyään hieman useemmin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja ihana kuulla! Joo mul on yleensä vaan vähemmän aikaa tälle mut nyt ollut töiden suhteen hiljasenpaa ni oon viihtyny blogin parissa enemmän... Ja joo kattoo nyt miten jalat jaksaa, luulis kestävän kun ei noi ainakaan tunnu liian korokkailta :)

    VastaaPoista
  3. Mitä teet työksees? Ja voisitko joskus aloittaa videoiden teon ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny myyjän töitä nyt pari vuotta, ja haluaisin todellakin tehä viideon täytyy vaan toi tekniikka puoli opetella :)

      Poista