tiistai 14. lokakuuta 2014

Look of the day - au naturel

Moi ja ihanaa tiistaita <3
Oon kauheen väsynyt ollut nyt viime päivät. Ehkä en ulkoile tarpeeksi tai sitten toi syksy vaan väsyttää niin kauheesti. Nytki voisin mennä takas peiton alle vaan ja pistää silmät kiinni... Täytyy alkaa syömään vitamiineja nyt kun tää mälsin aikakausi on alkamassa. Pelästyin jo eilen että oonko tulossa kipeeksi, mutta onneksi nenähuuhtelukannu on olemassa ja kokeilin sitä ensikertaa eilen! Sanon vaan että kyllä kannatti, tänään ei oo enää ollut yhtään tyhmä olo tuolla rööreissä. Mulla kun kaikki flunssa-virukset ja bakteerit menee suoraan poski- ja nenäonteloihin, niin toi sarvikuono juttu on kuin tehty mulle!! 
 Lauantaiyönä kadotin mun ripset eli oon eilen + tänään viettänyt ripsettömiä päiviä. Mulla olisi tosin varastossa muutamia muitakin, mutta ne ei oo niin kivoja. Oikeestaan oon tykänny tästä luonnollisesta lookista! Tänään käyn kyllä Punanaamiosta uusia räpsyjä varastoon mutta en todellakaan sekoa jos joudun olemaan pari päivää ilman ripsiä. Kyllä sitä saa kasvoistaan edustuskelpoiset ilmankin ;)
Tein meikkipohjasta mahdollisimman huolellisen ja meikkasin pienet virheet visusti piiloon (tummat silmänaluset, näpyt ym) ja käytin aika runsaasti valokynää. Poskille ja otsaan aika reippaasti myös aurinkopuuteria tuomaan väriä kasvoille ja korostamaan poskipäitä. Kulmakarvoja hieman nypin siistimmäksi ja väritin skarpimmaksi, ja lopuksi huulille sipaisin piristävää punaa. Tälläsessä lookissa suosin hiuksille siistiä poninhäntää, näytti jotenkin paljon järkevämmältä kuin hiukset auki. Tosin saatan vielä muuttaa mieltäni :) Simppelit vaatteet ja asusteet ja voilà. I'm ready!


Oottelen tässä vielä että pyykit on pyöriny ja sit lähdenkin keskustaan tapaamaan rakasta ystävää. Illalla mulla on tapaaminen laulunopettajan kanssa eli kiva päivä siis tiedossa :)
Hyvää päivänjatkoa, pus!
♥:lla Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti