maanantai 29. syyskuuta 2014

My Monday Morning

Viikonloppu taas mennyt ja hyvää maanantaita ja alkanutta viikkoa everybody! Mun viikonloppu meni lauantai-aamuna töissä ja illalla muutaman drinksun ja Aliaksen merkeissä hyvässä seurassa. Myöhemmin käytiin vielä baarissa joten eilinen meni siis täysin vain kotona vällyjen välissä leffoja katellen.

Tänään mulla on vapaapäivä, ja aamu myös sen mukainen. Kun mulla on vapaata, herään siinä 9-10 aikaan ja keittelen kahvia, teen aamiasta, luen lehteä ja jos tosiaan on tämän kaltainen no rush-päivä, niin jatkan vielä kahvittelua sängyn pohjalla ohjelmia katsellen ym. Ihan mun lempparijuttuja... Mä todellakin nautin siitä, että saa olla ihan vaan kotona välillä rauhassa, ja etenkin kiireettömät aamut ovat ihan parhaita :)


Tänään muuten mun ohjelmassa ei oo oikeastaan mitään sen ihmeellisempää kuin kaupassa käyntiä, siivoilua, salitreeniä ja illalla kokkailua. Niiden lisäksi aattelin kun tässä on kerrankin päivällä aikaa tehä mitä vaan niin valmistella postausta mun kauneudenhoitotuotteista/meikeistä. Itseasiassa ripsi-postaus on tässä työn ja suunnittelun alla ollut jo kauemmin, koska ripset tuntuvan monia kiinnostavan (myös blogini ulkopuolella) niin ois kiva tehdä joku ripsiin liittyvä "neuvonta" postaus :D Video olisi varmaan kaikkein paras, mutta mulla ei ole nyt saatavilla hyvää kameraa enkä osaa leikata/tehdä semmoista muutenkaan... Täytyy miettiä tätä! Mutta jotain kauneudenhoitoon tekis mieli kyllä duunailla, ja aattelin sen myös tehdä :) Ripsi-postaus voi tulla vähän myöhemmin, ois kiva käydä nimittäin vielä ostelemassa uusia räpsyjä postausta varten!

Palaillaan ♥
Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti