maanantai 22. syyskuuta 2014

Syyskuun parhaat

Ciao!
Mun syksy on alkanut tosi kivasti, heti siihen alkuun iski hirveä flunssa ja poskiontelontulehdus, mutta se on on onneksi jo takana päin. Muuten mun elämään kuuluu hyvää :) Kohta se olis sitten jo lokakuun aika, ja tälleen hieman etuajassa (kun nyt teki vain mieli kirjoittaa, ja myöhemmin tuskin tulee sitten tehtyykään) syyskuun kivoimmista jutuista!

♥ Hiustenpidennykset (tietenkin) jotka tosiaan olleet nyt päässäni kolmisen viikkoa. En voisi olla tyytyväisempi!

♥ Tyttöjen ilta mun rakkaiden kanssa. Syötiin ja juotiin ja naurettiin paljon. 



♥ Yllätyssyntymäpäivät poikaystävälle. Sain ton idean jo kesällä ja sitten päädyttiin kaverin kanssa järkkäilemään niitä. Kaikki onnistui tosi hyvin ja tupa oli tosi täynnä :D Ihmettelen edelleen miten tähän pikku koloon sai mahtumaan se yli 20 ihmistä.

♥ Kynttilät! Nyt ollaankin paljon niitä polteltu iltaisin. Niin pitkään noi mun tuikkukipposet tyhjillään olikin.

♥ Big Brotherin 10v. juhlat. Parasta koko jutussa oli että tuli nähtyä kunnolla esimerkiksi ihanaa Irinaa, jonka olen viimeksi tavannut kaksi vuotta sitten meiän finaalijuhlissa. Käytiin skumpalla keskustassa ja sitten myöhemmin mentiin studiolle Teijan ja Tomin kanssa. Lähetys sen sijaan oli kuuma ja jalkoihin sattu kun olin laittanut korkkarit (kerrankin) ja siellä joutukin seisomaan aika paljon... Ilta loppui ennen kymmentä omalta osaltani, koska työt kutsuivat varhain lauantai-aamuna :)
























♥ Lumene Natural Code Smile Booster huulipuna - olen koukussa. Korallin punainen sävy 16 Vivid Tangerine tuo kivaa väriä ja vaihtelua meikkiin! 




 



















 
 ♥ PESUKONE!! Saatiin vihdoin ja viimein sekin tänne asennettua, ja oli kuulkaa kovan työn takana. Tähän meni oikeesti joku kuukausi, ennen kuin saatiin projekti loppuun. Nyt on eka koneellinen pesty eilen ja en voisi olla onnellisempi :) Kiitos vielä asennusjoukoille ♥


Nyt alan lämmittämään tortilloja ja kattelemaan telkkua. Hyvää syksyn alkua kaikille :)
Tea

5 kommenttia:

  1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Huh ^, nooo ihmisiä on joka lähtöön.

    Tykkään blogistasi, jatka samaan malliin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noita on vaan valitetavasti olemassa :/ Turha alkaa pahottamaan mieltään katkerien psykopaattien takia :) Nyt oli vaan tuolla henkilöllä aivan "hitusen" rajan ylittävä törkeyden taso kommentissaan, että tollasia puheita mä en tänne jätä pyörimään.
      Ja todellakin jatkan samaan malliin, kiitos kommentistasi! <3

      Poista
  3. Heippa Tea! Miten mä löysin sun blogin vasta nyt!! :) oot ihan huippu ja tosi ihana persoona. Sait yhden lukijan lisää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi myöhään ku ei milloinkaan! Kiitti :) ja kiva kuulla!

      Poista