tiistai 24. kesäkuuta 2014

Elämäni aakkoset

A  Aurinko
Rakastan auringon ottamista ja lämpöä! Mun lemppari juttuja kesäisin ja matkoilla auringon ottaminen aina etusijalla, koska haluan olla ruskettunut. Nyt oon kyllä kalpea kuin lakana, koska olen jättänyt solariumissa käymisen, ja eipä tuo aurinko ole nyt ihan hirveesti näyttäytynyt tänä kesänä :/ Ja itseruskettavan laittamisessa on kauhea työ. En jaksa.

B Banaanit
Siis ne on mun lemppareita. Voisin syödä kokonaisen tertun niitä ku ne on niin hyviä.

C Christina Aguilera
 Elämän eliksiirini. Maailman loistavin ääni, upea esiintyjä ja ihana persoona.

D Diamonds
Täytyykö tätä enempää edes selittää ! Ne säihkyy ja on hienoja.

E Elämä
 Elät vain kerran ja se kannattaa muistaa aina mitä ikinä tekeekin. 
Esiintyminen
Oon silloin elementissäni.

F Filmaattisuus
 Mä ainakin kuvittelen olevani jotain sellaista. Ja joku voi varmasti olla samaa mieltä kanssani.

G Glamour
 Tää menee samaan kategoriaan ku timantit!

H Helsinki
Mun kotikaupunki. Oon asunut Käpylässä, Töölössä ja Konalassa. Täällä käynyt koulut ja kokenut käytännössä kaiken. Jos mä lähden Helsingistä niin sitten suoraan toiseen maahan! Siis tykkään toki muistakin kaupungeista, mutta en olis valmis täältä muuttamaan pois esim. opiskelmaan tai mitään muutakaan. Kivempi vierailla :)

I  Ihmettely
Mä ihmettelen todella paljon maailman menoa ja yleisesti ottaen monia asioita. Kyselen ja ihmettelen.

J  Joulu. & Juhannus
Niistä tykkään kovasti. Etenkin jouluna tunnelma on maailman ihanin ja oon aina masentunut kun se loppuu! Juhannus on siitä kiva kun vietetään se aina samassa paikassa ja siellä puitteet juhannuksen viettoon ovat loistavat :)

K Kesä
Paras vuodenaika eikä tästä oo epäilystäkään.

L Laulaminen
Mun yks lempipuuhista.

M  Musiikki
Sekin lukeutuu mun elämän eliksiireihin. Oon lapsesta asti ollut ehdottomasti musiikki-ihmisiä, enkä mä ollut sitä lapsi-kuntaa joka kuunteli pelkästään lastenlauluja. Oli niitäkin mutta mä innostuin kaikesta muustakin jo hyvin nuorena. Iskä soitteli mulle Rolling Stonesin vinyylejä kun olin vielä vaippahousu.

N Nauraminen
Nauran paljon ja aika typerillekin asioille toisinaan.

O Onnellisuus
Mikään ei oo mitään jos ei ole onnellinen. Pitää tehdä asioita jotka tekee iloiseksi ja iloita siitä että on onnellinen!

P Perhe
Mulla on aika iso perhe/suku, johon siis lasken kaikki mun äidin siskot ja niiden miehet, serkut, ukin kaikki. Tai oikeestaan en nyt tiedä onko meil niin kauheen iso suku, mutta ollaan hyvinkin tiiviisti yhteydessä ja nähään paljon. Lisäksi mun serkuista kaksi on mulle kuin siskoja ja oikeestaan lukeutuvat parhaimpiin ystäviinkin. Meiän kaikissa suku"seremonioissa" (synttärit, ym. juhlat ja get togetherit) on aina tosi hyvä meno ja fiilis, ja ne on mulle erittäin mieluisia juttuja.

Q
En tiiä kuka tän kirjaimen on keksinyt, mutta tähän ei vaan voi keksiä mitään. Ainakaa mä en keksi.

R Rakkaus
Tähän varmaan kaikkein perus vastaus. Mutta mäkin laitan sen tähän.

S Sählääminen
Mun erikoisalaa.

T Tomi
 My man. Ollaan oltu nyt 10kk yhdessä :) Se tekee mut tosi iloiseksi ja onnelliseksi ja saa mut nauramaan. Aina sen vitsit ei oo nii hyvii mun mielestä mutta enimmäkseen joo. Lisäksi se tekee hyvää ruokaa ja rakastaa mua. And I love him

U Unelmat
Niitä saa olla ja pitääkin olla, vaikkei ne ehkä kaikki toteudukkaan. Mulla on todella suuripiirteiset haaveet, joihin lukeutuu mm. oma liputuspäivä, gaalavoitto, omaelämänkerta ja ties mitä. En varmaan koskaan niitä saa mutta kai sitä saa ihminen haluta.

V Vanukas
Ja nimenomaan vaniljavanukas. Tykkään kaikesta vaniljanmakuisesta ja etenkin vanukkaassa.

W Wooooooaaappppaaaa !!!!
(Ricky Martin - Maria)

X
En keksi mitään.

Y Ystävät 
Of course! Mulla on ihanat lähimmät ystävät, joiden kanssa olen kokenut ala-astetta, ylä-astetta ja lukiotakin. Tässä sitä siis ollaan ja kaikki nämä vuodet me ollaan pidetty yhtä ja oon siitä todella iloinen. On myös muitakin hyviä kavereita ja ystäviä. Ilman niitä ei olis mitään. Ois tylsää ja yksinäistäkin.

Z PiZZa
Sori oli pakko vähän soveltaa, koska en keksi mitään z- sanaa. Pizza on mun kuitenki mun yks ehdoton lemppari ja siinä on kaksi z-kirjainta joten...

Å
En osaa ruotsia.

Ä Äiti
I love you mom

Ö Örveltäjät
Inhoon liian päihtyneitä ihmisiä. Jos ne tulee lähelle, mä kyllä hätyytän ne.


Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti