keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

My beautiful 21st birthday

Hey!
Viime viikonloppuna vietettiin lauantaina mun syntymäpäiviä. Täytin 21 vuotta, eli oon iso tyttö nyt! Juhlittiin päivällä mun entisessä kodissa, "lapsuudenkodissa" Maman luona. Hän oli tehnyt ruokaa ja tilannut ihanat kakutkin juhliin, hoitanut käytännössä kaiken mistä olen edelleen hyvin kiitollinen ♥

 

Paikalle saapui vieraaksi mun ihania ystäviä, sekä ukki ja peräti yksi serkkukin vaimoineen! :D Kaikki muut oli jossain Italiassa maanpaossa... Noei! Mulla on siis aika iso perhe, mutta suurelle osalle heistä just osui matka tälle ajankohdalle kun olin pitämässä pitkästä aikaa synttäreitä myös perhejoukoille. Ja osa taas oli mökeillään ym :/ Mutta juhlat olivat siitä huolimatta fantastiset! Ja ainiin, vietettiin me siinä sivussa mun valmistumista Helsinki Design Schoolistakin. Suoritin siis visualistin tutkinnon, ja koulu kesti noin vuoden. Pieni muotoinen valmistujainen siis samana päivänä! Sain myös ihania lahjoja, mm. uuden Iphonen, astioita ja kaikkea muuta super kivaa uuteen kotiini. Kiitos vielä kaikille! :)


Illalla mentiinkin Pataässään ja rest is history! Kiitos rakkaat ystävät ja ihana perheeni loistavasta synttäripäivästä! ♥ xx
Tea

4 kommenttia:

  1. Oot kyl niin kaunis :) voitko kertoo minkä nimisiä ripsiä ostat punanaamiosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!
      Ripsistä: Käytän Ardell -merkkisiä ripsiä. Nuo joita olen nyt enimmäkseen käyttänyt viime aikoina, ovat muistaakseni malliltaan 118. Käytän myös satunnaisesti niistä pidempiä, eli 119 mallisia ripsiä.
      Oon kyllä kelannut että voisi tehdä kunnon ripsi-postauksen joskus, kun niistä tuntuu lukijoilla olevan paljon kysymyksiä ja kiinnostusta :)

      Poista
  2. joo ja videopostauksia! :)

    VastaaPoista
  3. Sun mies näyttää 40v epäonnistuneelta liettualaiselta spurgu dj; ltä :D glamour on tosta kaukana tuksu kakkonen ;) et miellytä mun silmää

    VastaaPoista