torstai 5. kesäkuuta 2014

Sängyn pohjalta

...Kyllä, kirjoitan tätä postausta kirjaimellisesti vällyjen välissä. Oon ollut todella kipeenä ja vuoteen omana koko eilisen päivän. Onneksi tää h*lvetti alkaa olemaan (toivonmukaan...!) jo takana päin. Mulla ois niin huippu viikonloppukin tiedossa, lauantaina on joka vuotiset firman bibikset ja ois niin siistiä päästä juhlimaan oikeen kunnolla kaikkien kaa pitkästä aikaa. Lisäksi noi juuri alkaneet kesäsäät todellakin houkuttelis ulos, mutta täytyy nyt vielä tää aamupäivä katsoa pystyiskö sitä piipahtamaan tuolla auringossakin haukkaamassa ees vähäsen happea... Ja ois ihana saada vähän aurinkooki :)
Ois taas kaikkea tekemistä, pitäs tehdä tääl mun kämpäs ihan kunnon siivous nyt lähipäivinä, mutta en oo nyt näissä olosuhteissa jaksanut välittää pikkusotkusta... Nyt ku alkaa olee jo paranemaan päin niin jos vaikka huomenna sais tartuttua imuriin ja riepuun. Ens viikolla mulla onki sitten jo synttäritkin ja saan koulun päätökseen! Täytyis kans saada vihdoin ja viimein toi kattovalaisin kattoon kiinni, en oo vieläkään saanut siihen ketään experttiä säätämään :D Kauheen saamatonta. Mä kyl oon niin sellanen, että kaikista noi hankalimmat asiat jää kummasti aina tekemättä ja hoitamatta... Voiko tällänen sähköstä ja elektroniikasta täysin tietämätön maallikko laittaa sitä toimimaan? Luulen että siihen tarvitaan ammattilaista... Ties vaikka syttysin tuleen sähköiskusta jos alan ite sorkkimaan noita piuhoja tuolta. Haluaisin kyllä sen toimimaan tonne mahdollisimman pian!!
Nyt tuolla ulkona jostain kumman syystä onkin jo ihan pilvistä ja sateisen oloista?! Huomasin vaan kun tässä sängyllä makaan läppäri sylissä, ja jostain läpivedon voimasta mun ikkuna räjähti auki ja nään nyt ulos. Muuten on ollut kyllä verhot visusti kiinni tässä viimesen vuorokauden aikana, haha.
Mut jos se tosta sitten! Ovat kuitenki luvanneet hyvää aurinkosäätä :) Mulla menee tää päivä vielä nyt osittain ainaki levossa kotona, kattoo sit myöhemmin päivällä jos sitä rohkenis ulos. Jos toi sää nyt ees tosta paranee!
Mutta palaillaan, mä jatkan parantumista ja taidankin seuraavaksi laittaa lempparisarjani O.C:n pyörimään koneelle :) heihei

 Tea

2 kommenttia:

  1. Mullakin on synttärit ens viikolla 10 pvä :) monesko pvä sul on? O.C on todellakin huippu sarja.. löytyy kaikki tuottikset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on 14.6! Ja O.C on kyllä aivan loistava, mun elämänfilosofia! :) Just menossa 3. tuotantokausi.

      Poista