keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Tän hetken lempparijutut

Good morning ♥
Heräsin tossa 9 jälkeen ja söin pitkästä aikaa kunnon aamupalan. Oon viime aikoina jotenkin skipannut sitä tai syönyt aamuisin muutenkin huonosti. Nyt aattelin kun ei oo kiirekkään ja kaapissa oli kaikkea appelsiinimehusta banaaneihin ymym niin laitoin itteleni oikein hyvän aamupalan :)


 Lisäksi aattelin listata teille mun tän hetkisiä suosikkijuttuja. Asioita, jotka tavalla tai toisella ovat mun mielestä super kivoja tai mahdollisesti suositeltavia!

Hydracolor huulirasva
Tästä tuli päivässä mun super suosikki! Pari päivää sitten bongasin tuon serkullani ja rakastuin täysin. Ja nimenomaan tuohon sävyyn. Käytin aikoinani Labellon sellaista pinkkiä huulirasvaa, joka on poistunut markkinoilta jo jokin aika sitten. Kävin eilen ostamassa Stockalta itselleni tämän huipputuotteen, hintaa oli jotain 5 euroa. Tällä saa näppärästi söpöä väriä ja kiiltoa huulille ja senkin lisäksi rasvan koostumus niiiin pehmeä ja tuote tuntuu oikeasti hoitavan samalla. Yleensä tollaset kiilto huulirasvat on mielestäni hoitovaikutukseltaan tosi surkeita, mutta tää on nyt mun ehdoton kesän #1 kosmetiikkatuote. Rasva sisältää lisäksi aurinkosuojan!


 Rantatossut
Mun kesän toinen kesto-lempparituote! Helppo heittää jalkaan mihin ikinä onkaan menossa.



Iphone 5s
Mun tuleva syntymäpäivälahja. Saan kyseisen vempaimen vasta lauantaina, koska sillon on oikee päivä ja se on kivempi saada vasta silloin ;D Tän hetkinen puhelin (Iphone 4) on niin vietävän hidas, että sen kanssa tulee oikeesti hulluks. Lauantaita odotellessa! Tossa 5s puhelimessa viehättää ehkä ehdottomasti eniten sen kamera. Huippuluokkaa ! Ja se, ettei tarvi oottaa että esim. kameran avaamiseen menee monta, erittäin pitkää sekuntia!!
It will be mine soon!!

Head Chain
En aluksi todellakaan tajunnut tota. Pidin vähän outona... Mutta nyt näen sen eritavalla! Varmasti se vaikuttaa asiaan, jos on nähny jollain onnistuneen lookin kyseisen asusteen kanssa. I love, I want !

Maxihameet
I love them. Mun tyyli on selkeästi aikuistunut, kun mietin sitä pari vuotta taakse päin... Koskaan en olisi suostunut laittamaan yli polven menevää mekkoa/hametta päälleni. Mutta nyt ajat ovat muuttuneet ja aivan varmasti meen ja etsin itselleni kesäksi vielä toisen jos kolmannenkin maxihameen :)
Pastel pink hair
Tätäkään en ihan ensi seisomalta tunnustanut kovin siistiksi ideaksi, kun kampaajani viime maanantaina ehdotti mulle pastellin pinkiä hiusväriä. Mutta hetken aikaa googleteltuani totesin sen tosi toimivaksi ja ennenkaikkea super söpöksi hiustyyliksi! Suorastaan ihanaksi, jos se on toteutettu hyvin. Sellaista olen tuolla kaduilla nähnyt että väri on ällöttävän haalistunut ja sitä on enää "siellä täällä" jäljellä, tyvikasvua puskee ym karmivaa... Toki joskus väri haalistuu, mutta parhaimmillaan se olisi IHANA! En osaa vielä sanoa toteutanko kampaajani ehdotusta, mutta mun mielestä se oli loistava idea ja melko varmasti toimisi myös mulla. Fantastinen kesätukka :)

Nyt alkaa kello olemaan sen verran, että taidan lähteä suihkuun ja valmistautumaan tulevaan työpäivään ja iltaan.
Palaillaan! 
Tea

6 kommenttia:

  1. Sulle kyllä passais varmasti tosi hyvin ton värinen tukka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Se ois hieno kyllä, toteutus voi viedä vaan aikaa, koska haluaisin sitten tottakai myös pidennykset saman värisiksi :)

      Poista
  2. Sä oot Tea niin söpö!!! Vietä ihana kesä! Mulla on kaikki puhelinnumerot häviksissä, joten laitetaan viestiä facessa ja mennään joku päivä jonnekkin!


    VastaaPoista
  3. Tea tee video joku päivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy tehdä!! Siitä on ollut kysyntääkin jo kauan joten täytys vaan ryhtyä toimeen.

      Poista