lauantai 9. marraskuuta 2013

Uusia hankintoja ja kuulumisia

Tulin juuri saunasta ja voi vitsi se tekee aina niin hyvää! Eilen meni ilta hiukan myöhäiseksi, oltiin laulamassa vähän karaokee ja semmosta. Nyt on siis vähän väsy fiilis...
Oon  viimeaikoina shopittanut aika paljon, ja aattelin tänne vähän kertoa mitä kaikkee oon saanut hankittua. Viime viikolla käytiin mun ystävän Monsun kanssa kiertelemässä keskustan puljuja. Ostin sillon mustan neuleen Gina Tricotista ja uuden kauluri kaulahuivin, mustan värisenä tällä kertaa. Löysin myös aika kivan tuubitopin Spirit Storesta.

Toppi/Spirit Store/19.90

 

  Eilen kiertelin myös kaupoissa, kun oottelin mun kavereita. Täysin sattumalta BikBokissa oli kaikista vaatteista -30% alennus, joten päätin käydä vilkasemassa tarjontaa. Mukaan lähti tollanen pitkähihainen harmaa collegepaita.

Paita/BikBok/29.95

Oonki vähän havitellu ton tyyppistä paitaa, kun tein tos yks ilta taas Polyvoressa niitä kuvakollaaseja. Siellä saa heti kivoja uusia ideoita ja inspistä asuihin!
Polyvore.com
Ton kuvan innoittamana halusin myös uuden pipon. Kutsun tommoisia myssyjä joujou-pipoiksi :D Alla olevan Shade Londonin pipon sain mun poikaystävältä, ja se on hankittu Jam in the box nimisestä liikkeestä. Tästä pääset kyseisen kaupan sivuille!

Pipo/Shade London/29.90

Eilen tosiaan kun pyörin aikani kaupoissa kaupungilla, pistäydyin myös H&M:ssä. Huomasin siellä, että kaikki ulkovaatteet olivat myös -30%!! No mähän aloin tottakai koluamaan takkeja, enkä millään meinannu löytää mistään kokoa 36. Sit vihdoin mun käteen osui oikea koko, ja kokeilin. Mä rakastuin!! Oon jo pitkään halunnut jonkun vähän pidemmän takin ja karvahupun kera, mutta oon näyttänyt niissä joissain niin tavattoman typerältä ja pullealta. Nyt löytyikin sit oikea valioyksilö. Takki istui loistavasti! Lisäksi tykkään tosta armeijan/maastonvihreästä väristä, mulla ei ole koskaan ollut sen väristä takkia. 

Takki/H&M/49.90

Mitähän muuta olisi tällä viikolla ollut mainittavaa... Oltiin ainakin keskiviikkona Circuksessa katsomassa Teflon Brothersien keikkaa. Se oli hauskaa ja jätkillä oli tosi hyvä meno päällä! 
 Ja eilen oltiin tosiaan vähän laulamassa karaokea. Mä olin siellä taas kokoajan etunenässä hoilaamassa. Se on vaan mun henkireikä. <3 Ilta oli hauska ja tuli taas tutustuttua kivoihin tyyppeihin!

Minä & rakkaus
Jeejee... Mä vietän tänää ihan koti-illan vaan, huomenna on isänpäivä ja ukki tulee syömään. Kiva päivä tiedossa siis huomenna :) Hyvää lauantain jatkoa kaikille! xx 
Tea

2 kommenttia:

  1. Moi! Oon lukenu sun jokaisen postauksen, niin kiva blogi että jäin koukkuun! :D Pakko sanoa että oot tosi kaunis ja vaikutat ihmisenä tosi aidolta, uskallat olla semmonen kun oot :) Jään mielenkiinnolla seuraamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon sulle! :) Kiva jos kiinnostaa mun jutut :)

      Poista