tiistai 12. marraskuuta 2013

Isänpäivä sunnuntai

Sunnuntaina vietettiin isänpäivää täällä meillä kotona lounaan merkeissä. Mun rakas ukki tuli siis meille ja syötiin mun äidin laatimia ruokia sitten perheen kesken. Ukille olin lahjaksi ostanut sen Lumian älykännyyn suojakuoret! Musta se oli aika osuva juttu. Mun ukki on oikee tekniikan edelläkävijä. Sillä oli jopa älypuhelin ennen mua! Haha. Ukki on mun elämäni yksi tärkeimmistä ihmisistä, se on ihan paras. Asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla, niin tavataankin melkoisen usein. Me käydään kahveilla ja syömässä ja hengaillaan. Sunnuntai oli taas hyvä päivä muistaa, miten tärkeitä tommoset ihmiset oikeasti on!
Meiän menun oli suunnitellut mun rakas mami. 



Siinä oli sitten alkupaloja ja pääruoaksi oli naudansisäfilettä. Ja toi jälkiruoka on siis Crème brûlée (tosin ilman sitä paahdettua sokeria päällä :D). Mä yritin edellisellä viikolla väsätä kyseistä jälkkäriä (valmisainesosista,jepjep...) ja ei tullut kyllä yhtään mitään eikä varsinkaan herkkuu! Toi oli sen sijaan makuelämys, ja äitini käsialaa <3 Mums!

 

Musta ja ukista oli kans joku 10 potrettia otettuna, mut en pidä yhtäkään niistä julkaisukelpoisena :D Enkä tiedä haluuko se naamaansa tänne muutenkaan :) Isänpäivä meni kivasti, vaikka tietenkin loppua kohden oli pientä draamaa aistittavissa... Mä kun kiivastun niin herkästi aina välillä! Eikä ollut kyllä ensimmäinen kerta tälläsissä merkeissä :D Mutta kyllä mä sanon, että perheen kanssa vietetty aika on just sitä laatuaikaa. Ei sitä enää niin usein oo, kun on vanhemmaksi tullut. Sit kun sitä on, niin sitä todellakin arvostaa.
I love my family.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Tea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti