perjantai 15. marraskuuta 2013

Opiskelua ja salitreenejä

Viikonloppu on taas täällä! Ja mulla se menee koulun merkeissä. Ainakin osittain! Viikolla väsäsin mun etätehtäviä, vähän taas myöhässä aikatauluista of course. Minkä takia en koskaan opi, että kannattaa aloittaa ajoissa tommoset?! Ja etenkin ne vaikeimmat... Piti piirtää pohjapiirrustusta ja store frontia, ja voin kertoa, etten ole kauheasti piirrellyt sitten ala-aste aikojen, joten oli tossa kyllä työtä ihan kerrakseen! Varsinkin kun edellispäivälle jätti suurimman työn... Eli siis kaiken. 

 
Huh. Sain siis tehtävät valmiiksi ajoissa. Nyt on tän viikonlopun eka koulupäivä pulkassa ja huomenna jatkuu. Sen lisäksi että oon puurtanut koulutöiden parissa, oon myös treenaillut. Käyn salilla joku pari kertaa viikossa, joskus kolme ja parhaimmillaan neljä. Yleensä jää kyl tohon 2-3, kun ei muuten kerkeä. Nyt on ollut vaan sen verran noita iltavuoroja töissä, että on jäänyt viime viikkoina saleilu vähemmälle :/ Tällä viikolla kävin reenailemassa eilen ja tänään. Käyn Satsilla, ja mun mielestä se on ihan huippu! Mun lemppareita on noi sykkeennostojumpat, esim. Power Step ja Core Pulse. Tosi rankkoja settejä, mut sen jälkeen on niin super olo! I love it. Välillä vähän ite sovellan niitä liikkeitä, jos en jaksa vetää samalla tavalla kun muut :D Hahah. Eilen olin siis Power Step tunnilla, ja jalat on edelleen kipeät...


Tänään suuntasin aamulla kouluun. Herätys oli klo. 7 ja oli aika väsy fiilis. Aika nopeesti sitä kuitenkin heräsi päivään. Ja vielä ilman kiukuttelua! Toisaalta sai tehä kaiken rauhassa ja yksin kun oli jo talo tyhjänä.
 Ja olin myös ajoissa!

Pientä sekasortoa meiän eteisessä... Kaikki mun jäljiltä tietenkin
Hieman on väsyneen näköset silmät !
Mun lempi kengät <3
 Nyt mä aattelin ihan vaan rentoutua ja kattoa ehkä jotain telkku-ohjelmia. Huomenna taas herätys seiskalta... Täytyy siis mennä myös ajoissa nukkumaan. Onki aika väsy jo, kun on pitkä päivä takana.
Kivaa perjantaita, olkaahan kiltisti!

Tea


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti