maanantai 25. marraskuuta 2013

Kuulumisia

Ciao!
En oo oikeen päässyt kirjottelemaan, kun en ole kauheasti ollut kotona koneen ääressä viimeaikoina. Kauheen pitkä aika sitten viimeks oon kirjoitellut... Mut ei oo oikeen ollut niin fiilistäkään turhia tänne lätistä, kun tuntuu välillä ettei ketään edes kiinnosta tää mun blogi XD hahhah... No on niitä ees joitain, jotka jaksaa lueskella, niin attelin ees teidän vuoksi kirjoitella ihan tämmösen kaiken kattavan kuulumis postauksen! Mitä kaikkea onkaan siis viime viikolla tapahtunut... Tai siis siitä kun olen viimeksi tänne jotain löpissyt.
Noh, aloitan just noin viikon takaisesta jutusta, eli viikko sitten olleesta sunnuntaista! Yllätin mun poikaystävän mun kokkauksilla sen kotona. Se oli ollut raskaalla reissulla melkeenpä koko viikon. En kertonu sille mitään, että olin jo mennyt sinne edellisenä iltana! Sit mä tein sille ruokaa ja olin siellä sitä vastassa :) Se oli tosi otettu ja hyvä niin <3 Tein sille kanawokkii ja sellasii mozzarella leipiä. Pidin ton kokkauslinjan aika simppelinä, ettei vaan käy vahinkoja ! Oiski ollut noloo ku ois ollu pohjaanpalanutta/kuivaa/sitkeetä/muuten vaan pahanmakuista sapuskaa venailemassa ku yks saapuu ristiretkeltä kotiin...Ois ollu vielä "hienompi" yllätys vastassa, ku ois ollut talo tulessa esimerkiks. No, onnex onnistuin perin pohjin loistavasti!
 
Mun lempi pojat <3 Ainoo vaa et toi koira on kyl tyttö. Mut must se näyttää pojalta:)

Siitä oliki sit kiva alottaa uusi viikko (eli siis viime viikko). Olin töissä, ja torstaina kävin ostamassa uudet kengät! Ostin täl kertaa ihan mukavuudenhaluisuuden pohjalta tollaset Puman tennarit. Mul sattuu Converset ja yhet Niket niin paljon pikkuvarpaaseen, että mun ainoot mukavat kengät oli enää UGGit ja eihän niitä voi tuolla sateisilla keleillä käyttää! Niin, ja onhan noita kesäkeleille soveltuvia kenkiä, mutta mitään tollasia "perus"kenkiä jotka olis myös mukavat jalassa ei mulla oikeen enää ollut. Nää olivat (taas kerran...) alennuksessa jotain -20 tai 30%. Spirit Storessa oli jokin alennus kaikista talvikengistä. Noissa on siis tommonen lämmin pehmeä vuori, niin pystyy käyttää talvellakin! En tajuu miten mulla on ollut ämmönen ale-tuuri.
Puma First Round Fur = Mun uudet Pumat (kuva: Spartoo.fi)

Perjantaina olin ystävän kanssa syömässä ja illalla mentiin Tikkurilaan kattomaan Heikki Kuulan keikkaa. Mun boyfriend esiinty siellä myös niin oltiin sit kans mukana!
 

Ja hauskaa oli, niinku näkyy...

 

Tässä sitä siis taas ollaan, ja pikkuisessa flunssassa :/ Ostinkin tänään sellaista eucalyptus hunajaa, joten täytyykin kohta laittaa teevedet kiehumaan ja uppoutua sohvan pohjalle viltin alle kattelemaan klo 22 alkavaa Sinkkuelämää! Yes, please
Palaan tällä viikolla vielä tänne, en haluu et seuraavaan postaukseen menee näin kauan. Stay tuned ! Ens kerralla palaan entistä ehompana :)
Mwah
Tea

4 kommenttia:

  1. hyvä että menee hyvin! kyl mä ainakin lueskelen sun blogia, nou hätä <3 big lav lontoosta! you know who :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Stupid Shrimp,
      ihanaa ku luet!! See you soooon <3
      Pus

      Poista
  2. Käyn lähes joka päivä kattoo ootko kirjotellu jotain uutta tänne! :) Eli mä ainaki innolla lueskelen tätä :--)

    VastaaPoista