maanantai 24. elokuuta 2015

Don't Put Dirt On My Grave Just Yet...

Helouuu ♥
Viimein oon taas täynnä elämää. Niin paljon kivoja juttuja on käynyt et en kyl jaksa enää valittaa mun muka tylsää ja yksinäistä elämääni! Se oli vaan vaihe ja nyt on taas uusi vaihe käynnissä, nimittäin muutto :) Tää kämppä on ollut kyllä kiva ja ihana niin kauan kun oon tässä asunut sen reilu vuoden. Nyt vaan tuli sen verran parempi tarjous että ei sitä voisi olla ottamatta :) Kallioon muutan siis ja ai että miten IHANAA päästä lähemmäs keskustaa asumaan......... !

Tuntuu oikeesti näiden viimeaikaisten positiivisten tapahtumien olevan sellanen viimenen silaus kaikelle mitä mulle tapahtui viime kevään lopulla. Oon kyllä suurimmaksi osaksi elänyt vaan täysillä, mutta valehtelisin jos väittäisin että en olisi unohtanut jo kaikkea tai miettinyt asioita kesän aikana. Nyt alkaa vaan tuntumaan siltä, että oon viimein vapaa kaikesta vanhasta, ja etenkin nää hyvät asiat mitä on nyt käynyt tuntuu olevan just niitä juttuja jotka vie mut tästä edellisestä elämänvaiheesta eteenpäin. Avaan jälleen uuden sivun elämässäni uudessa asunnossa ja kaupunginosassa! 

Joskus sitä vaan herää jostain ihme unesta ja totean vaan (pitäis muistaa vähän useemminkin...), että oon niin super onnellinen, että mä elän mun omaa elämääni, ja mä oon just minä. En vois halutakkaan olla kukaan muu just nyt. Vaikeeta uskoa kun vielä viikko sitten masistelin jotain, outo vaihe... En kyl usko olleeni täysin tosissani. Se vaan sopi mun mielentilaan. Mut just nyt ei oo mitään syytä synkistellä: syksyllä matka, kohta uusi asunto ja mulla on niin ihana työkin! Palkkapäiväkin on huomenna, siinäkin yks hyvä syy olla onnellinen, hehe :D


Tässä siis tän päivän ehdoton ilosanoma. Vaikka pahoja asioita tapahtuukin, niin lopulta sut palkitaan jollain tapaa. Ite koen asian näin aina. Tosin välillä se on hyvin vaikea uskoa ja niihin hyviin asioihin voi mennä hetki aikaa, myönnetään, myönnetään... Mutta se sen jälkeinen elämä, kun kaikki on jo takanapäin.... This is the new beginning.


Nyt mä meen äkkiä suihkuun ja sitten suuntaan Sushilounaalle parhaan kaverin kanssa :) Maanantaivapaat on ihania ♥ Nauttikaa kesän viimeisistä hetkista ja hyvää viikonalkua kaikille ketkä luette mun elämäntarinoita täällä !

♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa kuulla, että oot saanu elämästä kunnon otteen kevään tapahtumien jälkeen! Tottakai asioita kelailee vieläkin, mutta just se, että alat pääsemään vihasta eroon, on hyvä merkki:) anteeksi sun ei koskaan tarvitse antaa, mut siitä vihasta on vaan pakko päästä eroon jotta voi jatkaa elämää.. ihanaa että oot menossa oikeeseen suuntaan! :)
    Tsemppiä muuttoon ja onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Ote on ollu kiinni kokoajan mut välillä ollut vaikeetakin :) se et pääsen viel tost kämpästä muuttaa missä asuin sen eksäni kanssa ni on viimenenkin muisto siitä sitte historiaa viimein!
      Uusi elämä pääsee oikeesti alkamaan :)

      Poista
  2. Oliksä bb talossa raskaana loppu vaiheessa ku katoin bb 2012 ni siin sanoit jotai sellasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitäpä lottoot? Ei oo täällä paljoo vauvojen kuvia näkyny :D en oo kyllä tollasta sanonu tai jos oon niin se on ollu pelkkä vitsi XD

      Poista