perjantai 14. elokuuta 2015

Friday Morning

Moikka ja hyvää perjantaita :)
Viikonloppu taas alkaa ja itellä se meneekin vaan töissä, kun kaikki muut bailaa Flow'ssa. Epistä. Miks tajuun kaiken kivan niin myöhään??? Mulla ei ole nyt todellakaan varaa sinne mennä (siis 90euroa yhestä päivästä, terrrrve!) ja tosiaan kun kaikki mun töistä on tyyliin sinne menossa niin tietty mä oon sit työntouhussa koko viikonlopun! No mut ens vuonna aion mennä useemmille festareille sitten ja nyt vaan koitan kestää kun kaikilla muilla on kivaa.

Ihanaa kun on vielä niin valoisat aamut ♥  Tänään heräsin siinä 10 aikoihin ja aloin sitten keittelemään kahvia ja tekee aamupalaa. Aattelin ottaa teille vähän kuvia täältä mun kotoa, kun ei sitäkään oo täällä aikoihin näkynyt :)


Onko teistä outoa, että on oma kuva kotona kehystettynä?? :D En oo varma onko se, mutta ei mua kyllä haittaa. Musta toi on hyvä kuva musta (yo-kuvaa vuodelta 2012) eikä mul oo ketään muutakaan kenen kuvia laittasin esille!

Mulla alkaa tänään kello 14 duuni ja nyt alankin valmistautumaan päivää!
Aurinkoista ja ihanaa viikonloppua kaikille, pitäkää super kivaa Flow'ssa ketkä oottekaan menossa :)

♥:lla Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti