tiistai 4. elokuuta 2015

Greetings From London

Hey ya´ll ♥
Palasin Lontoon reissultani viikko sitten ja nyt viimein saan tän postauksen valmiiksi, aloitin sen varmaan jo viime torstaina....!! Oon taas ollut vähän busy ja laiskakin, nukun myöhään ja sitten vaan makoilen ennen töitä. Tänään mulla onkin vapaapäivä ja sain viimeinkin kans kuvattua vähän mun shoppailuja tähän postaukseen kun en jaksa tehdä mitään erillisiä postauksia :)

Olin siis mun serkun luona Lontoossa neljä päivää. Käytiin ekana iltana juhlimassa joten siitä seuraava päivä meni sängyssä katsoen Gossip Girliä (en oo ennen kattonu ja siitä tuli mun uusi lemppari nyt!) ja tilattiin ruokaa jne. Ei haitannut yhtään olla vähän sisätiloissa lepäilemässä, kun koko päivän satoi vaan vettä. Ja ainiin näytin aivan KAUHEALTA niin en ois kyllä kehdannut ulos lähteäkään. Mun silmät olivat aivan mustat ja turvonneet, en tiedä johtuiko siitä että olin edellisen vuorokauden aikana se yli 24h hereillä ja tuli myös juhlittuakin.... En oo eläissäni näyttänyt siltä. Pelottavaa...


1. Alkuillasta :) 2 & 3. Riehakasta menoo jonkun baarin jonossa :D  4. Meiän kaikki kolikot (ja käteisvarat) minigrip-pussissa kun tilattiin ruokaa kotiinkuljetuksella sunnuntaina :D


Maanantaina vietin koko päivän Oxford Streetillä shoppaillen ja kävin tollasessa maailmanpyörässä sillä välin kun oottelin että Emo pääsee töistä. 


1. Maailmanpyörä kuva ! 2. Käytiin sitten Pubissa vielä lasillisilla. 3. Syömässä ihanassa Mexikolaisessa ravintolassa :)


 Mun lähtöpäivän kuvia ja tietty pakollinen puhelinkoppi kuva ! Vikana päivänä kierreltiin tuolla mun kaverin Evan kanssa, kipaistiin lounaalla vielä Emon kanssa ja käytiin Bershkassa vaihtamassa mun yksi paita toiseen kokoon kun se oli niin pieni (siitä onkin kuva tuolla alempana!). Sitten vaan hengailtiin ja alettiin pikkuhiljaa hipsimään lentokentälle päin :) Osuttiin metroon just ruuhka-aikaan ja voin sanoo et se ei oo mitenkään verrattavissa johonkin Suomen "joudun hetkisen seisomaan bussin käytävällä" ruuhkaan. En oo koskaan joutunu olee sellases ihmisvaltameressä ja parasta oli kun ihmiset jäi pois................! Leikin olevani pieni ja olematon kun ne rynnäs mun päältä. No mut ei se niin kamalaa ollut paitsi kun tietty siellä joku hais tosi oudolle. Yök. 

Viimeiseksi vähän mun ostoksia Lontoosta ♥ ♥



Nyt saakin taas hetken elää vähän vaatimattomampaa elämää ! Onneks sentään tuli ostettua kaikkea kivaa mikä lämmittää mieltä pahimpina aikoina. Hehe...

♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. ihana Tea <3 oot niin nätti ja onnellisen näkönen.
    Mut kun kattoo sen J:n instaa ni se puhuu siel "vaimostaa", onks se muikkeli se kenenkaa se petti sua =/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥
      En tiedä sen instagrameista yms enää mtn mutta eiköhän ole samainen "vaimo" no.100000 joka kierroksessa edelleen :)

      Poista