sunnuntai 17. toukokuuta 2015

My Life Lately

Sunnuntai! Voi että oon kyllä vähän väsynyt. Vietin pitkästä aikaa vapaata viikonloppua ja perjantaina tietenkin oli juhlmispäivä. Eilenkin tuli nopeaa piipahdettua ulkona ja kyllä nyt tekisi mieli jo melkeen käydä nukkumaan :D

Alkuviikko meni ihan normaalisti töissä vaan :) Tälläsissä merkeissä olen elämääni elellyt nyt viime aikoina:

1. Torstaina lounas Olgan kanssa Annankadulla jossain paikassa. En muista sen nimeä nyt! 2. Perjantaina shoppailin aika paljon kaikkea ihanaa mitä ehdinkin jo esitellä blogin puolella eilen! Tästä pääset katsomaan mun ostoksia tulevalle kesälle :) Tuo sovituskopissa otettu peiliselfie on Mangosta ja toi mekko oli niiiiin makee! En jaksais ootella et ilmat lämpenis kunnolla ja pääsis käyttämään ♥! 3. Samalta päivältä, kutsuin mun luokse vähän kavereita kyläilemään ja lähdettiin illalla juhlimaan Femman avajaisia. 4. Selfie perjantailta!


 1. Tänään päivällä lähdössä kesustaan! 2.Vapianossa lounaalla Jonnan kanssa :) Ei oltukaan pitkään aikaan nähty ja oli kyllä ihana päästä vaihtamaan kuuluumisia ♥ 

Tuolla on muuten aivan ihana ilma! Yleensä sunnuntait menee makoillen vaan kotona mutta tänään oli kyl pakko saada ittensä liikkeelle. Ens viikolla aion alottaa taas "terveellisemmän" elämän. Montahan kertaa ton voi sanoo vuoden aikana... Voi jessus ku tietäsitte mitä kaikkee oon syönyt nyt ja vielä kun tullut juhlittuakin nii on kyllä aika vähän alkaa taas syömään paremmin ja liikkumaan... On sekin vähän jäänyt :D Nyt kun mulla alkaa olla tosiaan ehkä enemmän motivaatiota ruuanlaittoon (viimeaikoina oon eläny lähinnä salaateilla ja pinaattiletuilla, tai käyny ulkona syömäs) niin tänään kävin pitkästä aikaa kunnolla kaupassa ostelemassa kaikkea hyvää ja terveellistä niin eiköhän tää elämä tästä lähe etenee taas aivan uudella tavalla :) 

♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Janne on kyllä yks vitun mulkku. Eioo mikään pidetty persoona edes lähipiirissään.. t. mä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tell me about it :D Mua ei kiinnosta enää sen jätkän elämä. Mut kiitos tiedosta, enpä oo kauheen yllättyny :)

      Poista