torstai 21. toukokuuta 2015

Kuvia kuluneelta viikolta

Kyllä nää päivät ja viikot vierii niin nopeaan :) Viikon starttasin tiistaina salilla ja oon viimein alkanut taas syömään vähän paremmin kuin ennen. Eron huomaa ja oon ilonen et taas tekee mieli kaikkee ruokaa muulloinkin kun esim. darrapäissään kotona sängyn pohjalla. Jaksaakin niin paljon paremmin ja tekee jopa mieli vähän kokkaillakin välillä. Mulla oli nyt tossa sellanen vaihe että riisipiirakkaa, banaania tai rahkaa söin esimerkiksi töissä kun ei muuta jaksanut miettiä saatika ois pystynytkään. Kotona sitten taas jotain minkä voi tunkea mikroon ja on valmis minuutissa. Tai sitten kävin jossain syömässä niin ei tarvinnut kotiin miettiä mitään ihmeellistä.... Those days are gone! Finally ♥

 

Ihanaa myös että viimein kunnon kevät ilmat ovat saapuneet tänne Suomeenkin ja pääse nauttimaan auringosta ja terasseista ja kaikesta ! Oltiinkin tossa keskiviikkona Kaivarissa vähän kahvittelemassa Ammin kanssa niinkuin yllä näkyy :)


Tänään treffattiin uudelleen Ammin kanssa kun mun kynsiaika siirtyikin huomiselle. Päätettiin käydä mättämässä sushilounasta naamariin ja pyörittiin kaupungilla iltapäivä sekä käytiin vähän "drinksuilla" Roberts Coffeessa :) 

Oon niin ilonen että sain tänään aikaiseksi niin paljon. Tai silleen. Näin kavereita, ostelin ripsiä, kävin laulamassa ja vielä tässä illalla urheilemassa! Käytiin tosiaan äsken jättärillä ihanan ystäväni Hetan kanssa ja kyllä sitä huomas et on päästäny ittensä aika pitkään liian helpolla!! :D Meinasin kuolla niissä portaissa.... Tänään tulee uni varmaan tosi hyvin :)


Taas se viikonloppu alkaakin ja voi EEIIIIIII mä kuvittelin et lauantaiks oli luvattu hyvää ilmaa mutta nyt uutisien mukaan sadetta?????! Siis oon mainostanu tyyliin kaikille et lauantaina on hyvä sää ja lalalaa vois keksii jotain kivaa mut nyt kyllä petyin. Toivotaan että sadepilvet menis muualle, mä haluun mun kesäpäivän kun niin oon myös kuvitellutkin sen saavani! Tosin töissä tietenkin olen päivällä mutta alkuiltaan asti vaan. Oon nyt tosi pettynyt.

Nyt toivottelenkin teille loistavaa viikonlopun alkua ja palaillaan taas pian! Mulla onkin teille jo yksi elämän eepos viimesilausta vaille valmis eli stay tuned :) Nyt pusut ja moimoiiiiiiiiiiii ♥

♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Sun arki kuulostaa kivalta :) oon kans ite koittanu päästä takas kiinni sali ja syömisrytmeihin, ja eron kyllä huomaa jo näin parin päivän jälkeen! Mullakin tuntuu monesi et oon töissä just sillo ku sattuu hyvä keli ja esim tänää ku oli vapaapäivä nii sato koko päivän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) mullaki oli tänään vapaa mutta kyl se sade loppu siinä iltapäivästä niin pääs nauttii auringostakin!

      Poista
  2. Missä oot töissä? Ei oo pakko tarkasti sanoo mut esim. ravintolassa, vaatekaupassa tms ? :) Oot super kaunis ja sen olonen et ois mukava tutustuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vaateliikkeessä töissä :)
      Kiitos ihanasta kommentista ♥

      Poista