keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Höpötystä

Ciao!
Oonkin ollut nyt aika hiljainen täällä blogin puolella koska olen ollut niin paljon nyt töissä. Mulla on meneillään kunnon loppurutistus nyt tuolla nykyisessä duunissa ennenkuin vaihdan työpaikkaa :) Sen ihmeempää elämää tässä ei olekaan ollut työn ohessa, oon vaan yrittänyt käydä salilla ja laulutunneilla ja jaksaa perusarjen kun on ollut vapaa-aika tosi kortilla nyt.
Viikonloppuna pääsinkin viimein vähän tuulettumaan, mitä tosin kaduinkin jo. Olin ollut kolme viikkoa täysin tekemättä mitään ihmeitä (bailaamatta) ja täytyy kyllä todeta että sain taas karvaan muistutuksen siitä miten noi juhlinnat vaikuttaa jaksamiseen jne. En oikeen ees tiedä mitä koko illasta jäi käteen?? Ruuatkin jäi teille tietämättömille ja seuraavana päivänä vaan ärsyttää ja ahdistaa. Voin paljon paremmin ilman riekkumista pilkkuun asti, ja onneksi sitä ihminen oppiikin aina... No joo se siitä, koska seuraavaa ette voi ees uskoa. Toki tääkin voi vaikuttaa siihen että tää alku viikko on ollut jotenkin aivan ylivoimaisen puuduttava ja väsyttävä. Oon nimittäin taas SAIRAANA!!!! En vaan voi uskoo tätä todeks. Kurkku kipeenä ja joka paikkaa kolottaa. Mikä ihme siinä onkin että saan aina kaikki flunssat itelleni??? Musta tää on tosi epäreilua koska noudatan ihan hyviä elämäntapoja ja jokaisen aamun oon tässä viimesen 3viikon aikana aloittanut terveellisellä smoothiella jossa on marjoja ja hedelmiä. Juon vettä ja syön hyviä ruokia ja liikun. MIKSI???????

Anyway tässä kuvia viime aikaiselta elämältä ♥



 
Niin aurinkoisella ja energisellä tuulella kuin olenkin ollut niin nyt kaikki on pilalla. Nytkin lojuun sängyssä vällyjen välissä makaamassa ja tuntuu kuin mun kurkku olis tulessa :( SATTUUUUUU ! Toivottavasti tää menis pian ohi. 

Tää olikin sitten tällainen pikakelaus-kuulumispostaus mun viime aikaisesta elämästä. Koitan saada kirjoiteltua loppuviikosta vielä. Nyt jatkan karpalomehun litkimistä ja kärvistelyä :/ 
Pusut!
♥:lla Tea

5 kommenttia:

  1. Mitenkään jeesustelematta, mutta tosiasia on, että tupakoitsijat sairastavat esim. flunssia enemmän kuin tupakkaa polttamattomat. Todella mukava blogi sinulla, sattumalta löysin, mutta jo BB:ssä sinua seurasin, ja täytyy kyllä sanoa sinun olleen viihdyttävä ja mukava asukas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on muuten niin totta... Onko sulla ollut mitenkään suunnitelmissa lopettaa tupakointia? :) mä voin sit tsemppaa sua ;)

      Poista
    2. Näinhän se on... Kiitos :)

      Olen miettinyt ja oonkin taas ollut tässä melkeen viikon tupakoimatta. Ehkä koitan lopettaa taas, thanks!

      Poista
  2. Ihana toi valkee paita! :) ja joo tää sairastelu on ärsyttäväää, itekki kolmatta kertaa tän vuoden puolella kuumeessa :(

    VastaaPoista