perjantai 6. maaliskuuta 2015

Banaani-mustikka-avokado smoothie

Ciao!
Tän aamun oon aloittanut terveellisissä merkeissä. Mulla on ollut nyt hiukkasen pöhöttyneen olo viimeaikoina ja varmastikin sen vuoksi että salikäynnit ovat jääneet nyt hieman väliin kun on ollut flunssaa ja kaikkea (= olen ollut myös laiska). Eilen olinkin taas pitkästä aikaa treenaamassa ja tän päivän alotin siitä, että lähin pikkuselle aamukävelylenkille ja kipaisin kaupan kautta hakemassa banaaneja, pensasmustikoita ja jugurttia mun aamupalasmoothieta varten. Avokadoja mulla olikin jo jääkaapissa valmiiksi :) Halusin teille jakaa tämän koska smoothiet on kyllä ihan super ihania ja niitä vois kyllä useamminkin tehdä ja tää resepti oli kyllä myös herkkua ja täyttävääkin!


Nämä tarvitset: yksi banaani, puolikas avokado, pensasmustikoita pieni kourallinen, luonnonjugurttia ja pikku loraus hunajaa. Ja tietenkin tehosekoitin/sauvasekoitin, ite tein sauvalla. Sitten vaan kaikki ainekset yhteen ja sekoittelemaan! Itse käytin syöntikypsää avokadoa, koska ne ns. normaalit on aina raakoja ja kovia ja en jaksa kypsytellä niitä kotona!


Voilá! Sitten vaan aamukahvit tulille ja nauttimaan. Mulla onkin tänään vapaapäivä tänään ja oli kyllä hyvä startti sille :)


Ihanaa päivää & viikonloppua kaikille!
♥:lla Tea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti