maanantai 9. maaliskuuta 2015

New Top & New Shorts

Ciao tännekin päin maailmaa ja hyvää viikon alkua!
Oon siis aivan sairaan väsynyt ihminen tänään. Oon mennyt taas aamuvuoroon ja vaikka mun viikonloppu ei sisältänytkään mitään sen ihmeempiä rientoja, niin ei siitä nukkumisesta vaan tahdo tulla yhtikäs mitään kun on kello soimassa jo 5.40 eikä vaan saa nukutuksi. Se oli taas vaan sitä iän ikuista pyörimistä ja hyörimistä unenrajamailla ja aamulla aivan hajalla... Onneksi tänään sentään alkoi paistamaan viimein tuo meteorologien lupailema aurinko ja kevät säät näyttäisi tän viikon osalta alkaneen! ♥ Piristää edes vähän. En viitti enää tähän kellon aikaan aikaan päiväuniakaan ottaa, ettei sitten taas ensi yö ole yhtä tuskaa unen suhteen. Tekis kyllä niiiiiiiiiiin mieli !

Eilen vietin naistenpäivää parin rakkaan ystäväni kanssa lounaan merkeissä keskustassa. Illalla kävin vielä mamin luona juomassa lasilliset skumppaa ja katsomassa hänen juuri putkiremontista ja lattiaremontista valmistunutta asuntoa :) Hyvältä näytti, en tunnistanut samaksi kämpäksi yhtään.

Käytiin eilen myös Spirit Storessa pyörähtämässä (joka onkin yksi mun lempiliikkeistä) ja siellä oli aivan super ihanat alet. Semmosissa paikoissa mä vaan sekoan tyystin. Onneks osasin sentään pitää itteäni vähän aisoissa, lupasin itelleni että pari juttua voin ostaa mutta en enempää! Kesää ajatellen ostin farkkushortsit ja valkoisen pitsitopin ja yhteishinta oli jotain 24euroa?! Love it! Shortsei varten täytyy kyllä viel muutama kerta salil käydä, oli vähän kireet kun en tietenkään jaksanut sovittaa... :D



Oon kyllä aina sellanen, että vaikka ei oliskaan kesä vielä niin ostelen siihen varautuen aina kaikkea. Joskus on ollut jo sandaaleitakin ostettuna puoli vuotta ennen kuin edes niitä pystyy käyttämään! Mutta ihanaa fiilistellä jo valmiiksi. En tosin oo varma tosta topista, että näytänkö siinä pulleelta vai ihan normaalilta. Varmaan toi helma vähän vaikuttaa siihen että lopputulos on vähän pyöreähkö. Täytyy treenailla uutterasti kesää varten nyt, ja olen kyllä taas motivoitunut täysillä ja mitä enemmän kevätkin etenee ja tulee valoa lisää niin samoin myös energian taso nousee ainakin mulla tosi paljon! :)

Mä tässä alankin laittamaan kotona paikkoja kuntoon kun tääl on taas niin kauheen sotkuista mun mielestä. Pakko tehdä jotain että pysyis hereillä... Palataan!

♥:lla Tea

2 kommenttia:

  1. Eikö spirit store menny konkurssiin? :) missä niitä liikkeitä on vielä? :)

    VastaaPoista
  2. Joo on menny mut Kampin 5. Kerroksessa se oli vissiin Pop Upina nyt (???) en muista nyt tarkalleen :D mut siel se on.

    VastaaPoista