perjantai 13. maaliskuuta 2015

10 Things That Make Me Happy

♥ Ystävät saavat mut aina iloiseksi, oli sitten millanen päivä tahansa. Niille voin kertoa kaiken ja jopa nauraakin asioille jotka tuntuvat kamalilta ja ärsyttäviltä sillä hetkellä. Ystävät auttaa mua kääntämään ikävät asiat huumoriksi ja aina jos on paha tilanne niin ystävä auttaa ja mieli paranee samantien. Oon niin kiitollinen niistä ihmisistä, joita mun ympärillä.

♥ Poikaystäväni Tomi on myös mun yksi elämänilonlähteistä. Se saa mut kyllä hyvin onnelliseksi! Joskus se osaa olla vähän kiusankappalekin... :D Mutta meillä on niin samanlainen huumori ja osataan nauraa samoille asioille ja meillä on tosi kivaa toistemme seurassa.
♥ Salilla käyminen ja etenkin rankan jumpan jälkeinen fiilis on niin hyvä! Auttaa jaksamaan ja antaa energiaa. Tulee hyvä fiilis :) Ja etenkin kun tuloksiakin näkee ja on tyytyväinen itseensä.

♥ Sushi saa mut todella onnelliseksi!! Mun rakas mies on töissä sushiravintolassa ja sieltä saakin mun mielestä yhet Helsingin parhaimmista susheista. Se fiilis kun se tuo sen paperiakassin kotiin... Love it! Sama kans kun käydään mun parhaan kaverin kaa meiän vakkari sushibuffassa Tokyo 55:ssa. Fiilis on aina ennen ja jälkeen mitä loistavin! Sushi = happiness.

♥ Shoppailu. Niin materialismilta kuin se kuulostaakin, mutta kyllä se saa mut ainakin onnelliseksi kun on ostellut hyvällä (ja joskus myös huonollakin...) omallatunnolla kaikkea ihanaa esim. vaatteita, uudet kengät, meikkejä, ripsiä tms. En oo mikään turhuuksien ostaja, vaan ostan kun tarvitsen / oikeesti teen löytöjä (esim. on yllättävän edullinen hinta jne.) 


♥ Musiikki & laulaminen on mulle myös onnellisuutta. Etenkin laulaminen. Parasta siinä on se itsensä ilmaiseminen, kehittyminen ja se tunne kun kelaat että oot siinä ihan hyväkin!

 ♥ Nauraminen silleen että mahaan sattuu ja etkä saa henkeä! Musta on kamalaa että on olemassa ihmisiä, jotka näyttää siltä ettei niillä oo koskaan hauskaa. En osaa sanoa nauraako ne koskaan sitten vai ei mutta ite en halua olla liian tosikko elämässäni vaan nauraa ihan vaikka itelleenkin jos sattuu vaikka ittensä mokaamaan jollain tapaa tai jotain. Nauran välillä bussissakin melkeen ääneen jos fb:ssä tai muussa kanavassa tulee vastaan jotain hauskaa. Elämä ei saa olla liian kireetä ja kankeeta!
 ♥ Nukkuminen ja hyvä uni saa mut myös iloiseksi. Huonot yöunet saa vaan kärttyseks ja en jaksa sillon mitään. Yhen yön jos on nukkunut huonosti niin ok, sen kestän, mutta parikin surkeeta yötä putkeen niin oon masentunut ja saattaa itkukin tulla helpommin. Ja se ihanin fiilis aamulla, kun sulla ei ookkaan sitä aamuvuoroa ja saatkin nukkua vielä pitkään!

♥ Mun perhe saa mut myös hyvin onnelliseksi ja iloiseksi! Mun ns. lähiperheeseen kuuluu mun äiti ja sen mies. Mulla ei ole sisaruksia! Sitten mutsin 5 siskoa ja niiden miehet ja lapset (mun ihana serkut) ja ihana ukki. Aina kun nähään jossain isommalla porukalla perheen kesken on aina tunnelma katossa ja on hyvä olla heidän seurassaan :) Meidän perheellä/suvulla on hyvä ote elämään huumorilla höystettynä ja niiden kanssa on niin rentoa ja mukavaa aina. Ei oo turhan jäykkää ja juttua kyllä riittää! :D Oon niin onnellinen että mulla on tällanen iso kööri elämässäni taustajoukkoina, kaiken muunkin ihanan lisäksi.


♥ Pelkkä kesän ajattelukin saa mut iloiseksi! Aurinko, rannat, Suomi kesällä Juhannuksineen, auringonotto ja uiminen, kesäillat, valoisat yöt ja KAIKKI! Lista jatkuu loputtomiin. Silloin kaikki on vaan ihanaa ja parempaa :) 

Mitkä asiat tekee sinut onnelliseksi? 
Tea

6 kommenttia:

  1. Kaikki samat ku sulla, paitsi toi laulaminen :D oon niin surkee! Mut sen tilalle voisin vaihtaa eläimet :) tää oli kiva postaus!!

    VastaaPoista
  2. Hahah :D eläimet kyl on myös ihania iloisuuden lähetteliäitä! Varsinkin eläinvauvat <3 kiva kuulla että pidit :) kiitos!

    VastaaPoista
  3. Olisin onnellinen jos minulla olisi edes yksi kaveri, ei ole puolisoa, koulu menee huonosti, psyykkisia sairauksia, mielialalääkkeitä. Tälläiset päivitykset saavat oloni vaan entisestään huonoksi ( oma vika kun luet.. ), mutta hyvä että edes jollain menee hyvin. Olen harkinnut vakavasti jopa eroamista Facebookista, koska ei ole ainuttakaan kaveria -pikemminki sellaisia joiden kanssa ollut pienimuotoisesti elämässä tekemisissä, ja kokee oman olonsa entistä huonommaksi kun ihmiset postailevat omasta " hyvästä " elämästä, on baarikuvia, kaveriselfieitä, yökerhokuvia, lomakuvia jne. Lista on loputon ja sitä huomaa asioita mitä itsellä ei ole ja ei tule olemaan, vaikka kuinka yrittäisi. Bilekuvissaki näkee sen ettei sinua ole kutsuttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!
      Kuulostaa aika kamalalta. Tosi ikävä kuulla että sulla on asiat noin :/
      Oletko ajatellut esim. aloittaa jonkin harrastuksen? Liikunnasta saa ainakin positiivista energiaa ja saleillakin käy paljon mukavia ihmisiä. Myös matkustelu käy yksin, ja olen kuullut kavereilta että sellasille kunnon pitkille reissuille kaukomaille kannattaakin lähteä yksin, koska siellä tapaa niiiiiiiiiiiiiiiin paljon uusia ihmisiä ä ja tekee hyviä tuttavvuuksia ja ei ikinä tiedä mitä kohtaa :) ja monet jäävätkin sille tielle (asumaan palmujen alle ja elämään uutta elämää).
      Mun on kauhean vaikea edes osata kuvitellakaan, millaista sellanen elämä on että ei ole yhtään ystävää. Itse olen koulujen kautta saanut parhaimmat ystäväni ja muut hyvät aina kavereiden kautta.
      Yksi hyvä vinkki, että itsekin kannattaa olla aktiivinen, eikä jäädä kyhjöttämään neljän seinän sisälle. En todellakaan tiedä millaista elämäsi on tai minkä ikäinen olet, mutta jos itse kuvittelisin itseni tuohon tilanteeseen, niin varmaan kyselisin edes niiltä "vähän tutuiltakin", että lähtisikö joku heistä mahdollisesti kahville/syömään/ jotain muuta.
      Uskon että sulle käy vielä hyvin. Koita jaksaa taistella!! En voi ymmärtää täysin mutta haluan ainakin. Ei ole aina itsestäänselvää että kaikilla olisi ystäviä ja asiat hyvin.
      Kiitos sulle kommentistasi ja paljon tsemppiä elämään ja voimahaleja ♥ Sähän voisit alkaa vaikka kirjoittamaan blogia? Sekin voisi auttaa.
      Tea

      Poista
    2. Kiitos palautteesta! Toi liikunta ja salilla käyminen kuulostaisi hyvältä, mutta ei sovi ex-anorektikolle. Menetin kolme vuotta sitten kaikki kaverini kun minulle sattui pieni elämän muutos, ja siitä lähtien olen yrittänyt selviytyä. Paljon olen ottanut yhteyttä, mutta viesteihin ei vastata ja vastakaikua ei tule :(

      Poista
  4. Aijaa, katos :/ en tullut todellakaan ajatelleeksi. Oot kyllä selviytyjä! Ja aika paskamaista jos elämä muuttuu ja ihmiset ympärillä hylkää! Jakselemisia. Toivottavasti löydät elämääsi vielä sun arvoisia ihmisiä! <3

    VastaaPoista