maanantai 6. huhtikuuta 2015

Terkut pääsiäiseltä

Moikkuli ♥
Oon ollut kyl surkee kirjottaja nyt viime aikoina. En tiiä mistä se johtuu. En oo oikeen ees ajatellut koko blogia pitkään aikaan... Oon ollut kipeenä, nyt tosin onneksi jo terve ja töitäkin piisannut.

Nyt on taas yksi pääsiäinen takana ja itse olin noi normi päivät duunissa ja lauantai-iltana käytiin tyttöjen kanssa Cantina Westissä syömässä ja drinkeillä :) Ruoka oli ihanaa ja tietenkin myös seura! Oli ihana istuu kunnolla yhdessä iltaa (vaikkakin pari meiän porukasta puuttuikin :(! ) ja jutella ja nauraa oikeen kunnolla pitkästä aikaa. On aina niin ihana nähdä noita ihmisiä kunnolla kun harvemmin aikataulut aina kohtaa niin hyvin että kerkeis niin useesti tapaamaan... Love you girls! ♥


Ilta jatkui siis Erottaja Bariin ja musta se on ihan ok paikka! En tykkää mistään klubi-meiningistä oikeen enää koska se on jo koettu ajat sitten eikä mua samanlainen kreisibailaaminen enää oikeen kiinnosta. Hirvee möykkä vaan ja ei pysty juttelemaan mitään. Tykkään kyllä et on musaa ja näin mutta on myös kiva istua alas ja jutella kavereiden kanssa. Tuolla Erottajalla tosin on yks ongelma mitä inhoon kaikkein eniten koskaan. AINA TÄYNNÄ!! Siis niin täynnä siinä 1-2 aikaan että ei mahdu edes kunnolla liikkumaan (saatika istumaan....) ja tuntuu että tukehtuu siihen ihmisjoukkoon. Tosin musta tuntuu etten oikeen enää kunnolla viihdy oikeen missään baarissa, ellei sitten vaan lähde muutamalle käymään jonnekkin pienempään kuppilaan... Oonko tulossa vanhaksi?? :D Jotenkin kun ei vaan inspaa samalla tavalla enää mikään mesta.

Tänään ukki tuli kahville meille ja sitäkin oli ihana nähdä taas :) Muuten nää päivät onkin menneet ihan kotosalla vaan ja kohta aletaankin katsomaan rakkaani kanssa jotain elokuvaa. Latasin äskettäin Viaplayn koska löysin sieltä O.C:n kaikki kaudet!! :D Olin sairaana himassa ja olihan se pakko ladata et sais ajan jotenkin kulumaan.

Huomenna alkaakin mun viimeiset päivät nykysessä työssä ja aloitan uudessa paikassa ensi viikolla :) Ihanaa!
Oikein mukavaa pääsiäisen viimeistä päivää kaikille muruille! Jos teillä olisi jotain erityistä toivetta postauksille niin otan mielelläni vastaan. Ehkä motivoisi muakin kirjoittelemaan taas vähän ahkerammin teille. Nyt pusut ja palataan!
♥:lla Tea

4 kommenttia:

  1. Joo samaa mieltä, mun mielestä just parasta olla vaa kaveriporukalla kämpillä tai vaikka mökillä, ei yökerhot enää paljon kiinnosta :D t. 20v...... Postaustoiveita voisin esittää muutaman, voisit kertoo sun tulevaisuuden suunnitelmista, missä näet itsesi 5, 10 ja 20 vuoden päässä, vaate ja muoti jutut on kans kiinnostavia ja sit iha arkiset höpinät! Tsemppiä uuteen duunipaikkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä!
      Kiitos ehdotuksista ja tsemistä, oon kyllä super innoissani tästä tulevasta työstä! :)

      Poista
  2. Oot niin kaunis <3<3 pakko sanoa että olit mun lemppareita bb:ssä, vaikka vaikka mun kaverit oli aina sillee et "eihän toi Tea oo kiva ku se vaan koko ajan valittaa" :D
    Ja postaustoiveet.. No kaikki kauneudenhoitoon liittyvät jutut kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos ne kiinnostaa koska ne on kivoimpia tehdä munkin mielestä :)
      Kiitos!

      Poista